EN57 / EN71
Przeciętny pasażer i tak pomyśli że jedzie nowy pociąg.J-31 pisze:Cóż. "Kibel" nawet ładnie odnowiony nie będzie jakąś super rewolucją -bo jednak nadal będzie "kiblem".
Spółka dopiero się rozwija więc nie oczekujmy od razu cudów, ale liczę na to tak samo jak Ty że w przyszłości kupią coś nowego.J-31 pisze:Mimo wszystko pogratulować KŚ decyzji. Na razie jest to dobry pomysł - ale tylko na razie.
Przede wszystkim KŚ muszą załatać braki, które w tej chwili są łatane podnajmowanymi czeskimi wagonami i TRAXX'ami Lotosu.
Nie byłbym tak surowy w ocenie. W asynchronicznych kiblach tak na prawdę najgorsze są stare wózki ze starymi hamulcami. Wnętrza zmodernizowanych jednostek są na coraz lepszym poziomie, a sam napęd stopniowo doprowadzany jest do pełnej sprawności. Myślę, że EN57A to właściwy kierunek -obok pozyskiwania nowoczesnego taboru - w odnowie taboru (a jednocześnie kilkakrotnie tańszy i szybszy w realizacji).J-31 pisze:"Kibel" nawet ładnie odnowiony nie będzie jakąś super rewolucją -bo jednak nadal będzie "kiblem".
Odnośnie tego kibla którym ja jechałem, to czy ktoś jest w stanie racjonalnie wytłumaczyć dlaczego na LCD było "Międzygminna sp. z. o.o. Świerklaniec" Jaki to ma związek z pociągiem
No i mimo wszystko ów zmodernizowawszy egzemplarz może był bardzo ładnie z zewnątrz i wewnątrz zmodernizowany, ale "przeguby" strasznie zgrzytały co jakoś nieszczególnie dobrze wpływało na komfort jazdy.
No i mimo wszystko ów zmodernizowawszy egzemplarz może był bardzo ładnie z zewnątrz i wewnątrz zmodernizowany, ale "przeguby" strasznie zgrzytały co jakoś nieszczególnie dobrze wpływało na komfort jazdy.
http://www.rynek-kolejowy.pl/fotorelacje/282
Kibel dla Kolei Wielkopolskich. Nawet obieg zamknięty dostanie Ciekawe, czy uda mi się na niego załapać zanim KW dostanie linie zelektryfikowane.
Kibel dla Kolei Wielkopolskich. Nawet obieg zamknięty dostanie Ciekawe, czy uda mi się na niego załapać zanim KW dostanie linie zelektryfikowane.
Wymyślają coraz to inne mordy klopom i pochodnym pojazdom. Ani to w jakimś stylu, ani ładne...
http://www.garnek.pl/kuba9/15958501/eu07a-495 - to, to ja rozumiem. Ale zupełnie nie łapię stylu w tych wymyślnych lampach kibli po NG.
Ja bym nie krytykował potrzeby modernizacji kilkudziesięcioletnich EN57, czy EN71. To jest normalne i często się takie modernizacje taboru kolejowego, wykonuje prawie na całym świecie, ale wszędzie wiadomo, że to jest tylko modernizacja.Butelka pisze:Wymyślają coraz to inne mordy klopom i pochodnym pojazdom. Ani to w jakimś stylu, ani ładne...
Natomiast ostatnimi czasy w Polsce jest jakaś dziwna moda na wmawianie ludziom, że patrząc na wyremontowanego ezt-a, widzą fabrycznie nowego "szynobusa - czyli zupełnie nową jakoś na naszych torach"
Czy ja krytykuję potrzebę modernizacji...?J-31 pisze:Ja bym nie krytykował potrzeby modernizacji kilkudziesięcioletnich EN57, czy EN71. To jest normalne i często się takie modernizacje taboru kolejowego, wykonuje prawie na całym świecie, ale wszędzie wiadomo, że to jest tylko modernizacja.
Kto takie debilizmy prawi?J-31 pisze:patrząc na wyremontowanego ezt-a, widzą fabrycznie nowego "szynobusa - czyli zupełnie nową jakoś na naszych torach"