Strona 11 z 14
: 2011-11-02, 22:25
autor: pmaster
Mogliby w miarę możliwości poprawić estetykę i aerodynamikę instalując jakąś ładną plastikową osłonę, drogie to raczej nie jest
: 2011-11-03, 14:55
autor: Przemek
pmaster pisze:Mogliby w miarę możliwości poprawić (...) aerodynamikę
Przy prędkościach do max 80 km/h nie ma to żadnego znaczenia.
: 2011-11-03, 14:59
autor: Jack the Ripper
Nawet mniej. One mają vmax (a jak nie, to są przycięte do) 60-65 km/h.
: 2011-11-03, 16:38
autor: Rafał
Więcej i tak nie pojedzie (kierowca), wtajemniczeni wiedzą czemu
: 2011-12-30, 20:25
autor: Larouxxx
Ktoś ma jakieś dokładne informacje o tym kiedy będzie jego premiera..? Ja mam niestety nie potwierdzone informacje że być może po nowym roku wraz ze Skodą.
: 2011-12-30, 22:42
autor: J-31
Larouxxx pisze:Ja mam niestety nie potwierdzone informacje że być może po nowym roku wraz ze Skodą.
Masz na myśli tą Skodę 9Tr ?
: 2012-01-02, 21:37
autor: ep40
Widzę, że nikt nie poinformował iż Skoda już jest na bazie, tyle, że nie wyjeżdżała na miasto. Kiedy to się stanie? Spodziewałbym się 8 stycznia na WOŚP, ale to nic pewnego. Citaro liniowo już trochę wcześniej ma jeździć.
[ Dodano: 02 Sty 2012 20:37 ]
EDIT:
Byłem dziś w pobliżu bazy i okazało się, że Citaro stał na bazie, nie wiem dlaczego nie jeździł, ale takie stanie miało ten plus, że dało się go dokładnie sfotografować z wielu stron:
Drugie Citaro się robi:
Na koniec kremowo czerwona perełka zwana Skodą:
: 2012-01-02, 23:14
autor: J-31
Skoda wygląda świetnie. Brawa dla PKT
: 2012-01-03, 15:47
autor: K4016td
A mam takie pytanie n.t. Gdyńskich Trolejbusów - czy używacie tych baterii w niektórych trolejbusach liniowo tzn. czy jakaś linia trolejbusowa ma odcinek do przejechania bez sieci?
Czy może są jakieś pomysły do ich użycia?
Jedynie słyszałem że mają nic więcej nie wiem więc pytam.
: 2012-01-03, 15:51
autor: Marcin N
Nie no świetnie wygląda ta Skoda, szkoda że do TLT Tychy nie idzie znów sprowadzić 14Tr tym razem na zabytek
: 2012-01-03, 17:53
autor: Rafał
do K4016td. Baterie są wykorzystywane w nagłych wypadkach np. awaria zasilania sieci ewentualnie wypadek drogowy i trasa przejazdu jest wyznaczona ulicami gdzie nie ma trakcji. Co jakiś czas są takie akcje związane z jakimiś uroczystościami, gdzie są zamknięte ulice dla ruchu kołowego w tym dla KM i wtedy wytyczone są inne ulice do przejazdu (ulice bez sieci trakcyjnej). Ostatnio były wykorzystane w dniach 13 i 17 grudnia. Wtedy na linie, które przebiegają na odcinkach zamkniętych wystawia się pojazdy z tzw. napędem pomocniczym. Pozdrawiam.
: 2012-01-03, 19:31
autor: ep40
K4016td pisze:A mam takie pytanie n.t. Gdyńskich Trolejbusów - czy używacie tych baterii w niektórych trolejbusach liniowo tzn. czy jakaś linia trolejbusowa ma odcinek do przejechania bez sieci?
Czy może są jakieś pomysły do ich użycia?
Jedynie słyszałem że mają nic więcej nie wiem więc pytam.
W chwili obecnej poza wykorzystaniem w sytuacjach opisanych we wcześniejszym poście nie ma regularnego wykorzystania, poza tym, liniowo baterie wykorzystać mogą w praktyce tylko Solarisy, w O405N2AC są znacznie słabsze od tych Solarisowych, a jakie są w O530AC, nie wiem jeszcze.
: 2012-01-09, 23:10
autor: Larouxxx
Ciekawe co z tym zielonym truchłem zrobią.
(jbc. na zdj. obok odrestaurowanej Skody)
: 2012-01-12, 10:23
autor: Jack the Ripper
Powered by Enika
?
: 2012-01-12, 16:10
autor: ep40
Tak.
: 2012-01-17, 14:29
autor: B@rteK
A ja mam pytanko. Jak wygląda sytuacja, gdy trolejbus zjeżdża z sieci trakcyjnej, aby przejechać fragment trasy na bateriach? Pały same spadają, jest przycisk do tego czy kierowca musi wychodzić na zewnątrz z jakimś kijem i sam zdejmować? Tak samo jak jest w sytuacji odwrotnej, czyli gdy trolejbus wjeżdża z powrotem pod sieć?
Ciekawi mnie to, a nigdzie nie zauważyłem wzmianki o tym. Jeśli byłby to proces zautomatyzowany, można byłoby na stałe zmieniać trasy linii, a nie tylko w razie jakichś objazdów.
odpowiedź n/p
: 2012-01-17, 19:22
autor: Rafał
W Solarisach z bateriami jest przycisk do automatycznego ściągnięcia pantografów, bębny zwijają linki samoczynnie i też się tak dzieje gdyby było tzw. pałowanie (niekontrolowane wypięcie pantografów z sieci), no z podłączeniem jest już większy problem - kierowca musi za pomocą linek podłączyć pantografy do sieci ( jest to nie dość że nie komfortowo to jeszcze niebezpiecznie). Przerobione Merce z bateriami niestety nie mają automatycznego zdjęcia pantografów.
: 2012-02-08, 20:42
autor: ep40
Citaro miał dziś premierę liniową.
: 2012-02-09, 00:07
autor: J-31
ep40 pisze:Citaro miał dziś premierę liniową.
I jak wypadła ta premiera ? Jak spisało się Citaro ?
: 2012-02-09, 13:44
autor: ep40
Bez zarzutów, podróżuje się nim tak jakby wyjechał prosto z fabryki.