Tramwaje BelCommunMash

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Siarhei

Tramwaje BelCommunMash

Post autor: Siarhei »

Soon Belcommunmash will present new low-floor articulated tram.

http://photobelta.by/ru/photos?rubric_i ... 7&id=30811

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Belcommunmash-743

http://phototrans.eu/15,50280,503.html

Obrazek

Belcommunmash-601.02

http://phototrans.eu/05,798,0.html , + Perm (Russia)

Obrazek

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Ten niskacz całkiem ciekawie się zapowiada. Ciekawe, czy Ukraińcy się zainteresują ;)

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Bardzo ciasne wnętrze. Nie jest to najlepszy pomysł. Poza tym wzornictwo przyzwoite. Czekam na bardziej szczegółowe informacje nt. tego pojazdu, ale z góry widać, że to produkt raczej na rynek wschodni.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Doesn’t look bad, as for a Belarussian tram. But it’s still Belarussian.
The other ones look crappy, but what we can want from a trams from CIS?

(Nie wygląda źle, jak na białoruski tramwaj. Ale to ciągle białoruskie.
Inne wyglądają syfnie, no ale czego można chcieć?)

[ Dodano: 13 Lip 2008 19:32 ]
TLG pisze:Bardzo ciasne wnętrze. Nie jest to najlepszy pomysł.
A na co komu mniej ciasne? I tak sprzedadzą tylko kilka, a ludzie będą jeździć marszrutkami

Citadis

Post autor: Citadis »

Jak dla mnie bok, a zwłaszcza ta boczna część z szybą przed drzwiami(tam gdzie kabina) jest wzorowana na Citadisach serii 300 choć mogę się mylić. Natomiast samo czoło jest straszne, o ciasnocie we wnętrzu nie wspomnę.

Lopez

Post autor: Lopez »

@Siarhei: Have you got any technical data about this new tram?
(Masz jakieś dane techniczne nowego tramwaju?)

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Citadis pisze:Jak dla mnie bok, a zwłaszcza ta boczna część z szybą przed drzwiami(tam gdzie kabina) jest wzorowana na Citadisach serii 300
Też miałem podobne skojarzenie. A sam przód kojarzy mi się z AVANTO S70.

toymen

Post autor: toymen »

Tramwaj nawet nawet jak na biłoruskie warunkie tylko ciekawe jak z jakością?

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

No no, widzę, że się Biełkomunmasz nieźle rozwija :D Może ten tramwaj będzie miał szanse wyeliminować mińskie RWZ-6 (przynajmniej te niezmodernizowane, chociaż RWZ-DEMZ może także)?... Kto wie. (Biełkomunmasz powstał m. in. właśnie po to, by produkować dla stolicy Białorusi tabor tramwajowy).

Ciekawym, czy w Biełkomunmaszu nadal trwa produkcja wagonów serii AKSM - jakiś czas temu ta fabryka wypuściła całkiem ładny, kilkuczłonowy (niskopodłogowy chyba też) egzemplarz tej rodziny pojazdów. No, tylko, że teraz, po prezentacji nowego pojazdu, produkcja (przynajmniej tych wieloczłonowych) tramwajów zostanie zapewne ograniczona bądź zaniechana :-]

Siarhei

Post autor: Siarhei »


Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

How many low floor does this tram have got? And the shortcut „Biełkomunmasz” is derived from what?
Ile to ma niskiej podłogi i od czego pochodzi nazwa „Biełkomunmasz”?

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Siemens Avanto S70 Houston Metro jak w mordę strzelił. Niech sobie produkują, byle, żeby nie wyłaziło to to poza zachodnią granicę Białorusi.

Siarhei

Post autor: Siarhei »

plocmaster pisze:And the shortcut „Biełkomunmasz” is derived from what?
BelCommunMash - Belarus Communal Machines

video - http://ont.by/webroot/delivery/swf/vide ... ramvay.flv

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Tram really interesting is present. I am curious what will be its price, and they have actually given by the manufacturer amount of 250 passengers is able to carry?

Tramwaj rzeczywiście ciekawie się prezentuję. Ciekawy jestem jaka będzie jego cena i czy faktycznie podawaną przez producenta ilość 250 pasażerów jest w stanie przewieźć ?

Lopez

Post autor: Lopez »

Shadow238 pisze: 250 pasażerów
Pewnie przyjęli 6 os/m.


PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

Do czego ma służyć to cudo? Coś podobnego do szanghajskiego MagLeva (w sensie, że np. na lotnisko)?
W tle widać sieć trolejbusową, a na pierwszym planie... Czyżby stara zajezdnia tramwajowa? :D

Lopez

Post autor: Lopez »

What it is designed for? And what exatly is it?
Do czego to jest zaprojektowane? I co to właściwie jest?

[ Dodano: 19 Lis 2008 00:50 ]
:shocked:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Przyznam szczerze, że zastanawiam mnie sposób napędu tego pojazdu. Nie jest to typowy Maglev - czyli pojazd poruszający się po jednej szynie. Tych szyn jest jakby dwie. A w filmie da się usłyszeć pracę jakiegoś urządzenia spalinowego.

Tylko czy to jest silnik ? Czy to jest generator ? A może sprężarka ? :shocked:

Wynika z tego, że wybudowano ta linię na próbę i testy wciaż są prowadzone, ale był on prezentowany w czasie jakiegoś spotkania :]

To co mnie razi to pulpit od autobus, drzwi również - zresztą otwierają się one do środka (bez sensu). Co jakiś czas słychać syk sprężonego powietrza... hmmm dziwne :o:

Siarhei

Post autor: Siarhei »

Белкоммунмаш 843 / Belcommunmash 843

http://bkm.by/?id_page=8&path=8_2&id_product=57 - technical information

low floor 80%

passengers - 226 (sitting - 66)

control system by MEDCOM (Poland) :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji zagranicznej”