Kapena City 7,5
Kapena City 7,5
Jak wam ta Kapena sie podoba?
Prosze o opinie
Prosze o opinie
A prosze bardzo
Śmiesznie wygląda , nadaje się do małych miast , gdzie komunikacja miejska nie odgrywa poważnej roli. To jest 7 ,5 metrowa Kapena City
Zapraszam do dyskusji
Kapena City 7,5
Śmiesznie wygląda , nadaje się do małych miast , gdzie komunikacja miejska nie odgrywa poważnej roli. To jest 7 ,5 metrowa Kapena City
Zapraszam do dyskusji
Kapena City 7,5
Ostatnio zmieniony 2005-01-16, 11:03 przez Hannibal, łącznie zmieniany 1 raz.
Coś takiegoInspektor pisze:Mógłbys bardziej przyblizyć nam ten pojazd,napisać coś o nim,dać jego zdjecie czy choćby link?
Z tego co wyszperałem w necie (głównie na stronie infobusa), to produkcję rozpoczęto w roku 1997, na podwoziu Iveco Turbo Daily A59.12. Silnik spełnia normę Euro2.
Podczas II Wystawy Komunikacji Miejskiej w Łodzi otrzymał nagrodę "Złote Koła 1997".
W roku 1998 wprowadzono wersję międzymiastową - Intercity 7,5, a także zaprezentowano wersję będącą autobusem szkolnym
Co do samych wrażeń z jazdy to niewiele mogę powiedzieć, bo jeszcze nie miałem okazji tym jechać, chociaz w Lublinie można je spotkać
Ok.Dzięki. Ja osobiscie nie przepadam za takimi małymi busikami,być może dla tego że nie mam z nimi do czynienia na codzień.Jest to autobus o bardzo małej pojemności,więc jaśli o mnie chodzi to co najmniej bym wolał widzieć zamiast niej autobusy 10-metrowe.We Wrocławiu podobne autobusy,z tym że Autosany ma przedsiebiorstwo DLA.Obsługują one kursy do podliskich wsi i wiosek z obrzeży Wrocławia.
Tak się zastanawiam,jak autobus może być głupi...A propo mają trochę dziwny układ,z tą podłogą.Ale że je zaliczyli do niskopodłogowych,a nie do niskowejściowych to już mnie całkiem dziwi...voy pisze:Thesi City są o tyle głupie że mają z tyłu 2 fotele w części niskopodłogowej i nie sposób wjechać wózkiem, a przednie drzwi są za ciasne. Natomiast ten problem nie dotyczy 7.5.
Wjechać sposób. Ale wtedy nie da się tyłem wysiąśćvoy pisze:Thesi City są o tyle głupie że mają z tyłu 2 fotele w części niskopodłogowej i nie sposób wjechać wózkiem, a przednie drzwi są za ciasne. Natomiast ten problem nie dotyczy 7.5.
Za ciasne przednie drzwi to tylko jeden z wielu mankamentów.
Drzwi ogólnie za wolno się otwierają, a skrzypią przy tym niemiłosiernie. Zresztą wszystko skrzypi..
Co do wózków.. Tuż za kabiną kierowcy jest.. rzeźnia Przynajmniej w niektórych lubelskich.. Mała ona jest, więc żaden wózek tam nie wejdzie, zreszta nie ma którędy się tam dostać.. Także nie wiem, czemu ona służy, może zwiekszeiu pojemności?
No i w zasadzie nie ma połączenia tylnej części niskopodłogowej z wysokopodłogową - tzn jest to jeden wielki schodek.
Ale ogólnie, z zewnątrz Thesi City mi sie podoba
[ Dodano: 2005-01-16, 14:14 ]
No nie wiem, ja bym tego linka umieścił w postaci takiej, w końcu jego autor nie jest anonimem
Oj,są są.Te nasze wrocławskieAutosany A6 nie są wcale lepsze...Na szczęście MPK Wrocław ich nie ma,tylko DLA...
że takie coś jeszcze jeździ;-)Inspektor pisze:Oj,są są.Te nasze wrocławskieAutosany A6 nie są wcale lepsze...Na szczęście MPK Wrocław ich nie ma,tylko DLA...
Hmmm.... Trudne pytania zadajesz
Voy.
To ja mam dla Ciebie małą propozycję
1) Napisz ile tych autobusików sprzedano polskim przewoźnikom
2) Teraz Napisz ile z nich trafiło do naprawy, do serwisu
3) Potem odejmij tą ostatnią ilość od ilości sprzedanych autobusików
4) Przyrównaj do skali ogólnokrajowej
5) Zrób z tego średnią - lub średnio-ważoną, Możesz użyć całki
I jak już przez to Przejdziesz i jeszcze Będziesz żył, to Napisz Proszę jaki jest wynik Będę wdzięczny
Voy.
To ja mam dla Ciebie małą propozycję
1) Napisz ile tych autobusików sprzedano polskim przewoźnikom
2) Teraz Napisz ile z nich trafiło do naprawy, do serwisu
3) Potem odejmij tą ostatnią ilość od ilości sprzedanych autobusików
4) Przyrównaj do skali ogólnokrajowej
5) Zrób z tego średnią - lub średnio-ważoną, Możesz użyć całki
I jak już przez to Przejdziesz i jeszcze Będziesz żył, to Napisz Proszę jaki jest wynik Będę wdzięczny