: 2012-09-27, 20:38
A co to za wersja ze zmniejszoną wieżą?
https://picasaweb.google.com/1089518392 ... 9644676226
https://picasaweb.google.com/1089518392 ... 9644676226
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Kup Citaro po … Amber Gold
Ponad 10 tys. poszkodowanych przez firmę Amber Gold zgłosiło się już do prokuratury i ABW. Szacuje się, że firma jest im winna ponad 400 mln. Część z tych pieniędzy zostanie z aukcji firmowych pojazdów, w tym czterech autobusów miejskich Mercedes-Benz Citaro. To dawne egzemplarze firmy HHA HAmburg, które w 2012 r. sprowadziła do polski firma Gryf z Kartuz, a następnie w barwach Amber Gold obsługiwały one linię 888 na gdańskie lotnisko –głównie pod kątem obsługi pasażerów linii lotniczych OLT (także należących do Amber Gold). Trzy z nich to modele 12-metrowy, 2-drzwiowe (2-2-0), a jeden to model15-metrowy, trzyosiowy (2-2-2). Aktualnie te pojazdy zostały wystawione przez syndyka masy upadłościowej.
(tutaj tabelka z egzemplarzami i nr vin)
Łącznie suma cen wywoławczych 134 pojazdów przekracza 7 mln zł. Pieniądze uzyskane ze sprzedaży zostaną podzielone między wierzycieli Amber Gold. Aukcja autobusów rozpocznie się 26 listopada 2012 r. godz. 8:00. Tydzień wcześniej z pojazdami zapoznać będzie można się na kilku parkingach, w tym na placu przy ul. Kościerskiej 14 ... w Kartuzach.
Nawet na pewno. Wieżówka miałaby 2 klapy pod 'grillem'.Amalio pisze:No właśnie to jest dziwne. Normalnie z leżącym silnikiem nie mają żadnej zabudowy w górę, a przecież ten jest dwudrzwiowy w dodatku. Może Euro 6 mają tak dużą komorę Coś mi się wydaje, że niestety tak.
Bzdury. Przyjechały tylko 2 - Citaro K oraz Citaro G C2. Czytanie WFK ze zrozumieniem się kłania.lukmek pisze:Do MPK Wrocław przyjechały Mercedesy O530K, "warszawski" O530G oraz O530GC2. Wieść gminna niesie, że tym razem to nie testy, tylko pojazdy mają na stałe pozostać we Wrocławiu. Na razie stoją na IX bez tablic rejestracyjnych.
Początkowo faktycznie wszyscy myśleli, że zakupiono "warszawiaka" oraz Citaro K. Kolejną, już poprawną wersją był zakup C2 i K, więc Twojemu koledze się coś pokiełbasiło. Póki co stoją 2. Ciekawe, czy przyjadą kolejne? Kolejną plotką był zakup kilku Volv z Niemiec, ale póki co w tym temacie cisza.lukmek pisze:(...) info o "nowych" używkach uzyskałem z mojego prywatnego telefonu komórkowego w postaci smsa od kolegi, który mnie poinformował, że będą 3 Mercedesy, więc albo się mylił, albo trzeci jeszcze nie przyjechał.
Na 133 też jeździł, nawet na 107, na które po kilku latach starań w końcu pojawił się planowy przegub, też jeździł.Rudy pisze:Jak K podczas testów jeździł na liniach przeznaczonych dla niego (a tylko widziałem zdjęcie ze 100), to teraz też nie powinno być problemu.
Napisz proszę jakie to zmiany konstrukcyjne. Przecież są to konstrukcje modułowe które różnią się długością. Najwięcej zmieniło się z przodu i z tyłu czyli to co jest wspólne dla wszystkich modeli. Gdzie więc ma być ten ogrom prac przy adaptacji? Właśnie jeżeli gdzieś by miało być więcej pracy, to przy LE który różni się konstrukcyjnie od LFa.Kędzior pisze:Sądząc po tym, ile zmian konstrukcyjnych dzieli poprzednie Citaro z C2, to raczej nieprędko.
Co jak co, ale EvoBus ma dość pieniędzy. Tester? Przecież na pewno stworzą albo już stworzyli przedprodukcyjną serię prototypów. Co tam jeden autobus.Auper pisze: gdyż właśnie za sprawą nikłego popytu Mercedes może uznać, iż nie opłacalna jest produkcja nowego testera.