: 2007-03-11, 13:58
Jest Irisbus-Ikarus, jest Irisbus-Karosa, to może Irisbus-Jelcz?
AFAIK to Irisbus nie kupił jeszcze Jelcza i nie zanosi się na to w najbliższym czasieJest Irisbus-Ikarus, jest Irisbus-Karosa, to może Irisbus-Jelcz?
A co? Jakby go porządnie skręcili, może nie byłby taki zły.7370 pisze:Może kupi licencje na przegubowego SOR-a, jaki gdzieś tu na forum widziałem
A co tak się źle sprawują ? ja uważam, że to jedyny dobry produkt Jelczaplocmaster pisze:Na pewno wolałbym go u siebie zamiast Tandetusów
Nie, tylko decydenci tak ustawili przetarg na przeguby, żeby doprowadzić do podwojenia ich ilostanu.MKM Shadow pisze:A co tak się źle sprawują ?
Może lubią bardzo te wozy ?plocmaster pisze:Nie, tylko decydenci tak ustawili przetarg na przeguby, żeby doprowadzić do podwojenia ich ilostanu.
Niewykluczone. Wcześniej załatwili do testów odkurzacza z Krakowa, może im się spodobał. Albo podoba im się branie łapówy od Jelcza — niewykluczone.MKM Shadow pisze:Może lubią bardzo te wozy ?
Ja trochę mniej.Ja też lubię tantusy, są wporzo.
To u Was takie przekręty są ?plocmaster pisze:Albo podoba im się branie łapówy od Jelcza — niewykluczone.
A ty co, z innego kraju?MKM Shadow pisze:To u Was takie przekręty są ?
A kiedykolwiek miał?! Irisbus przy tym to lux-torpeda...plocmaster pisze:1. M181MB nie ma opinii porządnego autobusu ani ogólnie w skali kraju, ani w mieście.
Jezeli z góry jest się na straconej pozycji, szczęściu trzeba jakoś "pomoć"...plocmaster pisze:2. O Jelczu wiadomo, że czasem potrafi pomóc swojemu szczęściu.
ale Irisbus też ma swoje wadyMercury pisze:A kiedykolwiek miał?! Irisbus przy tym to lux-torpeda...
Słuchaj, nie wyjeżdżaj mi tu z Solarką, bo to tak samo jakbyś porównał "kaszlaka" do Audi A6....MKM Shadow pisze:ale Irisbus też ma swoje wady
osobiście wole Solarisa
Powiedz to tym co dokonali przeróbki, a zaczną gadać o ekologii itd..pkpic pisze:2 z 3 M120 jest przerobiona na CNG i powiem wam że fatalna to była decyzja, gdyż jest bardziej głośniejszy i już nie ma tej nutki dźwięku silnika
Jest 10 razy lepszy argument - przy posiadaniu powyżej 30 wozów na CNG już po krótkim czasie widać wymierne oszczędności, droższe autobusy zwracają się nawet przy normalnej eksploatacjiep40 pisze:a zaczną gadać o ekologii itd..
Zobaczymy jak długo. Jeżeli wejdzie akcyza na gaz ziemny, to wtedy za takim autobusem będzie przemawiać tylko ekologia. Choć czasem się dziwię czemu przerobili aż tyle PeeRek skoro mają one duże problemy z większymi podjazdami.ppln pisze: Jest 10 razy lepszy argument - przy posiadaniu powyżej 30 wozów na CNG już po krótkim czasie widać wymierne oszczędności, droższe autobusy zwracają się nawet przy normalnej eksploatacji