Strona 3 z 3

: 2006-12-20, 15:52
autor: Adrian_
J-31 pisze:Nawet nie wiedziałem, że TP-Bus eksploatuje MANAS-a SL 223
To nie jest MANAS (notabene produkowany w Turcji), tylko zwykły MAN SL223. Do TP-BUS'a przyszedł w tym roku jako używany :). Jego wcześniejszy nr rejestracyjny to WI 37950 i jest to jedyny SL223 TP-Busie :).

: 2006-12-20, 16:02
autor: J-31
Adrian_ pisze:To nie jest MANAS (notabene produkowany w Turcji),
To jest MANAS, MAN już od dawna nie produkuje miejskich autobusów wysokopodłogowych. Robi to tylko turecki MANAS, wchodzący w skład konsorcjum MAN-a, a dzisiaj NEOMAN :mruga:

: 2006-12-20, 16:04
autor: Adrian_
J-31 pisze:To jest MANAS, MAN już od dawna nie produkuje miejskich autobusów wysokopodłogowych. Robi to tylko turecki MANAS, wchodzący w skład konsorcjum MAN-a, a dzisiaj NEOMAN
Może i masz rację, ale skąd pewność, że to nie używka? wszak używane autobusy też dosyć często bierze się w leasing (a ten na nowego nie wygląda) ;).

: 2006-12-20, 16:06
autor: J-31
Adrian_ pisze:Może i masz rację, ale skąd pewność, że to nie używka?
A gdzie ja napisałem, że to jest fabrycznie nowy autobus ? :rotfl:

Przecież TP-Bus mogło kupić MANAS-a SL223 z "drugiej ręki", czyli używanego :chytry:

: 2009-11-29, 03:26
autor: Przemek
Ja mam następujące pytanie co do SL223, kiedyś eksploatowanych w PKM Bytom. Niektóre źródła mówią mi, że posiadają one silnik analogiczny jak w gniocie i automat Voitha.

Moje pytanie jest następujące: czy owe egzemplarze nie miały czasem silników: MAN D0826 LUH 03 sprzężonych ze skrzynią biegów: Voith D851.3 ?
Bardzo proszę o odpowiedź.

: 2009-11-29, 18:58
autor: oolek15
ppln pisze:I czy gdzieś w Polsce jeździ SG 3X3?
Po 3 latach odpowiem ci że tak: TWB (jest też foto wnętrza takiego wehikułu: TWB)
PS: Ponoć są też na świecie MANY SG263, więc mające tylko 260 KM. TWB