: 2009-05-24, 07:59
Jest może gdzieś foto tej PeeRy?Kędzior pisze:
[ Dodano: 24 Maj 2009 01:25 ]
Taki ciekawy peer #RZE K502 z silnikiem RABA D2156. Przód z pewnością do poprawki, proszę kol. pr110 o zweryfikowanie
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Jest może gdzieś foto tej PeeRy?Kędzior pisze:
[ Dodano: 24 Maj 2009 01:25 ]
Taki ciekawy peer #RZE K502 z silnikiem RABA D2156. Przód z pewnością do poprawki, proszę kol. pr110 o zweryfikowanie
Chciałoby się przewoźnikowi? Myślę że to robota jelcza. W sumie mógł pójść po prostu na przeróbkę do jelcza.JP pisze: W latach 80-tych na Śląsku testowano dwupaliwowy napęd, tzn peerę z instalacją gazową i silnikiem D2156 dostosowanym do równoczesnego napędzania gazem ziemnym i olejem napędowym. Efektem była właśnie taka ciekawa peera z rabowskim silnikiem. Stwierdzono m.in. mniejsze zapylenie spalin. Autobus jak widać w końcu trafił do prywaciarza, u którego jeździł do kasacji.
Silnik taki miała od początku, układ drzwi 2-2-1 też, za to drzwi tylne były ponoć uszczelkowe.J-31 pisze:Fajna jest ta "rabowa" PR-ka. Ciekawy jestem, czy to przewoźnik sam przebudował, czy ona taka była od początku ?
A ja uważam, że od nowości taki był.Jacek_Ch. pisze:W sumie mógł pójść po prostu na przeróbkę do jelcza.
Jaki jest tego sens w autobusie wysokopodłogowym?pr110 pisze:mieleckie WSK zmodernizowało 5 jelczy, stosując w nich zmodernizowane jednostki napędowe, w zabudowie wieżowej!
Ja nie WSK, skąd mam to wiedzieć, mówię jak było.KKS pisze:Jaki jest tego sens w autobusie wysokopodłogowym?
Może próbowali w ten sposób uporać się z niską trwałością silnika SW680 w pozycji leżącej.KKS pisze:Jaki jest tego sens w autobusie wysokopodłogowym?pr110 pisze:mieleckie WSK zmodernizowało 5 jelczy, stosując w nich zmodernizowane jednostki napędowe, w zabudowie wieżowej!