Regulamin Forum
Ikar jest własnością klubu, więc liniowo (jeśli oczywiście uda się go doprowadzić do stanu pełnej sprawności) raczej nie. Choć tu niech wypowiedzą się Lublinianie.
przekazaliście go sprawnego czy z jakimiś poważniejszymi awariami?
Lepiej zostawić to bez komentarza...
Ten trolej to ruina ma tylko wnętrze i to wszystko
Pomyliłeś się - ma cośtam z zewnątrz - bo to, co jest w środku trudno już nazwać wnętrzem :diabeł:
ma światła, blachę, drzwi 😀
No, ale to będzie prawdziwy remont, czy takie tam odpicowanie "na sztukę", w sensie zmalowania farbą rdzy i koniec ? 🙄
No i umknęła nam świetna informacja z Gdyni. Otóż w głosowaniu w Gdyński Budżecie Obywatelskim wygrał projekt:
• „Sprowadzenie i remont zabytkowego trolejbusu przegubowego Ikarus 280E celem upamiętnienia ważnego rozdziału gdyńskiej komunikacji trolejbusowej” (wartość: 100 000 zł, liczba głosów: 8579)
I pod względem liczby głosów zdobył pierwsze miejsce. Jestem pod wrażeniem i trzymam kciuki za realizację.
https://gdynia.zetwibo.pl/projekt/3084
Choć zdaję sobie sprawę, że 100 tysięcy zł może nie starczyć na cały remont, a jedynie na sprowadzenie pojazdu, ewentualnie jeszcze jego zabezpieczenie. Ważne, że szlak został przetarty i jest szansa na wzbogacenie floty zabytkowej w Gdyni o autobus jaki kursował po gdyńskich ulicach w latach 1994-2002.
Posty tego autora zawierają wyłącznie jego prywatną opinię i obserwacje.
To byłby rzeczywiście świetny pomysł. Pojazd wyjątkowy. No, ale aż strach się bać jakie to są koszty...
A to tylko na początek. Bo potem dochodzą koszty utrzymania 😉


