: 2012-03-23, 02:27
Bez przesady, niektóre były całkiem niezłe.ppln pisze:Obrzydliwe czcionki na wyświetlaczach?
[ Dodano: 23 Mar 2012 01:42 ]
No, jedna chyba na pewno.
[ Dodano: 23 Mar 2012 01:45 ]
O, ta jest całkiem niezła.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Bez przesady, niektóre były całkiem niezłe.ppln pisze:Obrzydliwe czcionki na wyświetlaczach?
Szukali taniego zamiennika, który zastąpi im R&G Plus... Znaleźli, ale jakie kłopoty są z nim, to szkoda gadać.ppln pisze:Może tylko Novamedia zgodziła się na ten antyfunkcjonalny układ na bocznych LCD
To to samo tylko z inną nalepką (chyba podzielili całość na 2 spółki, z których jedna produkuje/branduje sprzęt, a druga wdraża systemy)Coffee pisze:nie mamy tablic NM, tylko dużo lepiej działające Huger-y.
Ale Kraków (zapoczątkowując "modę") miał wszędzie wgraną tę obrzydliwą.pmaster pisze: Bez przesady, niektóre były całkiem niezłe.
Obrzydliwa jest tylko w układzie warszawskim, gdzie wszystko masz pisane dużą literą. Natomiast w Krakowie, gdzie używa się małych liter, jest OK.ppln pisze:Ale Kraków (zapoczątkowując "modę") miał wszędzie wgraną tę obrzydliwą.
A PIXEL? A chwila, oni nie oferują własnych LCD pod termometry, nie? Zawsze był jeszcze BUSE, ale ichniejsze tablice boczne (z przygotowanymi już polami pod następne przystanki, bez elastyczności co do rozplanowania korali) mnie lekko mówiąc nie zadowalają... No i poza tym to, co ostatnio do Warszawy przyjechało w Solarisach - Macrosystem (ale tutaj koszta - ni wiem).Coffee pisze:Szukali taniego zamiennika, który zastąpi im R&G Plus...
20.04.2012 na linii "1".OPi pisze:Kiedy rozpoczął eksploatację?
Był testowany. Miał się testować na linii "1" i "50", ale okazało się, że wagon spokojnie może zawczasu wyjechać na linię "4", gdzie został obsadzony na stałe.J-31 pisze:Z tego co widzę po zdjęciach na TWB, to MPK stara się ten tramwaj przetestować na wielu różnych liniach,
Można to tak ująć W tej chwili linia "4" i "13" jest zawieszona z powodów remontu skrzyżowania pod Bagatelą, a linie te są połączone w jedną "73", gdzie na brygadzie 73-11 przypisany jest 405N-Kr.OPi pisze:I faktycznie kursuje na 4 i 13?
Wydaje mi się, że już ta kwestia była kiedyś omawiana wielokrotnie.OPi pisze:I pytanie, jaki zysk daje używanie dwóch pantografów naraz? Rozumiem sens istnienia dwóch, ale używania w codziennej eksploatacji już nie za bardzo.
To trzeci reflektor, chyba jest wymagany przy jeździe w tunelu (z wyższą prędkością?), trzy reflektory mają inne podziemne tramwaje w europie.OPi pisze:A ciekawi mnie jeszcze, co to za takie okrągła dziurka nad wyświetlaczem? Wygląda jak trzeci reflektor, jak na kolei, ale nie jestem pewien.
No tak, ale w tunelu tramwaje kursują z prędkością 30 km/hirisbus pisze:To trzeci reflektor, chyba jest wymagany przy jeździe w tunelu (z wyższą prędkością?), trzy reflektory mają inne podziemne tramwaje w europie.
Ale docelowo miało być 60km/h, wiec chyba lepiej się teraz na ewentualność wyższej prędkości zabezpieczyć niż później przebudowywać wagon, skoro można to zrobić teraz, nie wiem dokładnie jak to jest z tymi przepisami.J-31 pisze:No tak, ale w tunelu tramwaje kursują z prędkością 30 km/h
Chyba ¯artujesz. Gdzie jak gdzie, ale nie w Krakowie... no chyba, że coś zmieniło o czym nie wiempmaster pisze:Pewnie i tak w tunelu gonią rozkład z adekwatną prędkością.
Nic się nie zmieniło... Rozkład był, jest i będzie fikcją w Krakowie.no chyba, że coś zmieniło o czym nie wiem
Chce. Ma być ich 25.J-31 pisze: Czy MPK zechce przebudować kolejne Konstale na Protramy ?
¯adna nowość, bo identyczne można od kilku lat spotkać w Gdańsku i jeszcze gdzieś (niech mnie ktoś oświeci)J-31 pisze:Ciekawa jest informacja pasażerska. Boczne tablice elektroniczne są obu stronne. O ile na zewnątrz niczego szczególnego nie ma, o tyle w środku SIP jest dosyć ciekawy.
Na ekranie wewnętrznym pojawia się taki obraz
http://imageshack.us/photo/my-images/41/protram11.jpg/
Jak widać obraz składa się z trzech elementów. Najbliższy widok otoczenia pętli (zdjęcie nie zawsze się pojawia), najbliższe przystanki, a obok wycinek mapki, lokalizujące tramwaj.
Wow. No to ciekawa informacja. Wg. mnie MPK powinno przy okazji tych przebudów zamówić napęd tyrystorowy do tych wagonów, to wtedy mogło by być jeszcze lepiejCoffee pisze:Chce. Ma być ich 25.