Regulamin Forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Jelcz M185E

Strona 1 / 2
 

Czy to prawda ze w Lublinie na jezdzic Jelcz M185E???


Cytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 3.01.2005 18:22

Czy to prawda ze w Lublinie na jezdzic Jelcz M185E???

A cóz to znowu?? Jelcz M185E? Na razie nawet M185M nie ma 😛


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 3.01.2005 19:02
J-31
 J-31
Administrator

Czy to prawda ze w Lublinie na jezdzic Jelcz M185E???

A skąd Masz taką informację ?


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 4.01.2005 11:46

Czy to prawda ze w Lublinie na jezdzic Jelcz M185E???

A skąd Masz taką informację ?

- prawda czy falsz .. . ??? :P[Klik


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 11:49
J-31
 J-31
Administrator

Nie ma tego trolejbusa. Zdaje się, że takie były plany. Ale na ten temat, powinien się wypowiedzieć autor strony, który jest rzeczywiście fachowcem w tym temacie.
Takie pomysły powstały razem z samym autobusem Jelcz M185M, którego ZS stworzył w ilości szt. 1 i pokazał gdzieś na targach zdaje się że w Kielcach. W jednym z numerów "Autobusów", pojawiło się nawet jego zdjęcie, a na jego podstawie sam zrobiłem rysunek tego autobusu...

Znajdziesz go tutaj na samym dole

Obawiam się, że co do Lublina, to na planach tylko się skończyło... Ale kto wie 😉


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 4.01.2005 11:58

A skąd Masz taką informację ?

- prawda czy falsz .. . ??? 😛

Oczywiscie, ze fałsz. Poprstu Kolega Jacek (autor strony) zrobił sobie taki rysunek "na jaja". MOze za kilka lat taki trolejbus bedzie.


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 15:05

Hehe i wstawił do niego starą elektrykę 😉 powinien się nazywać Jelcz M185AC.


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 17:50

Zdaje się, że takie były plany. Ale na ten temat, powinien się wypowiedzieć autor strony, który jest rzeczywiście fachowcem w tym temacie.

Planów żadnych nie było. Trolejbusy przegubowe byłyby niedostosowane do lubelskich warunków, np sieci (zakręty, wąskie końcowe). Tutaj była opcja ale na trolejbus na bazie M125M, czyli pojedyńczej wersji, ale ostatecznie wybrano nadwozie M121M i powstał M121E (#818).

Takie pomysły powstały razem z samym autobusem Jelcz M185M, którego ZS stworzył w ilości szt. 1 i pokazał gdzieś na targach zdaje się że w Kielcach.

Kto Ci takich bajek naopowiadał? M185M nie istnieje i nie zapowiada się żeby w najbliższym czasie powstał. Dla odmiany zbudowano autobus M183M, który miał całą płaską podłogę, a stylistykę opartą na M121M, jedyny wyprodukowany egzemplarz jeździ bodajże w PJS ¯ary.

W jednym z numerów "Autobusów", pojawiło się nawet jego zdjęcie, a na jego podstawie sam zrobiłem rysunek tego autobusu...

To ciekawe, że nikt go mimo to nie widział. Na zdjęciu był zapewne M125M, sprzedany następnie do Chrzanowa.

[ Dodano: 2005-01-04, 16:23 ]

Oczywiscie, ze fałsz. Poprstu Kolega Jacek (autor strony) zrobił sobie taki rysunek "na jaja". MOze za kilka lat taki trolejbus bedzie.

Ten rysunek narysował akurat Karol Próchniak w oparciu o materiały które były wtedy już na stronie. Takiego trolejbusu raczej nie będzie.


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 18:18

Ten rysunek narysował akurat Karol Próchniak w oparciu o materiały które były wtedy już na stronie. Takiego trolejbusu raczej nie będzie.

Aha, dzieki za info. A tak powiedz szczerze- chcielibysie mieć takiego trajtka w Lublinie (jakby został wprowadzony do produkcji);-)?

Kto Ci takich bajek naopowiadał? M185M nie istnieje i nie zapowiada się żeby w najbliższym czasie powstał. Dla odmiany zbudowano autobus M183M, który miał całą płaską podłogę, a stylistykę opartą na M121M, jedyny wyprodukowany egzemplarz jeździ bodajże w PKS ¯ary.

Tak, jeździ w PKS ¯ary


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 18:35

Aha, dzieki za info. A tak powiedz szczerze- chcielibysie mieć takiego trajtka w Lublinie (jakby został wprowadzony do produkcji);-)?

Chcieć to ja mogę i 50 nowych trolejbusów w przyszłym roku, ale co to zmienia?


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 19:44

Aha, dzieki za info. A tak powiedz szczerze- chcielibysie mieć takiego trajtka w Lublinie (jakby został wprowadzony do produkcji);-)?

Chcieć to ja mogę i 50 nowych trolejbusów w przyszłym roku, ale co to zmienia?

No wlasnie ech. 😥


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 19:48

Aha, dzieki za info. A tak powiedz szczerze- chcielibysie mieć takiego trajtka w Lublinie (jakby został wprowadzony do produkcji);-)?

Chcieć to ja mogę i 50 nowych trolejbusów w przyszłym roku, ale co to zmienia?

Jakby Wasze MPK zakupiło 50 nowych trolejbusów to byłby cud A co to zmienia?.
Zakup (chociazby tych o których teraz mówimy czyli 185) zmieniało by dużo dla przecietnego pasażera. Lepszy by był komfort jazdy, i przynajmniej niepełnosprawni mieli by lepszy dojazd dokaś tam


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.01.2005 20:09
J-31
 J-31
Administrator

Jasne, źe MPK w Lublinie ma duże zaległości w zakupie nowego taboru, ale głowa do góry - w końcu będą też nowe trolejbusy... 🙂


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 5.01.2005 12:15

Jasne, źe MPK w Lublinie ma duże zaległości w zakupie nowego taboru, ale głowa do góry - w końcu będą też nowe trolejbusy... 🙂

Duze to dobrze powiedziane. W porównaniu z Gdynią to ten tabor trolejbusowy macie [cenzura] 🙁 . Bardzo mnie to smuci. Dobrze, zę przynajmniej macie M121E 🙂


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 5.01.2005 13:42

Jasne, źe MPK w Lublinie ma duże zaległości w zakupie nowego taboru, ale głowa do góry - w końcu będą też nowe trolejbusy... 🙂

Ja w tym miescie czuje sie jak w komunizmie . . (chodzi o trajki)

A byłes tam kiedyś , mac
BYLEM i nie gadaj .. . . :diabeł: (do maca)


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 5.01.2005 17:50

Planów żadnych nie było. Trolejbusy przegubowe byłyby niedostosowane do lubelskich warunków, np sieci (zakręty, wąskie końcowe). Tutaj była opcja ale na trolejbus na bazie M125M, czyli pojedyńczej wersji, ale ostatecznie wybrano nadwozie M121M i powstał M121E (#818).

Z którego roku jest ten M121? Dziwi mnie że nie ma wyświetlacza.


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 5.01.2005 18:31

Jakby Wasze MPK zakupiło 50 nowych trolejbusów to byłby cud.

Zresztą nam nawet aż tylu nowych na chwilę obecną nie potrzeba.

A co to zmienia?

Nie zrozumiałeś, ja pisałem o tym że moje "chcenie" nic nie zmienia niezależnie od tego jakie jest.

Zakup (chociazby tych o których teraz mówimy czyli 185)

Ale one po pierwsze nie istnieją, a po drugie w tym mieście w obencym układzie nie ma miejsca dla trolejbusów przegubowych.

zmieniało by dużo dla przecietnego pasażera. Lepszy by był komfort jazdy, i przynajmniej niepełnosprawni mieli by lepszy dojazd dokaś tam

Piszesz do mnie jakbym o tym nie wiedział :P.

Z którego roku jest ten M121? Dziwi mnie że nie ma wyświetlacza.

Nadwozie z 2000, trolejbus ukończono w 2001. Wyświetlacza nie ma bo to zbędna zabawka (cięto koszty, a na wyświetlaczu widać tylko jeden końcowy, podczas gdy wszystkie trolejbusy mają na czole filmy i 4 główne ulice z trasy).


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 6.01.2005 22:32
J-31
 J-31
Administrator

Jakby Wasze MPK zakupiło 50 nowych trolejbusów to byłby cud.

Zresztą nam nawet aż tylu nowych na chwilę obecną nie potrzeba.

Nie potrzeba? Czemu ? :o:
A jaki jest procent trolejbusów "nowych" (lub jak Wolisz "świerzych", "wyremontowanych" :strzałka: niepotrzebne skreślić) w Lublinie ? 😎


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 7.01.2005 14:13
Isuzu Citiport

Narazie tylko w Gdyni jezdzil przegubowiec Ikarus 280E


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 9.01.2005 15:25

Pozostaje nam jedynie czekać , aż Jelcz wprowadzi przegubowe Vecto i ten trolejbus. 😉


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 9.01.2005 17:32

Narazie tylko w Gdyni jezdzil przegubowiec Ikarus 280E

Tego typu trolejbusy w Polsce jeździły też w Lublinie, no i jeden w Słupsku.

Nie potrzeba? Czemu ?

Za mała sieć by wykorzystać 100 trolejbusów.

A jaki jest procent trolejbusów "nowych" (lub jak Wolisz "świerzych", "wyremontowanych" niepotrzebne skreślić) w Lublinie ?

Jakich świeżych, jakich nowych?

Pozostaje nam jedynie czekać , aż Jelcz wprowadzi przegubowe Vecto i ten trolejbus. 😉

Ale na co on komu?


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 9.01.2005 23:54

Ale na co on komu?

Mogłby powstać naprawde ciekawy trolejbus i autobus , jeśli wykonanie stało by na przyzwoitym poziomie ten autobus zapewne sprzedawał by sie jak świerze bułeczki 😉 Ja mam nadzieje , że coś takiego powstanie 🙂


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 10.01.2005 00:10
J-31
 J-31
Administrator

Ja też mam taką nadzieję. ZS Jelcz musi się jakoś rozwijać - więc i produkty Jelcza muszą się zmieniać... 🙂


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 10.01.2005 14:54

Zresztą nam nawet aż tylu nowych na chwilę obecną nie potrzeba.

Nie potrzeba? Czemu ? :o:
A jaki jest procent trolejbusów "nowych" (lub jak Wolisz "świerzych", "wyremontowanych" :strzałka: niepotrzebne skreślić) w Lublinie ? 😎

A po cholerę same nowe trolejbusy?
Skoro te, które są, jeżdżą bez większych problemów, to po co je wymieniać?
Nowy tabor można wprowadzać za kasowane wozy.
Ale kupno 50 na raz byłoby po prostu posunięciem głupim.

[ Dodano: 2005-01-15, 17:04 ]

Mogłby powstać naprawde ciekawy trolejbus i autobus , jeśli wykonanie stało by na przyzwoitym poziomie ten autobus zapewne sprzedawał by sie jak świerze bułeczki 😉 Ja mam nadzieje , że coś takiego powstanie 🙂

Jeśli chodzi o trolejbus, to wydaje mi się, że byłby na niego mały popyt. O ile w ogóle ktoś by go kupił. A raczej nie tyle "jego", co nadwozie i sam zamontował osprzęt.
Natomiast Vecto jako przegubowy autobus byłby chyba dobrą alternatywą, przy zachowaniu ceny jak przy krótkim Vecto 😉
Ewentualnie przy podniesieniu ceny i jakości wykonania też ten autobus mógłby się cieszyć dużą popularnością 🙂


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 15.01.2005 18:58

A po cholerę same nowe trolejbusy?
Skoro te, które są, jeżdżą bez większych problemów, to po co je wymieniać?
Nowy tabor można wprowadzać za kasowane wozy.
Ale kupno 50 na raz byłoby po prostu posunięciem głupim.

W obecnej sytuacji taborowej niekoniecznie, przecież wszystkie peerki już teraz kwalifikują się do wycięcia. Te po remontach też.

Jeśli chodzi o trolejbus, to wydaje mi się, że byłby na niego mały popyt. O ile w ogóle ktoś by go kupił. A raczej nie tyle "jego", co nadwozie i sam zamontował osprzęt.
Natomiast Vecto jako przegubowy autobus byłby chyba dobrą alternatywą, przy zachowaniu ceny jak przy krótkim Vecto 😉

Alternatywą do czego?

Ewentualnie przy podniesieniu ceny i jakości wykonania też ten autobus mógłby się cieszyć dużą popularnością 🙂

Raczej nie. Przecież jest Solaris. Jak się rozbuduje i będzie mógł brać wszystkie zamówienia, to kto wie czy Jelcz będzie jeszcze w ogóle coś produkował?


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 16.01.2005 22:01
Strona 1 / 2
Udostępnij:

 Archiwalne ForumTransportnews

Witaj!
Losowe zdjęcia

twitter Bluesky Mastodon