Strona 10 z 12

: 2007-10-15, 13:18
autor: TLG
Możliwe, ale to biuro projektowe ewidentnie zajmuje się tylko designem.
IFS tak, Fahrzugtechnik nie tylko.
Myślisz, że jakiś ZNTK faktycznie przygotował na potrzeby przetargu PKP PR (albo innego) taką kompleksową modernizację?
Trudno powiedzieć, na stronach Fahrzugtechnik nie ma ani słowa o tym projekcie.

: 2007-10-15, 17:25
autor: PAFAWAG
Myślę, że to nie przejdzie - EN57 już są u nas modernizowane , w inny sposób i raczej nie potrzeba (jak na razie) kolejnych propozycji ulepszania "tyk-tyków" ;)

: 2007-10-15, 17:29
autor: TLG
PAFAWAG pisze:yślę, że to nie przejdzie - EN57 już są u nas modernizowane , w inny sposób i raczej nie potrzeba (jak na razie) kolejnych propozycji ulepszania "tyk-tyków"
Zauważ, że data wykonania projektu to 2004r czyli przeszło trzy lata temu więc wątpliwe jest, by wdrożono go w życie.

: 2007-10-15, 17:35
autor: Lopez
W niecie można znaleźć zdjęcia zmodernizowanych EN57 SKM Trójmiasto (na pewno #1094; gotowy jest chyba jeszcze jakiś drugi egzemplarz). Wygląda mi na to, że modernizacja jakiej poddano zewnętrzy wygląd EN57-20xx staje się pewnym nieoficjalnym standardem.
Inny przykład to EW60...

: 2007-10-15, 20:55
autor: TLG
Lopez pisze:Wygląda mi na to, że modernizacja jakiej poddano zewnętrzy wygląd EN57-20xx staje się pewnym nieoficjalnym standardem.
Nie powiedziałbym. Polecam przejrzeć Specyfikację przetargu na naprawy rewizyjne i modernizacje jednostek, należących do PKP Przewozy Regionalne. Są to raczej standardowe rewizje i skromne poprawki.

: 2007-10-15, 22:04
autor: u2w
TLG pisze:Mała ciekawostka:
wyszperałem na stronie firmy IFS Design coś takiego
topics25/en57-20xx-skm-trojmiasto-vt3003,15.htm#97465
Mnie również ciekawi, kto zlecił projekt Niemcom. Ciekawe, ze na wizualizacji kibla jest napisane Lublin.

: 2007-10-15, 23:28
autor: Lopez
TLG pisze:Nie powiedziałbym. Polecam przejrzeć Specyfikację przetargu na naprawy rewizyjne i modernizacje jednostek, należących do PKP Przewozy Regionalne. Są to raczej standardowe rewizje i skromne poprawki.
Małe nieporozumienie - nie mam na myśli, że PKP będzie teraz wszystkie ENki klepało do standardu 20xx, tylko że przyjęty w tym projekcie wygląd zewnętrzny zostaje przyjęty w kolejnych modernizacjach KM i SKM Trójm. :)

: 2007-10-16, 13:12
autor: TLG
Lopez pisze:przyjęty w tym projekcie wygląd zewnętrzny zostaje przyjęty w kolejnych modernizacjach KM i SKM Trójm.
Jeśli chodzi o KM to też za daleko powiedziane. Do tej pory zmodernizowano tak tylko dwa "kible", jednego "jamnika" i dwie EWy. Z tego, co pamiętam mają być jeszcze dwa choperowe kible, ale nie pamiętam czy dostaną nowe czoła. A jeśli chodzi o SKM 3M, to nie wiem jakie są ich plany inwestycyjne, więc się nie wypowiem, ale też nie przypuszczam, by każdy EN57, którego planowo czeka naprawa rewizyjna przechodził do tego kompleksową modernizację.

: 2007-10-16, 15:08
autor: ep40
TLG pisze:mają być jeszcze dwa choperowe kible
Jeden z nich chyba był na Trako.
Bynajmniej są
TLG pisze:tylko dwa "kible"
oporowe.

: 2007-10-30, 00:39
autor: TLG
oporowe.
Chopperowe. Tymczasem KM ogłosiło przetarg na naprawy rewizje i główne z modernizacjami. Główna z modernizacją ma doprowadzić trzy jednostki do tego samego poziomu, który trzyma EN57KM-1486 prezentowany na TRAKO. Polecam lekturę specyfikacji wraz załącznikami. Świetna lektura na jesienne wieczory ;)

: 2010-11-20, 17:56
autor: irisbus
Nowe stare kible dla Województwa łódzkiego:
http://www.youtube.com/watch?v=wmJJ5XLAHhY

: 2010-11-20, 22:53
autor: polsmol
Wygląda super. Ciekawe ile taka modernizacja kosztuje?

: 2010-11-21, 09:40
autor: alojz
Całość kontraktu opiewa na 23.112.900,00 zł brutto.
www.bip.lodzkie.pl

Newag modernizuje obecnie kible Kolei Mazowieckich za 3,7mln zł netto za sztukę.

: 2010-11-21, 10:15
autor: TLG
Szkoda, że wciąż z tymi jednostkami są jakieś jaja. Mechanicy za bardzo ich nie kochają. Poza tym komfort podróży (i pracy) w tych jednostkach bardzo dużo traci przez felerne kiblowe wózki, hałas i wibracje bez zmian.

: 2010-11-22, 00:40
autor: polsmol
7,7 mln a 3,7 mln to duża różnica, ale zakres remontu jest zapewne inny.

: 2011-01-15, 17:28
autor: Tp4

: 2011-01-15, 20:45
autor: ep40
Pomorski Urząd Marszałkowski również postanowił odkupić od PR kilka EN57.
http://www.youtube.com/watch?v=_EHtd08V ... re=related

: 2011-01-15, 21:16
autor: Tp4
Ale i tak wygląda lepiej od EN57-1025

: 2011-11-15, 13:24
autor: Marcin N
Nie znalazłem tematu o Kolejach Śląskich więc wklejam tutaj, tak ma wyglądać EN57 dla KŚ.

http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnow ... elfy_.html

: 2011-11-15, 15:59
autor: Amalio
Tylko nie wiem nad czym się tu rozwodzić skoro w PRach jeżdżą już tak zmodernizowane EN57 w barwach KŚ. Ostatnio jechałem takim do Zwardonia.
Swoja drogą przydałby się temat o KŚ.