Eksport Autosana
Chyba jednak to prawdziwe informacje. Na szweckiej stronie:http://www.svenskbusshistoria.se jest wprowadzona spora ilosc Euroliderow CLE tutajz tego co tam wyczytalem to ponad 20 euroliderow pojdzie do szwecji.nie spodziewalem sie tak dobrego wyniku. no chyba ze to belkot marketingowcow.
Jeden Tramp trafił już do Wielkiej Brytanii w 2002 r., ale to był ówczesny model, który z obecnym nie ma już zbyt wiele wspólnego
Co do Szwecji, to już w tamtym roku eksport Autosanu na ten rynek przekroczył barierę 100: http://infobus.pl/text.php?from=search&id=19834. W ogóle Szwecja to chyba największy obecnie rynek eksportowy Autosanu.
Co do Szwecji, to już w tamtym roku eksport Autosanu na ten rynek przekroczył barierę 100: http://infobus.pl/text.php?from=search&id=19834. W ogóle Szwecja to chyba największy obecnie rynek eksportowy Autosanu.
http://www.nadrogach.pap.pl/depesze/200 ... no%C5%9Bci
czyli polepsza się sytuacja. a swoją drogą dla niemców autosan to pewno jak dla nas maz....
czyli polepsza się sytuacja. a swoją drogą dla niemców autosan to pewno jak dla nas maz....
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Powinniśmy się cieszyć że Niemcy i Włosi wybrali następną polską marką po Solarisie czyli Autosana. Poza tym trzeba kibicować każdej marce którą sprzedajemy za granicy że to dobry produkt.
Ostatnio zmieniony 2009-07-05, 23:41 przez Marcin_558, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozumiem, że nie pałasz sympatią do Autosana, ale jednak przesadzasz. Na każdym rynku znajdą się nabywcy mający mniejsze wymagania. Oczywistym faktem jest, że Autosan nie będzie konkurował z Evobusem czy Manem, ale znalezienie nabywców na tamtym rynku oznacza, że jakiś przewoźnik uznał, iż nasze sanockie wyroby nie są gorsze od Temsy, która zdobyła tam segment rynku tańszych pojazdów. Mnie to osobiście cieszy. Eksport do Włoch (nawet niewielki) to także sukces Autosana, gdyż na tamtejszym rynku jest cała masa firm zabudowujących małe minibusy, są także krajowi producenci produkujący zabudowy na podwoziach koncernów europejskih (Barbi, De Simon, BMB) nie mówiąc już o Irisbusie i Cacciamali. Oznacza to, że jednak podkarpacka fabryka potrafi zdobywać nowe rynki i zaoferować produkty, które zostaną przez kogoś zakupione.Amalio pisze:Ciekawe co za desperaci z Niemiec będą te Autosany brać. No i jakie modele.
Akurat niemieccy producenci (Kutsenits czy Auwarter) minibusów mają się dobrze i oferują lepiej wykonczone pojazdy na podwoziu MB. Ja raczej sądzę, że ktoś skusił się na Eurolidera jako alternatywę dla Temsy.tantus pisze:niemieckie podwozie i komponenty, a lokalni producenci minibusów trochę się ostatnio wykruszyli
A czy napisałem, że Ci co kupują Temsy, to nie są desperaci I jeżeli już, to Temsa zdobyła tylko rynek tanich autokarów.marekJG pisze: Rozumiem, że nie pałasz sympatią do Autosana, ale jednak przesadzasz. Na każdym rynku znajdą się nabywcy mający mniejsze wymagania. Oczywistym faktem jest, że Autosan nie będzie konkurował z Evobusem czy Manem, ale znalezienie nabywców na tamtym rynku oznacza, że jakiś przewoźnik uznał, iż nasze sanockie wyroby nie są gorsze od Temsy, która zdobyła tam segment rynku tańszych pojazdów.
Kutsenits jest austriacki, a nie niemiecki.marekJG pisze:Akurat niemieccy producenci (Kutsenits
Jako alternatywę dla niby której Temsy Tourmalin trzonem sprzedaży nie jest. Podstawą jest Opalin i Safari.marekJG pisze: Ja raczej sądzę, że ktoś skusił się na Eurolidera jako alternatywę dla Temsy.
Krótki artykuł na onecie co do eksportu i sprzedaży krajowej:
http://moto.onet.pl/1567687,1,autosan-z ... tml?node=6
http://moto.onet.pl/1567687,1,autosan-z ... tml?node=6