: 2008-05-28, 08:25
@Siarhei: do you know how much costs this bus in Bielarus? Is it much cheaper than in Poland?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Nie rozumiem. No to w końcu jak, mają stopień czy są niskie na całej długości ?Białoruskie trzyosiowce posiadają niską podłogę na całej długości, bez stopnia poprzecznego. Jednak w tylnej części podłoga wznosi się ku górze i w ostatnich drzwiach trzeba pokonać jeden stopień.
W ostatnich drzwiach jest stopień, i ukośna podłoga wzdłuż całego autobusu. Coś jak Mercedesy O405N i MAN-y 2. generacji.Dziwny pisze:Nie rozumiem. No to w końcu jak, mają stopień czy są niskie na całej długości ?
To są typowe LEDziwny pisze:Nie rozumiem. No to w końcu jak, mają stopień czy są niskie na całej długości ?
Nie, nie kwalifikuje się.plocmaster pisze: Kwalifikuje się na LF.
Dla mnie sprawa jest jasna. Jeśli autobus ma chociaż jedno wejście ze stopniem (nie ważne ile stopni, nie ważne jaka jest wysokość stopnia - ważne, że jest), a pozostałe wejścia nie posiadają stopni - to jest to autobus LE. Natomiast pojazd, w którym wszystkie wejścia są bez stopniowe to LF. I ... EOT w tej sprawieplocmaster pisze:Była dyskusja na ten temat i niemieckie konstrukcje z lat 90. (tudzież zbliżone) z niewielkim wzniosem podłogi, jednym niezbyt wysokim stopniem i osią portalową kwalifikują się jako LF, autobusy z dość wysoką podłogą, wieloma stopniami w ostatnich drzwiach (jeśli są) i przede wszystkim osią „prostą” (i często stopniami poprzecznymi) to LE
Lepsze to, niż mocno łamany polskiShadow238 pisze:naklejki z instrukcjami w języku rosyjskim
Nie mogłeś porównać z tablicą, że niepewny jesteś? BTW będą niezłe jaja, jak tego nie odkleją albo zostaną ślady…Shadow238 pisze:z tyłu dumnie dalej wożą białoruskie napisy (chyba) numerów rejestracyjnych.
Pewnie... niech pasażerowie nie wiedzą razie niebezpieczeństwa wypchnąć klapy dachowe, otworzyć drzwi albo w którym miejscu zbić szybę i którą.Lepsze to, niż mocno łamany polski
Teraz jestem pewny na 100%, są to przyklejone numery rejestracyjne, a ślady z pewnością zostaną- na żółtym MAZie nie będzie tego aż tak widać, ale na białymNie mogłeś porównać z tablicą, że niepewny jesteś? BTW będą niezłe jaja, jak tego nie odkleją albo zostaną ślady…
Kolejne MAZy 107 w Polsce dostanie Kłosok ¯ory.Najtańsza oferta należy do Andrzeja Kłosoka z ¯or. Zaoferował on obsługę linii za 3,86 zł (tabor B) i 4,15 zł (tabor C) oraz następujące autobusy:
- [...]
- dwa MAZ-y 107 z 2010 roku (leasing, choć dołączono zobowiązanie firmy JI Service z Kobyłki).
http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1672
Zainspirowany Twoim wczorajszym postem - korzystając z tego, iż musiałem w dniu wczorajszym wieczorem na chwilę zjechać do Warszawy - postanowiłem zajrzeć do Piaseczna. I nie znalazłem tam, ani jednego miejskiego autobusu MAZ-a. A już na pewno nie było żadnej 107-ki1 MAZ 107 powinien stać w Piasecznie dla Irex Sosnowiec.
Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum Irex-1 Dąbrowa Górnicza i Meteor Jaworzno. Ireneusz Kozieł, prezes obu spółek, zaoferował cenę 4,17 zł zarówno za tabor B, jak i C. Zamierza obsługiwać linię dwoma Irisbusami Crossway (zobowiązanie do ich dostarczenia podpisał... Ireneusz Kozieł, jako Usługi Przewozowe Irex) oraz MAZ-em 107 (zobowiązanie MAZ Auto Poland).