Regulamin Forum
Ja użyje zwrotu jednego z użytkowników z któregos forum tylko juz nie pamiętam, którego. To jest esencja Polskich torów. Dla mnie to są kultowe tramwaje i oby jeździły jak najdłużej. Nawet ceną nowych niskopodłogowych. 102N zwany we wrocku potocznie Kanciakiem jeździ juz jako tramwaj muzealny, ale 102Na normalnie kursują i bardzo mnie to cieszy. 😀 😀 😀
102N i 102Na . Sa to wspaniałe tramwaje . W krakowie zostały one tylko jako zabytki . Remontowane przez miłosników . Ciesza oko na licznych kwestach i imprezach komunikacyjnych . Jest to legenda . Miodzio
Zgadzam się z tobą Profesorze i zarazem zapraszam do Wrocławia tu ujrzysz je bez większych problemów 😀
Wcale nie jest powiedziane ze 102N pobiera mniej pradu niz 105N/Na. Wrecz przeciwnie - stodwojka ma ubozszy system rozruchu bez zmiany polaczen grup silnikow z szeregowwego na rownologle co zwieksza pobor pradu. Zmiane polaczen wprowadzono dopiero w wagonach 102Nd
Cóż 102N/Na są esencją polskich torów, nie wyobrażam sobie Wrocławia bez nich bez tego jednego reflektora i bez drzwi harmonijkowych. Szkoda że są one kasowane.
No niestety. Trzeba się rozwijać. Tak jak kiedyś "ogórki" zostały zastąpione przez inne autobusy, tak obecnie we Wrocławiu 102-ki są stopniowo zastępowane przez inne, nowsze tramwaje... chociaż wiem, że za chwilę dostanie mi się za słowo "nowsze" :chytry:
No, ale jednak MPK ma trochę nowych Skód, a także wagonów typu 205WrAs - a przecież będzie ich więcej 😉
we Wrocławiu 102-ki są stopniowo zastępowane przez inne, nowsze tramwaje...
chociaż wiem, że za chwilę dostanie mi się za słowo "nowsze"
Dlaczego? Przecież wszyscy wiedzą, że to wredne Skodziny 16T wypierają 100dwójki z miasta. 205WrAsy też może troszkę, ale to Skodziny mają za zadanie eksterminację 102Na :diabeł: 😥
(w radiu mówili 😉 )
Co oczywiście nie znaczy, że Skody nie są fajne (bo fajne są 😛 ), ale wolałbym, żeby 100dwójki jeszcze sobie pojeździły 🙂
We Wrocławiu, w związku z nieodpowiednią przednią szybą, dokonano modyfikacji wagonów 102N. Przebudowano je z przodu na wzór 102Na, jednak posiadały one zamiast pierwszego skrzydła pierwszych drzwi pojedyncze okienko (rozwiązanie podobne do tego w GOPie), "film" był lekko kanciasty (jak w warszawskich 13N), a wokół podstawy pantografu pozostała szara osłona. Zdjęcia i nformacje tu:
http://komunikacja.we.wroclawiu.net/102n.html
Chcę się zapytać, czy tak przebudowane stodwójki jeszcze jeżdżą, czy w ogóle jeszcze istnieją ❓
Ostatnie dwa egzemplarze miały numery 2001 i 2003. 🙂
Chcę się zapytać, czy tak przebudowane stodwójki jeszcze jeżdżą, czy w ogóle jeszcze istnieją ❓
Ostatnie dwa egzemplarze miały numery 2001 i 2003. 🙂
#2003 od zawsze był 102Na, tylko miał dzwona i zamontowali mu przód od trzynastki.
Poza tym oba wozy istnieją i stoją obecnie na Borku.
A ja mam dość nietypowe pytanie dla krakowskich użytkowników KMF:
Jak wyglądał 102N #106 (ex. #206), zanim został sprzedany do Wrocławia (późniejszy #2110 i obecny #2002) ?
Czy wyglądał tak samo jak później we Wrocławiu:
czy może wyglądał podobnie, jak teraz wygląda #203?
Posty tego autora zawierają wyłącznie jego prywatną opinię i obserwacje.
Ja mam pytania odnośnie wszystkich 102Na, jakie się przewinęły przez MPK Wrocław.
Konkretnie:
Ile ich było? ❓ Jakie posiadały numery inwentarzowe, od którego do którego ❓
Pojazdów : 84
Numery taborowe od #2001 do #2082
Pojazdy były złomowane, przerabiane, sprzedawane. Więc podałem numery taborowe obecne i te które były kiedyś 😉
Wałęsa dawaj moje 100 milionów! | :strzałka: naczarnych.ubf.pl
Numery taborowe od #2001
Ale te pierwsze numery to przecież były 102N (później przerabiane), a mi chodzi o same 102Na 😉
Najpierw to były 102Na a potem je skasowali/sprzedali. 102N miały wtedy inne numerki 😉
Wałęsa dawaj moje 100 milionów! | :strzałka: naczarnych.ubf.pl
Nie barzdo. #2001 i #2002 to były 102N. #2001 został przerobiony na 102Na, a los #2002 jest nieznany (podobno został sprzedany do Szczecina i tamże przerobiony na Na, ale 100% pewności nie ma).
No a reszta numerów do 2010 to 102Na były/jeszcze są? 😉
No a reszta numerów do 2010 to 102Na były/jeszcze są? 😉
Tylko 2001 i 2002 były 102N. Pozostałe to Na.
2003 też kiedyś 102N, potem zaś dostał kabinę z Warszawskiej parówy.
2003 też kiedyś 102N, potem zaś dostał kabinę z Warszawskiej parówy.
Nie całkiem. One nie dostawały kabin z 13N, jedynie podczas rekonstrukcji ścian przedniej i tylnej otrzymywały podobne "filmy".
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.
2003 też kiedyś 102N
Nigdy nie był on 102N.
http://wroclaw.hydral.com.pl/24544,foto.html
Posty tego autora zawierają wyłącznie jego prywatną opinię i obserwacje.
A to przepraszam za błąd.
A była w MPK Wrocław 102Na o numerze 2013 ❓ Bo na TWB jakoś nawet na liście jej nie ma :/
A była w MPK Wrocław 102Na o numerze 2013 Bo na TWB jakoś nawet na liście jej nie ma
Wagon 2013, wyprodukowany we wrześniu 1970r nr. fabryczny 126.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.
W MPK Wrocław zostało już tylko 15 czynnych stodwójek. Jednocześnie podjęto decyzję, że tramwaje tego typu będą pojawiać się na liniach tylko w sytuacjach awaryjnych, tj. gdy zajezdnia nie będzie już miała sprawnych wagonów innego typu. Trudno obwieszczać, że to już koniec ery 102Na we Wrocławiu, ale spotkanie stodwójki na mieście będzie teraz coraz trudniejsze.
Ta decyzja jest chyba ważna tylko w ferie, bo przecież zawieszono 21 😉 Po feriach sytuacja zapewne wróci do normy...


