Regulamin Forum
Wróćmy nieco do tematu. Ostatnio - wczoraj - udało mi się zrobić fotkę, która chyba zainteresuje kolegów z Gdyni. U Was jest i nawet jeździ Saurer 4T IILM, a w Warszawie stoi... przyczepa do niego :mruga:
Nie jest to jakieś moje nowe odkrycie, przyczepa stoi od dawna, ale dopiero teraz udało mi się zrobić dobrą fotkę
:strzałka: http://www.km-forum.com.pl/galeria/details.php?image_id=1881
W Gdyni stoją 2 przyczepy od Saurera 😀
W Warszawie i okolicach stoją 3 takie przyczepy:
P005 w Otrębusach naprzeciwko Muzeum Motoryzacji,
P003 kiedyś stała na Ostrobramskiej, teraz widze że na Chełmskiej,
P004(?) w Norblinie 🙂
dwie są w Lublinie, a gdzie są pozostałe 3? Bo było ich 8.
W Gdyni stoją 2 przyczepy od Saurera 😀
Piotrek_2274, trzeba było uważnie czytać.
No tak racja 😛 Ale zostaje jeszcze jedna.
Info dla zainteresowanych.
Wtajemniczeni wiedzą, iż gdyński staruszek od pewnego czasu miał problemy z przetwornicą (częste awarie, brak części zamiennych itp.). Było to już odczuwalne podczas Dnia Otwartego zajezdni PKT z okazji 65 lat komunikacji trolejbusowej w Gdyni we wrześniu ub. roku. Miło mi poinformować, że od wtorku Saurerek posiada fabrycznie nową i przede wszystkim nowoczesną przetwornicę made by Enika. Małe, lekkie i co najważniejsze całkowicie bezgłośne urządzonko 🙂
Miło mi poinformować, że od wtorku Saurerek posiada fabrycznie nową i przede wszystkim nowoczesną przetwornicę made by Enika. Małe, lekkie i co najważniejsze całkowicie bezgłośne urządzonko
Uważaj z optymizmem, jak nasze zabytki dostawały przetwornice statyczne to cały chór krytyków zaczął krzyczeć, że to skandal i profanacja 😉
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.
W tym przypadku nie ma problemu o tyle, że poprzednia przetwornica też była statyczna.


