Regulamin Forum
SOR BN9,5 / CN9,5
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

SOR BN9,5 / CN9,5

Strona 1 / 3
 
Marcin_558
Mercedes eCitaro

http://www.nowiny.pl/artykul.php?a=show_art&ida=52624&&kom_str=1

z artykułu:

Czeski producent nie posiada jeszcze typowo miejskich małych autobusów. Pierwsze wykonuje dla dwóch polskich przewoźników - we Wrocławiu i Raciborzu.

Dla jakiego przewożnika z Wrocławia mają robić SORy?


>MówięNIE dla ACTA< // PKS Bydgoszcz / MZK Bydgoszcz / KDD Trans Bydgoszcz
56:GLINKI BFM/56P Park Przemysłowy Biurowiec <-> [62]Garbary <-> [62L]Lisia - 56/[62] BELMA

Cytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 4.12.2009 15:04
J-31
 J-31
Administrator

Może dla DLA ? 😉


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 4.12.2009 16:28
 9507
MAN Lion's City

A ma SOR autobusy 10m? Bo DLA ogłosiły przetarg na 2 takie wozy 😉


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 4.12.2009 17:47
Jelcz M121M

Jest jedynie SOR CN9,5 😉
http://www.sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-95


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 4.12.2009 17:51
 9507
MAN Lion's City

No to jeśli realizują coś dla Wrocłwia, to może być to 😉 DLA pewnie szykują się do przetargu na 908 i 308.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 4.12.2009 18:02
Jelcz M121M

Hm w sumie zły link podałem, miało być:

http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-bn-95

Bo CN9,5 to przecież wersja międzymiastowa, a BN to miejska 🙂


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 4.12.2009 18:16
tantus
Jelcz M101I Salus

Zdaje się, że przy okazji przetargu na obsługę linii w Leśnicy DLA zobowiązało się do zakupu m.in. dwóch nowych autobusów niskopodłogowych/niskowejściowych klasy midi. I pewnie o te pojazdy chodzi.


"Chcę jednak wyraźnie podkreślić, że Wrocław zaspokaja na przyzwoitym poziomie większość potrzeb swoich mieszkañców. Dlatego nie zgadzam się z tezą, że zaangażowanie w Śląsk dzieje się kosztem innych ważnych dla wrocławian spraw." - Rafał Dutkiewicz w wywiadzie dla Gazety Wyborczej, 13.10.2013

OdpowiedzCytat
Opublikowano : 6.12.2009 13:38
Maciek007
Jelcz M101I Salus

Dzisiaj na 10 dniowe testy do MKS Dębica przybył taki oto czeski wynalazek:
http://www.phototrans.eu/14,439011,0,SOR_BN9_5_4E1_5183.html

Wóz robi pozytywne wrażenie wizualnie ale gdy wejdzie się do środka to istna masakra.
Nic do siebie nie pasuje, wystają kable, z tyłu wejście jest wyżej niż w H9-35, gaśnice umieszczone pod siedzeniami zamist gdzieś na widoku. Szyby bardzo cienkie wystarczy bardziej walnąć pięścią i już rozbite. Plusem napewno są duże lufty i w miare duża rzeźnia. Kabina kierowcy też nie jest zachwycające: dwa małe schowki, w dziwacznych miejscach poumieszczane przyciski no i skrzynia, niby automatyczna ale znajduje się dżojstik który można wrzucać poszczególne biegi. Postaram się niebawem wrzucić zdjęcia szczegółów abyście mogli zobaczyć jak to faktycznie wygląda. Wóz mi osobiście się mało podoba. Chodzą słuchy że chcą u nas ustawić przetarg pod te ceskie vozidla.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 18.09.2010 17:12

Ciekawe z ta skrzynią, zrób zdjęcie jak możesz, czyżby półautomat? a może zwykła skrzynia tylko inaczej sterowana. Pedał sprzęgła jest?


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 18.09.2010 17:34
zegarmistrz
Karsan Jest

Ciekawy jestem tej pólautomatycznej skrzyni :diabeł:


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 18.09.2010 18:27
Matlik
Jelcz M121M

Pewnie skrzynia jak w DABach.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 18.09.2010 19:58

Nie chce mi się wierzyć żeby ktoś dzisiaj Wilsona stosował.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 18.09.2010 23:24
Moderator

Pewnie jakaś skrzynia Allisona.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 18.09.2010 23:31
Maciek007
Jelcz M101I Salus

http://www.phototrans.eu/14,439212,0,SOR_BN9_5_4E1_5183.html zapraszam do poczytania o kilku niedoróbkach ze strony czechów w tym pojeździe.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 19.09.2010 11:55

To jest skrzynia ZF Astronic Skrzynia tradycyjna ze zautomatyzowanym mechanizmem zmiany biegów i automatycznie sterowanym sprzęgłem tarczowym. Istnieje możliwość automatycznej zmiany przełożeń przy ustawieniu lewarka w pozycji D, albo półautomatycznej sekwencyjnej + i -. Bardzo dobry wynalazek.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 19.09.2010 12:57
zegarmistrz
Karsan Jest

jak przebiega test autobusu :o:


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.09.2010 19:59

jak przebiega test autobusu :o:

znakomicie 😀


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.09.2010 21:53
Maciek007
Jelcz M101I Salus

Oj coś czuje że Dębica będzie kolejnym miastem które zakupi 10 nowiuśkich SORów BN9,5 😐


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.09.2010 23:14
J-31
 J-31
Administrator

Aż tak spodobał im się ten SOR ? 😉


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.09.2010 10:38
Marcin N
MAN Lion's City

Aż tak spodobał im się ten SOR ?

Jeśli główną rolę gra cena to nic dziwnego.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.09.2010 10:39

Kupowanie takich autobusów to strasznie krótkowzroczne myślenie. Już po nowym widać że to tandeta, dobrze jeszcze jak jest gwarancja, a co później?


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.09.2010 12:24
Maciek007
Jelcz M101I Salus

Tak jak napisał Marcin prawdopodobnie cena tu gra rolę i przetarg będzie ustawiany pod odpowiedni typ wozów tak myślę. Jak już dostali pieniądze unijne to powinni kupić coś porządnego bo mają na jedną sztukę do wydania 700 tysięcy zł a nie jakieś padło które po 2 tygodniach będzie już popsute.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.09.2010 15:10
Jelcz M121M

Czemu akurat po dwóch tygodniach :chytry: Z tego co wiem to w Raciborzu spisują się nienagannie, prócz tego wybryku z nówką (co każdemu może się zdarzyć) to żadnych poważnych awarii jeszcze nie było :]


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.09.2010 18:03
zegarmistrz
Karsan Jest

SOR to świetny autobus miałem przyjemność nim jeżdzic 😀


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.09.2010 19:08
Solaris Urbino 8.6

Jak już dostali pieniądze unijne to powinni kupić coś porządnego bo mają na jedną sztukę do wydania 700 tysięcy zł a nie jakieś padło które po 2 tygodniach będzie już popsute.

Chyba nie do końca, lepiej kupić 3 proste w obsludze autobusy aniżeli coś pożądnego jeżeli przewoźnika nie stać na ich serwisowanie. Co do wytrzymałości SOR-a to w DLA jeżdżą ok. 6 miesięcy i nie zarejstrowano żadnych poważnych awarii które wyeliminowałyby te wozy całkowicie z ruchu lub uterek których koszty usunięcia nadwyrężyły możliwości finansowe przewoźnika. Miałem możliwość prowadzenia SOR-a BN 12(w automacie i manualu), BN 9,5 a nawet C12 i naprawdę trudno się do czegoś w tych wozach przyczepić więc nie kracz niepotrzebnie.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.09.2010 19:45
Strona 1 / 3
Udostępnij:

 Archiwalne ForumTransportnews

Witaj!
Losowe zdjęcia

twitter Bluesky Mastodon