: 2008-01-15, 13:57
Amalio pisze:A co pierwszy raz widzisz na oczy ten wóz
W sumie lepiej od niego się prezentuję MAN Lion`s City GXLładniejszego autobusu nie widziałem
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Amalio pisze:A co pierwszy raz widzisz na oczy ten wóz
W sumie lepiej od niego się prezentuję MAN Lion`s City GXLładniejszego autobusu nie widziałem
Jak widzę autor tego zdjęcia na TWB już "ocenił" autobus.Shadow238 pisze:http://www.phototrans.eu/2-216139.html
Ale przecież nie całe, tylko potoki prasko-północne.J-31 pisze:linia przejmuje potoki z metr
Jest za duży?plocmaster pisze:tylko czemu nie nadaje się do Warszawy?
Może ktoś z pasażerów przy wsiadaniu zauważy tą czwartą oś ?KKS pisze:Swoją drogą, zastanawiam się, czy gdyby nie ten cały szum w mediach, to czy pasażerowie zorientowaliby się, że ten autobus jest dłuższy
Dobre pytanie. Sam chcę się przekonać o tym czy się nadaje, czy nie. Dzisiaj mam inne plany, ale planuję wybrać się na linię E4 jutroplocmaster pisze:Sam autobus istotnie fajnie wygląda, tylko czemu nie nadaje się do Warszawy?
A ja się w ogóle zastanawiam, czy MZA istotnie kupi tak długie autobusy. Bo to, że Prezes coś tam nagadał "że chce", to jeszcze nie wszystko. Oni nie raz już coś tam "chcieli"KKS pisze:Ciekawe, jak będzie wyglądał w malowaniu warszawskim
Co prawda go jeszcze na oczy nie widziałem, ale wydaje mi się, że tak. Autobus jednak się różni od znanych warszawiakom pojazdów i mam wrażenie, że jego długość jest jednak zauważalnaKKS pisze:Swoją drogą, zastanawiam się, czy gdyby nie ten cały szum w mediach, to czy pasażerowie zorientowaliby się, że ten autobus jest dłuższy
To jest tylko tester, zatem nie wiem - co on ma w komplecieppln pisze:Jak dostaliście w komplecie nagłośnienie wewnętrzne to zawsze kierowca może krzyknąć.
Myślę, że o wiele taniej. Niby produkcja małoseryjna i w ogóle, ale pewnie droższy niż 1,5 mln nie jest, a to niewiele więcej.Haribo pisze:"Trochę" nie opłacalne jest kupować go ponieważ kosztuje zapewne około 2 mil za ta cenę ma sie prawie 2 Urbina 18
Podobno cena ok. 1,3 mln zł tak mówił kierowca MZA dla "Raportu Turbo".plocmaster pisze:Niby produkcja małoseryjna i w ogóle, ale pewnie droższy niż 1,5 mln nie jest, a to niewiele więcej.
To to się bardziej opłaca od zwykłego Citaro przecież... Niewiele droższe, a nieco dłuższe.Shadow238 pisze:Podobno cena ok. 1,3 mln zł tak mówił kierowca MZA dla "Raportu Turbo".
Jeżeli tyle kosztuje to sie nawet bardzo opłacaShadow238 pisze:Podobno cena ok. 1,3 mln zł tak mówił kierowca MZA dla "Raportu Turbo".
Jechałem kursem o 10:25 z Nowodworów, wtedy też dwa razy zadziałała fotokomórka przy trzecich drzwiach. Dopiero głos kierowcy z głośników sprawdził , że jeden chłopak odsunął się od drzwi. Wtedy drzwi się zamknęły i odjechaliśmy. Pierwszy raz było to na przystanku ćmielowska, drugi raz Expresowa. Po za tym przed odjazdem o 10:25 , Capa City nawiedziła telewizja TVN Turbo, było filmowanie autobusu, wywiad z kierowcą i pasażerami. Następnie CApa City dotarła na Plac Wilsona, stamtąd z powrotem na Nowodwory, gdzie koło 11:20 została odłączona fotokomorka. Wtedy też Capa City nawiedzila telewizja TVP Info Warszawa[ TKW]. Później nie wiem co było, bo pojechałem do domu.J-31 pisze:Tymczasem kierowca tegoż testowanego Mercedesa miał wczoraj spore problemy z fotokomórką. Na jednym z przystanków, tłum był tak spory, że drzwi nie dały się już zamknąć. Kierowca wezwał serwis Evobus - a ci przyjechali z laptopem i wyłączyli fotokomórki w drzwiach.