LAZ E291D1

Inne marki trolejbusów, dotychczas nieskategoryzowane.
B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Z zewnątrz trolejbus robi na mnie bardzo duże wrażenie, ale wnętrze jest totalną pomyłką :/ O ile poprzednik tego wozu czyli model E-183 był dość ciekawy wewnątrz to ten..... :wall:
Co do plagiatu o któryms ktoś pisał to, nie ma tu żadnego plagiatu, tylko współpraca NeoMan-a z LAZ-em :P
I jeszcze jedno nie chce takiego paskudztwa w Gdyni :!:

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

B.A. Baracus pisze:I jeszcze jedno nie chce takiego paskudztwa w Gdyni :!:
Każdy ma inny gust ;).

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

B.A. Baracus pisze:I jeszcze jedno nie chce takiego paskudztwa w Gdyni :!:
Ty może nie, a ... np. kol. U2w ? :mruga:

U2w czy Chciałbyś coś takiego w swojej zajezdni ? :P

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A czy u2w ma jakąś zajezdnię? ;-)

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

I tak i nie :retard:
Tak, ze względu na wygląd z jednym "ale": musieliby zmienić (co już pisałem wcześniej) ściągacze linek i drabinkę. To wygląda tragicznie - psuje całą estetykę i jest rozwiązaniem archaicznym.
Nie, z dwóch powodów:
1. Ponieważ nie lubię trolejbusów przegubowych (nie wypowiadam się tu, jako pasażer), ponadto żadna z gdyńskich zajezdni trolejbusowych (stara i nowa) nie jest przystosowana do posiadania takich trolejbusów.
2. Ponieważ nic nie wiem na temat tego produktu a zarówno ja, jak i większość ludzi związanych z komunikacją trolejbusową pamięta niezbyt pozytywne doznania przy obcowaniu z produktami zza wschodniej granicy - chociaż mam nadzieję, że się mylę ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

u2w pisze: (...) 1. Ponieważ nie lubię trolejbusów przegubowych (nie wypowiadam się tu, jako pasażer), ponadto żadna z gdyńskich zajezdni trolejbusowych (stara i nowa) nie jest przystosowana do posiadania takich trolejbusów.
Ooops. Tak o poważne ograniczenie. :(
u2w pisze: 2. Ponieważ nic nie wiem na temat tego produktu a zarówno ja, jak i większość ludzi związanych z komunikacją trolejbusową pamięta niezbyt pozytywne doznania przy obcowaniu z produktami zza wschodniej granicy - chociaż mam nadzieję, że się mylę ;)
No wiesz, ZIU-tki to były inne czasy, inna jakość, inna technologia. A ten LAZ robi, przynajmniej na zdjęciach, pozytywne wrażenie ... :D

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Przecież na pewno jest krótka wersja. :retard:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

plocmaster pisze:Przecież na pewno jest krótka wersja. :retard:
Na pewno, to umarł Kopernik :devil:

A my dyskutujemy tutaj o przegubowym LAZ-ie E291D1 :mruga:

ppln

Post autor: ppln »

viewtopic.php?p=61043#61043
Krótka wersja jest, więc trolejbusu pewnie też. Widziałbym to zamiast nowych gniotów w Łodzi ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

ppln pisze:Krótka wersja jest, więc trolejbusu pewnie też. Widziałbym to zamiast nowych gniotów w Łodzi ;)
Pomarzyć piękna rzecz. A czy czasem nie Zapomniałeś o czymś... np. o trakcji elektrycznej :retard:

ppln

Post autor: ppln »

Łatwo domyślić się, że to to ma być autobus :)

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

nie a dla kogo jest przewidziany ten okaz na zdjęciu.

Jacek Pudło

Post autor: Jacek Pudło »

kombino pisze:Wiesz może ile kosztuje?
Jest tani. Tyle że wersja podstawowa elektrykę ma oporową (taką jak stare gdyńskie jelcze). Ten tranzystorowy może kosztować względnie sporo (taniej jak solaris, ale i tak dużo jak na wschód).

Takie lazy można kupić sobie na 7-10 lat, wyjeździć "do śmierci" i skasować. On o ile dobrze pamiętam nawet nie jest wykonany ze stali nierdzewnej (szybko pordzewieje), a zakłady w których je się produkuje przypominają jeszcze czasy dawnego ZSRR - co odbija się w jakości i nie gwarantuje bezawaryjnej eksploatacji.

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

Nie no może nie jest tak źle np. dla Lublina nie obrażając nikogo byłby fajny. Jeśli dostaną dotację to niech kupią najdroższą wersję np. Dacia logan biała być dla krajów kończących się na -stan a podbija Europę zachodnią.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

7370 pisze:niech kupią najdroższą wersję
To niech już lepiej kupią mniej odbajerzone Solarisy. Prawdę mówiąc, p**** wie, jak to się sprawuje.
7370 pisze:Dacia logan biała być dla krajów kończących się na -stan a podbija Europę zachodnią.
Może zdobędzie popularność w Stanach Zjednoczonych ;) Swoją drogą, schodząc lekko z tematu, gdybym miał tyle kasy żeby ją kupić i zamiar kupna auta, nigdy bym jej nie kupił.

Rozumiem, że słowo którego użyłeś nie jest wulgaryzmem, ale po prostu brzydko to wygląda. Na przyszłość proszę abyś nie używał podobnych słów.
B.A. Baracus

OK, Przepraszam, zapomniałem się. Poprawię się na przyszłość. autor
Ostatnio zmieniony 2006-04-05, 14:57 przez pmaster, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Wróćmy jednak do tematu - "LAZ W29D1". Ciekawy jestem, czy ten producent zaryzykuje produkcję na eksport takich trolejbusów. Oczywiście pod warunkiem, że podniósł by ich jakość. ;)

Podi

Post autor: Podi »

J-31 pisze:Oczywiście pod warunkiem, że podniósł by ich jakość.
Ale raczej nie podniesie...
J-31 pisze:Ciekawy jestem, czy ten producent zaryzykuje produkcję na eksport takich trolejbusów.
<b>napewno</b> on by tak chciał,ale wątpie by ktoś to chciał kupić(chyba że jeszcze dalej na wschodzie...)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Podi pisze:na pewno on by tak chciał,ale wątpie by ktoś to chciał kupić(chyba że jeszcze dalej na wschodzie...)
Miałem na myśli np. Litwę, Łotwę, Estonię - miasta z tych krajów mogły by się pokusić o zakup tańszych trajtków ;)

Podi

Post autor: Podi »

Miałem na myśli np. Litwę, Łotwę, Estonię - miasta z tych krajów mogły by się pokusić o zakup tańszych trajtków ;)
Takie kraje są na wyższym poziomie,co mozna wywnioskować z zakupów Solarisów Trollino :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Podi pisze:
Miałem na myśli np. Litwę, Łotwę, Estonię - miasta z tych krajów mogły by się pokusić o zakup tańszych trajtków ;)
Takie kraje są na wyższym poziomie,co mozna wywnioskować z zakupów Solarisów Trollino :)
To prawda, ale mimo tego mają jeszcze sporo trolejbusów Skoda 14/15 Tr. Wymiana tego taboru potrwa, a że jest tego sporo, to może jednak... ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”