Filip7370 pisze:co ma przegub w trolejbusie do jego wpływu na sieć, czy większe napięcie pobierane przez 2 silniki może uszkodzić słabą sieć
Po pierwsze - prąd, nie napięcie;
Po drugie - uszkodzić raczej nie ale na dzień dzisiejszy wydolność sieci i tak jest mocno nadwerężona przez ST12AC - sytuację może dopiero poprawić planowana budowa nowej podstacji w okolicach WFC. Do tego należy jeszcze dopisać sobie koszt wozokilometra
patrz poniżej;
Po trzecie - wcale nie jest powiedziane, że muszą być 2 silniki - ST18AC są wykonywane w dwóch wariantach;
Po czwarte - to, co napisałem
tutaj + kwestia umiętności manewrowania tego typu pojazdami. Uprzedzając ew. pytania - manewrowanie trojebusem jest dużo trudniejsze, niż autobusem a przegubem to już w ogóle.
Filip7370 pisze:interesują mnie przegubowe trolejbusy gdyż mają niespotykane w tramwajach przegubowych
Czym się różni wróbelek
przemekk pisze:wybacz U2w, ale ja się z Tobą trochę pokłócę
Kłótnie są zabronione, można dyskutować, polemizować itp. - ale wybaczam
przemekk pisze:spytałem się o to pracownika PKT, który już sam nie wiedział o co w tej wypowiedzi chodzi
Ciekawe, którego
przemekk pisze:niewykluczone że chodzi o łamańce
Jak dla mnie, jeśli w wypowiedź brzmi 'pojedyncze', to nie przegubowe. Po za tym wiadomo, że ZKM mówi zdecydowane "Nie" przegubom - no chyba, że komuś się odwidziało ale szczerze wątpię.