Regulamin Forum
B10L-SN12
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

B10L-SN12

Strona 1 / 4
 
Isuzu Citiport

No może nie dokońca nowy 😉 . Jest on wyprodukowany w 1994r. ( co pisze niżej ). W sieci ZKMu będzie jeździł w numerze taborowym 7018.W siecie ZKM Gdyni brakuje tylko dwóch pojazdów KM niskopodłogowych do pełnej dwusetki ❗

Tekst zamieszczony z http://www.zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=230 :

Tylko dwóch brakuje do dwustu!

W związku z wygranym przetargiem na obsługę jednego zadania na liniach 83 i 88, firma Ornowski Travel z Rumi zakupiła kolejny autobus niskopodłogowy – Volvo-Steyer B10L-SN12. Nowy nabytek rumskiej firmy, o numerze inwentarzowym 7018 jest już 198. pojazdem niskopodłogowym w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni. Autobus, wyprodukowany w 1994 r., kosztował przewoźnika 130 000 zł (cena zakupu i wyposażenia).


Cytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 31.03.2005 18:13

Podoba mi sie 🙂 Drugi taki ma chyba PKS Gdynia,nie rupak?


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 31.03.2005 21:49
Isuzu Citiport

Chyba tak, i naet to są dwa. Bodjże 4060 i 4068.


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 31.03.2005 22:38

Chyba tak, i naet to są dwa. Bodjże 4060 i 4068.

4060 to jest Nerwoplan 😛
Nie chce nic mówić, ale w rogu bazy autobusowej Ornowskiego stoi jeszcze jeden fajny wynalazek.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 1.04.2005 00:49
J-31
 J-31
Administrator

Fajny autobus. Oby tylko nie sprawiał problemów technicznych przewoźnikowi... 🙂


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 1.04.2005 11:53

Mysle ze bedzie ok,PKS Gdynia taki ma,i jakos z tego co slyszalem sprawuje sie calkiem niezle 🙂


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 1.04.2005 20:20

No może nie dokońca nowy 😉 . Jest on wyprodukowany w 1994r. ( co pisze niżej ). W sieci ZKMu będzie jeździł w numerze taborowym 7018.W siecie ZKM Gdyni brakuje tylko dwóch pojazdów KM niskopodłogowych do pełnej dwusetki ❗

Tekst zamieszczony z http://www.zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=230 :

Tylko dwóch brakuje do dwustu!

W związku z wygranym przetargiem na obsługę jednego zadania na liniach 83 i 88, firma Ornowski Travel z Rumi zakupiła kolejny autobus niskopodłogowy – Volvo-Steyer B10L-SN12. Nowy nabytek rumskiej firmy, o numerze inwentarzowym 7018 jest już 198. pojazdem niskopodłogowym w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni. Autobus, wyprodukowany w 1994 r., kosztował przewoźnika 130 000 zł (cena zakupu i wyposażenia).

Polscy przedsiębiorcy komunikacyjni BIERZCIE PRZYKŁAD Z Gdyni!!


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 2.04.2005 13:52

Polscy przedsiębiorcy komunikacyjni BIERZCIE PRZYKŁAD Z Gdyni!!

Ale nie z pana O. Jego wozy się sypią i to w bardzo szybkim tempie, wogóle o nie nie dba :<


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 3.04.2005 16:31
Jelcz M121M

Tak fajny jest ten autobus. Mam nawet ściągnięte zdjęcie z internetu i on ma rejestracje z Tczewa , a tak pozatym całkiem ładnyjest ten autobus mi się podoba. Oby więcej autobusów w tej firmie


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 18.04.2005 17:22
Isuzu Citiport

Ale nie z pana O. Jego wozy się sypią i to w bardzo szybkim tempie, wogóle o nie nie dba :<

No i z jego pracowników. Jak robiłem zdjęcie to kierowca złośliwie mi się wepchną na pół zdjęcia :<


OdpowiedzCytat
Rozpoczynający temat Opublikowano : 18.04.2005 21:03

Hmm...a ja mam dosc dobre zdanie na temat kierowcow Ornowskiego,jeden kierowca jest znajomym mojego taty,jezdzil z nim codziennie do pracy,ale potem tego kierowce przeniesli na jakis inny woz.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 19.04.2005 22:01

Zwróćcie uwage na podobienstwo do Daba 1200c,chyba zaczne lubić inną marke 😆 😛 😀

Poprawione 0405NE


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 19.04.2005 23:16

Faktycznie, pewne podobieństwo między tymi autobusami jest, ciekawe jak z historią nadwozia.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 19.04.2005 23:59

Nadwozia są zupełnie inne. Najprawdopodobniej podobieństwo jest przypadkowe. Nadwozie DABa, zostało stworzone przez DABa, a nadwozie Volvo powstało w firmie Steyr Bus w Wiedniu, poza tym nie jest wykonane z aluminium.

Poza tym, w przeciwieństwie do tego, jak wiele osób pisze to nie jest Steyer tylko Steyr.


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.04.2005 17:06

A ja jeszcze cos jednego zauwazylem.
Np. Neoplan prawda? i Man jakies podobienstwo jest.
Ja uwazam ze jest to podobienstwo stylowe czyli z tamtej epoki np, jak był Mercedes O305 link: Klik
to bylo juz Volvo itp. 🙂 Wiec to jest podobienstwo napewno lub tylko stylowe! :smile2:


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.04.2005 17:17
J-31
 J-31
Administrator

A ja jeszcze cos jednego zauwazylem.
Np. Neoplan prawda? i Man jakies podobienstwo jest.
Ja uwazam ze jest to podobienstwo stylowe czyli z tamtej epoki np, jak był Mercedes O305 link: Klik
to bylo juz Volvo itp. 🙂 Wiec to jest podobienstwo napewno lub tylko stylowe! :smile2:

Wg. mnie to nie za bardzo są one podobne. Ale to już zostawiam pozostałym kolegom.... 😉


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.04.2005 17:22

No najbardziej O305... 😛 z tymi okraglymi swiatlami.. :retard:


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.04.2005 22:06

Odnośnie podobieństw to można naprawdę wiele wyróżnić, ale to jest dobry materiał na osobny temat 🙂


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 20.04.2005 23:33

Wracając do tematu.

Volvo, które zostało sprowadzone przez Ornowski Travel jest bardzo dobre. Stare Volva ogólnie cechowały sie bardzo dużą wytrzymałością i mysle, że z tym będzie podobnie. Jak wszyscy wiedzą w Gdyni jest jeszcze jedno takie Volvo, które jest własnością PKS Gdyni. Gdyby nie mechanicy tego PKS, owe Volvo byłoby w super stanie, a tak.... 🙁


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.04.2005 00:36

Niestety pan Ornowski też nie dba o swoje wozy. Wystarczy spojżeć na 7011 VOLVO B10BLE czy na 7012 Volvo 7000 które są powoli w coraz gorszym stanie. Nie mówiąc już co się dzieje z 7014 SCANIA CN94UB OMNICITY (trochę OT). Niestety działalnośc w KM dla pana O nie jest głównym źródłem jego dochodu i tu nalezy widzieć przyczyne problemu. Fakt kupuje niezłe wózki ale co z nich zostaje 🙁


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.04.2005 01:32
J-31
 J-31
Administrator

Może oni (np. Ornowski Travel, czy PKS) kupują używane autobusy, nie mając własnego serwisu czy zaplecza technicznego. Eksploatują je ile się da, aż do zajeżdżenia, bez napraw i innych przeglądów bo to kosztuje. A jak się zepsuje... No cóż, to kupują następny.

Wielu podwarszawskich tanich przewoźników robi tak, niemalże na potęge... 😥


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.04.2005 13:28

Niestety nie maja oni zbyt dobrego serwisu własnego, PKS Gda wiadomo mechanicy wszyscy traktują każdy pojazd jakby był H9tką a u Ornowskiego jak by ciezarówką

Ornowski kupuje dobre wozy ale jezeli chodzi o eksploatacje to tragedia


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.04.2005 14:51
J-31
 J-31
Administrator

To mnie dziwi. Rozumiałbym gdyby Ornowski kupował wyłącznie używane autobusy. Ale nowe ? :shocked:


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.04.2005 14:54

Serwis to jedna sprawa, ale jest jeszcze coś takiego jak dbanie o autobus przez kierowce. Niestety u Ornowskiego to wygląda pewnie tak, że kierowca wjeżdża na baze parkuje autobus i idzie do domu, nastepnego dnia wraca, wsiada i jedzie dalej. Raz na jakiś czas omiecie go troche i koniec...


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.04.2005 18:17

Serwis to jedna sprawa, ale jest jeszcze coś takiego jak dbanie o autobus przez kierowce. Niestety u Ornowskiego to wygląda pewnie tak, że kierowca wjeżdża na baze parkuje autobus i idzie do domu, nastepnego dnia wraca, wsiada i jedzie dalej. Raz na jakiś czas omiecie go troche i koniec...

No tak a kierowca Gryfu ma obowiązek go posprzątać a większość wozów jest codziennie myta na zewnątrz a co drugi dzień w środku. Ale w Gryfie kierowca ma OBOWI¡ZEK dbać o wóz i jest to wpisane w regulamin pracy.

[ Dodano: 2005-04-21, 16:51 ]

To mnie dziwi. Rozumiałbym gdyby Ornowski kupował wyłącznie używane autobusy. Ale nowe ? :shocked:

no ten ostatni ma już 11 lat czyli zapewne odchodzi on od kupowania nówek, przesadził z wozami i teraz pokutuje to wszystko, wcześniej kupował wózki albo 2-3 letnie albo nówki


OdpowiedzCytat
Opublikowano : 21.04.2005 18:48
Strona 1 / 4
Udostępnij:

 Archiwalne ForumTransportnews

Witaj!
Losowe zdjęcia

twitter Bluesky Mastodon