Strona 7 z 11
: 2011-10-23, 13:57
autor: J-31
Ciekawostka. Tylko jedna fotka - dla tego piętrusa. I właściwie żadnych informacji.
: 2011-11-18, 16:59
autor: Butelka
Wie ktoś może jaka firma produkuje siedzenia do nowych Lion'sów?
(gwoli ścisłości, chodzi o ten typ:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=29441)
: 2011-11-18, 17:06
autor: Mrozard
Kiel (te to chyba Ideo są).
: 2011-11-18, 20:34
autor: Butelka
Dzięki.
: 2011-11-25, 18:46
autor: Domiz09
No i wreszcie jest hybryda, będzie się u nas testowała przez dwa tygodnie, od 28.11 zaczynając:
http://poznanskie-autobusy.cba.pl/detai ... ge_id=1009
Jestem ciekawy, czy zdążą pogubić kołpaki
: 2011-11-25, 22:45
autor: J-31
Szczęściarze. W Poznaniu, to chociaż ta testowa hybryda obsługuje jakąś linię, a w Warszawie zademonstrowano ją oficjelom... i szybko zabrano na lawetę, by się nie przybrudziła na warszawskich ulicach
: 2011-11-25, 23:41
autor: 9507
O miło, że w końcu się pojawiła. Wrocław pewnie też odwiedzi
: 2011-11-26, 00:14
autor: stachu
Gliwice też ma odwiedzić, bo ciągle się o niej u nas trąbi i trąbi
: 2011-11-26, 00:26
autor: Butelka
9507 pisze:O miło, że w końcu się pojawiła. Wrocław pewnie też odwiedzi
NO JA MYŚLę
: 2011-11-27, 13:38
autor: Lionsek!
Ciekawe czy Gdańsk też
: 2011-12-07, 23:49
autor: faja_k
Dzisiaj ścigałem hybrydę i w końcu ją dopadłem. Szał. Nie dość, że wizualnie śliczna, to w środku pasażer czuje się jak w tramwaju. Na postoju cisza, rusza jak tramwaj, silnik spalinowy odpala bezgłośnie. No ideał, aż się nie chciało wysiadać
: 2011-12-08, 00:35
autor: stachu
No to zrobiłeś smaczek. Czekam na tę hybrydę w Gliwicach
: 2011-12-08, 00:36
autor: Butelka
Made by MAN
Niech to się tylko pojawi u nas, nie wysiądę póki nie obfocę go i nie nacieszę się nim
: 2011-12-08, 15:23
autor: shakkie
Szkoda że do Szczecina na test trafi Volvo, a nie ten wóz.
KKS pisze:No ideał, aż się nie chciało wysiadać
¯eby z tego był ideał to powinni zamienić to:
http://poznanskie-autobusy.cba.pl/detai ... ge_id=1028
na normalne siedzenia.
: 2011-12-08, 20:03
autor: Butelka
No to 1000 punktów minus 1 punkt za te oparcia.
: 2011-12-09, 21:54
autor: faja_k
No, siedziałem na środku to ta przyjemność mnie ominęła, ale widziałem, że są takie siedzenia. Ale to chyba w testerach tylko takie robią, bo w Poznaniu też jeżdżą dwa ekstestery z identycznym rozwiązaniem. Jeszcze jedna ciekawostka - autobus nie posiada "wiatrołapów" za drugimi drzwiami - siedzenia od wyjścia oddziela tylko rurka na wysokości pasa a pasażerom, którzy tam siedzą wieje po nogach
: 2011-12-10, 18:17
autor: Amalio
KKS pisze:Ale to chyba w testerach tylko takie robią, bo w Poznaniu też jeżdżą dwa ekstestery z identycznym rozwiązaniem.
Mylisz się. Tak naprawdę zastanów się ile znasz Lionsów z wieżą, a nie leżącym silnikiem i który takich siedzeń nie mają
Bo ja ani jednego nie kojarzę. To jest raczej standardowe rozwiązanie MANa. Dla porównania ot choćby paryski bez trzecich drzwi:
http://mediathequefleurus27.free.fr/man ... _6331.html
: 2011-12-10, 18:49
autor: Butelka
Ale to co pokazałeś to w miarę siedzenia, a to poznańskie to chyba tylko oparcie.
: 2011-12-11, 21:18
autor: faja_k
Faktycznie, przecież wszystkie te testery mają wieżę. Nie skojarzyłem, sorry.
: 2011-12-15, 16:09
autor: ep40
Relacja z jazdy hybrydą, potocznie nazywaną w Gdyni plemnikiem:
http://hotfile.com/dl/137571146/ff00554 ... d.rar.html
Jak inne autobusy tej marki reprezentuje wysoki poziom jakości wykonania i stylistyki. Zmieniłbym jednak trochę układ wnętrza, jest dobry na zachodnie warunku, ale w wersji dla Polski powinno być trochę więcej miejsc stojących, no i zmieniłbym sławny już tył, gdyż te oparcia to porażka. Napęd generuje trochę wibracji które są stosunkowo małe w stosunku do co niektórych innych autobusów, ale na przykład Many CNG praktycznie w ogóle nie wibrują. Do tego most napędowy rzęzi. Skrzydła drzwi odskokowo przesuwnych takie jak w ST12M, ale napęd drzwi elektryczny, a nie pneumatyczny, prędkość otwierania ta sama, ale skrzydła przy zamykaniu stykają się delikatniej.