Serbskie MAZy
Serbskie MAZy
Jak zapewne zauważyliście na Śląsku ogromną popularnością cieszą się MAZy. To dlatego, że jest to obecnie najtańsza opcja kupienia fabrycznie nowego autobusu co przy w zasadzie braku jakichś specjalnych życzeń ze strony organizatora czyni białoruskie autobusy super atrakcyjnymi. I tak MAZy coraz bardziej się rozlewają po naszych miastach. Ale teraz czas na level 2
Od pierwszego stycznia zaczęły obowiązywać nowe kontrakty na poszczególne linie, więc pojawiły się nowe autobusy. Są nimi... MAZy 103 ściągnięte z Belgradu
To nie jest żart - ściągnięto je z firmy Dumeco która to obsługuje kilka miejskich linii w stolicy Serbii. Autobusy mają po siedem lat i kosztowały grosze, bo (powołując się na komentarz) po 60-70 tysięcy złotych.
(autorem pierwszych trzech zdjęć jest wojtek ztz)
http://img593.imageshack.us/img593/1224/dsc00037ze.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/8318/dsc00036on.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/3540/dsc00038ze.jpg
http://www.phototrans.eu/14,528998,0.html
http://www.phototrans.eu/14,528999,0,_______103_82.html
Jak widać używane MANY i Mercedesy są już passe Ale to swoją drogą ciekawe. Może pomimo swojej szajsowatości autobusy te są w stanie znieść trudy eksploatacji Po za tym z pewnością przy takiej ilości autobusów przewoźnicy mają wprawę w obsłudze tych pojazdów.
Od pierwszego stycznia zaczęły obowiązywać nowe kontrakty na poszczególne linie, więc pojawiły się nowe autobusy. Są nimi... MAZy 103 ściągnięte z Belgradu
To nie jest żart - ściągnięto je z firmy Dumeco która to obsługuje kilka miejskich linii w stolicy Serbii. Autobusy mają po siedem lat i kosztowały grosze, bo (powołując się na komentarz) po 60-70 tysięcy złotych.
(autorem pierwszych trzech zdjęć jest wojtek ztz)
http://img593.imageshack.us/img593/1224/dsc00037ze.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/8318/dsc00036on.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/3540/dsc00038ze.jpg
http://www.phototrans.eu/14,528998,0.html
http://www.phototrans.eu/14,528999,0,_______103_82.html
Jak widać używane MANY i Mercedesy są już passe Ale to swoją drogą ciekawe. Może pomimo swojej szajsowatości autobusy te są w stanie znieść trudy eksploatacji Po za tym z pewnością przy takiej ilości autobusów przewoźnicy mają wprawę w obsłudze tych pojazdów.
Po prostu im się to opłaca. Przeczuwam, że koszty utrzymania takiego pojazdu nie są bardzo duże co jest z pewnością kolejną zaletą. Pytanie tylko ile te heble rzeczywiście pociągną ?Amalio pisze:Ale to swoją drogą ciekawe. Może pomimo swojej szajsowatości autobusy te są w stanie znieść trudy eksploatacji Po za tym z pewnością przy takiej ilości autobusów przewoźnicy mają wprawę w obsłudze tych pojazdów.
may be...siekierowy pisze:Ciekawe dlaczego Serbowie się ich pozbyli.
http://forum.esmasoft.com/viewtopic.php ... start=1525
Aleksandar
Откуда: Белград, Сербия
Dziś się przejechałem jednym z MAZów ex Dumeco i szczerze mówiąc jak na MAZa... to są one raczej w dobrej kondycji Dawno nie jechałem żadnym który jest od nowości u nas ale możliwe, że nawet te serbskie są lepsze. Tak czy tak pokazują się się kolejne MAZy w kolejnych firmach i nie są to wyłącznie MAZy od Dumeco, a również od innych prywatnych firm operujących w Belgradzie. Widocznie skończył się stary kontrakt na linie.
Tu przykładowo Irexowe MAZy z firmy Èurdić:
http://www.phototrans.eu/14,529303,0,__ ... 3_747.html
http://www.phototrans.eu/14,529302,0,__ ... 3_746.html
Tu przykładowo Irexowe MAZy z firmy Èurdić:
http://www.phototrans.eu/14,529303,0,__ ... 3_747.html
http://www.phototrans.eu/14,529302,0,__ ... 3_746.html
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt: