Strona 4 z 4

: 2009-08-15, 21:24
autor: Jelczuch
Rety... Też się pytałem tego kierowcę i powiedział mi, że pojeździ ten autobus jeszcze ze 4 miesiące. Co do trafienia do KMKM po Waszych wypowiedziach nie jestem pewien.

: 2009-08-15, 23:22
autor: Przemek
Wróżenie z fusów zostawmy cygankom :D Co się stanie, to się stanie.
Zakładanie z góry, że taki czy taki wóz zostanie zachowany jako egzemplarz muzealny jest naprawdę ryzykowne.

Pamiętamy sytuację z wrocławskim Jelczem PR110MM #1000; - wozu nie przejęto z uwagi na zatarcie silnika (a silnik i skrzynia ZF to była jedyna ciekawostka w tym wozie) i wiele niezgodności nadwozia z oryginałem (przebyta blaharka, wymiana ściany tylnej, brak rynienek dachowych, itp. itd.), co jeszcze bardziej by podwyższyło koszty rewitalizacji.

: 2009-08-16, 01:36
autor: tantus
Kędzior pisze:Pamiętamy sytuację z wrocławskim Jelczem PR110MM #1000; - wozu nie przejęto z uwagi na zatarcie silnika (a silnik i skrzynia ZF to była jedyna ciekawostka w tym wozie)
Podobne silniki były stosowane w piętrowych MANach SD202 ex BVG Berlin, których do Polski przecież trochę sprowadzono. Może dało było się zrobić taki przeszczep? Ale teraz to już musztarda po obiedzie...

: 2009-08-16, 08:22
autor: TLG
Kędzior pisze:Wróżenie z fusów zostawmy cygankom Co się stanie, to się stanie.
To nie jest żadne wróżenie - ten autobus NIE TRAFI POD OPIEKę KLUBU. I koniec. Co sobie uroił pan kierowca nie ma tu żadnego znaczenia.

: 2009-08-19, 10:42
autor: siekierowy
Czy ktoś się orientuje jaki przebieg ma jedyny warszawski Jelcz M180?

: 2009-08-23, 16:02
autor: Jelczuch
Nie mam zielonego pojęcia, ale to wiem na pewno, że jednak Jelcz M180 nie trafi do KMKM. Potwierdzone! :cry:

: 2009-08-23, 16:44
autor: Przemek
Normalnie news dnia. Na poprzednich stronach tego tematu już było o tym wiadomo.

: 2009-08-23, 19:40
autor: TLG
Jelczuch pisze:jednak Jelcz M180 nie trafi do KMKM.
W zeszły piątek piłem wódkę z połową zarządu Klubu i mieliśmy kupę śmiechu z takich rewelacji.

: 2009-11-07, 11:32
autor: Krzysiek

: 2009-11-07, 12:10
autor: siekierowy
Też to właśnie dzisiaj zauważyłem. Ciekawe jaki jest powód wycofania.

: 2009-11-07, 13:32
autor: Mrozard
Słyszałem, że wycofali bo pękła szyba przednia, a nowej nie ma sensu sprowadzać...

: 2009-11-07, 16:18
autor: 9507
Może u nas byłaby jakaś?

: 2009-11-08, 12:03
autor: siekierowy
Pęknięcie szyby może też świadczyć o poważnej usterce nadwozia i jej wymiana na nową mogłaby nic nie dać.
Ale i tak szacunek dla tego autobusu za 17 lat jeżdżenia po Warszawie bez remontu.

: 2009-11-09, 08:23
autor: maly_miki
siekierowy pisze:Pęknięcie szyby może też świadczyć o poważnej usterce nadwozia i jej wymiana na nową mogłaby nic nie dać.
To jest dość pochopna diagnoza. Jeżeli ten autobus jeździ już kilkanaście lat i teraz pękła szyba, to raczej jest to wynik jakiegoś kamyczka...

: 2009-11-09, 10:27
autor: J-31
Z powodu pękniętej szyby nikt nie będzie wycofywać autobusu z eksploatacji. Powiedzmy sobie prawdę - #7370 jeźdźił kilkanaście lat bez remontu. Jego dni już od dawna były policzone. Jak w czasie któryś z DTP przechodziłem przez ten autobus, to w kilku miejscach podłoga się podemną uginała. To był po prostu staruszek - a do tego jedyny pojazd tego typu w MZA. ;)

: 2009-11-09, 14:31
autor: Maciek007
Dobrze że w końcówce swojego żywota nie spłonął :D .