Tabor DLA
Re: Tabor DLA
Na klepisku... tzn. zajezdni DLA pojawiły się 2 Solarisy Urbino 12 z placówki radomskiej. Będą szykowane pod nowy kontrakt na Miękinię
Re: Tabor DLA
Ciekawy jestem, co przy nich zrobią. Jak coś to byłbym dźwięczny za jakieś fotki
Re: Tabor DLA
Po krótce szczegóły są w temacie o liniach strefowych Miękinii viewtopic.php?p=278390#p278390
Ale jako pojazdy dodatkowe nie muszą w pełni spełniać tych wymogów.
Ale jako pojazdy dodatkowe nie muszą w pełni spełniać tych wymogów.
Re: Tabor DLA
Chyba przegapiłeś zapis, że pojazdy dodatkowe i tymczasowe nie mogą być starsze niż 10 lat...
Re: Tabor DLA
Szykuje się debiut liniowy autobusu ZAZ A10C we wrocławskiej komunikacji i w barwach miejskich Pojazd o nr 1703 stoi już w Miękini, przy ul. Sportowej i czeka na pierwszy kurs w poniedziałek na linii 940
Co prawda ZAZ A10C jeździ już od dłuższego czasu na Siechnicach i w Czernicy, ale nie w barwach Wrocławia
Co prawda ZAZ A10C jeździ już od dłuższego czasu na Siechnicach i w Czernicy, ale nie w barwach Wrocławia
Re: Tabor DLA
Z kolei na Kątach Wrocławskich i Miękini pojawiają się ex. tczewskie MAZ-y 103 zakupione pod linie Kątach Wrocławskich.
Re: Tabor DLA
ZAZ A10C zadebiutował już w lipcu ale jakoś nikt tego nie zauważył. Od tamtego czasu jeździ w barwach miejskich a dodatkowo jest pierwszym pojazdem we Wrocławiu i prawdopodobnie również w Polsce wyposażonym w tablicę umieszczoną z lewej strony pokazującą numer linii i kierunek jazdy.Przemek pisze: ↑2019-08-31, 21:46 Szykuje się debiut liniowy autobusu ZAZ A10C we wrocławskiej komunikacji i w barwach miejskich Pojazd o nr 1703 stoi już w Miękini, przy ul. Sportowej i czeka na pierwszy kurs w poniedziałek na linii 940
Co prawda ZAZ A10C jeździ już od dłuższego czasu na Siechnicach i w Czernicy, ale nie w barwach Wrocławia
- michalsolaris
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-03-17, 18:31
- Lokalizacja: Wrocław-Śródmieście
- Kontakt:
Re: Linie podmiejskie i strefowe - gm. Miękinia
Gdyby jeszcze ogarnęli estetykę oznakowania pojazdów...
Ja rozumiem, że SIWZ był nieubłagany - zakładał godła obu organizatorów, ale numer taborowy w tak dużym "Arialu" wygląda co najmniej słabo.
Ja rozumiem, że SIWZ był nieubłagany - zakładał godła obu organizatorów, ale numer taborowy w tak dużym "Arialu" wygląda co najmniej słabo.
- michalsolaris
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-03-17, 18:31
- Lokalizacja: Wrocław-Śródmieście
- Kontakt:
Re: Tabor DLA
Pozostałe oznaczenia wbrew pozorom są według mnie wykonane całkiem estetycznie.
Re: Tabor DLA
Ależ oczywiście Moim zdaniem powinien powstać zapis zakładający jednolite oznakowanie autobusów obsługujących wrocławską komunikację - miejskie+strefowe, gdyż obecnie oprócz MPK i podwykonawców, każdy przewoźnik robi to po swojemu. Byłoby estetyczniej.
Re: Tabor DLA
Nie jestem do końca przekonany czy MPK Wrocław jest tu dobrym wzorem biorąc pod uwagę ich zmienność pomysłów na oznakowanie czy też malowanie taboru. W przypadku 9XX unifikacja została wprowadzona co widać na pojazdach dedykowanych do obsługi Gminy Miękinia jak również Gmina Długołęka (dzięki zrozumieniu problemu wykazanemu przez przewoźnika)
Re: Tabor DLA
Dzięki Przemek za fotki. Przydadzą się, bo właśnie szukam materiału.
A wnętrze. Układ wnętrz SU12 - rzekłbym standardowy, ale w sumie będzie wygodnie
A wnętrze. Układ wnętrz SU12 - rzekłbym standardowy, ale w sumie będzie wygodnie
Re: Tabor DLA
Czyli po krótce co nowego:
Komplet pełnowymiarowych wysokiej rozdzielczości wyświetlaczy z każdej strony pojazdu (od strony kierowcy też). Drzwi Rawaga, deska rozdzielcza Actia. Autobusy posiadają system informacji pasażerskiej SiMS z wyświetlaczami 200x24px.
12 miejsc z poziomu niskiej podłogi w SU12IV - dla porównania SU12 z MPK: 4.
http://infobus.pl/dla-i-nowe-urbino-10- ... 17931.html
- ładowarki USB,
- fotele Ster ze znaną tapicerką 3D - to akurat nowość na liniach strefowych, ale na liniach miejskich już nie,
- 22-calowy ekran LCD systemu informacji pasażerskiej,
- znane z SOR-ów Kłosoka, żółte kasowniki SiMS,
Cieszy fakt, że poręcze są w kolorze żółtym, bo ostatnimi czasy zamiast nich stosuje się poręcze ze szczotkowanej stali nierdzewnej, które są mniej widoczne dla osób mających wady wzroku.
Wciąż tylko nie rozumiem braku kasowników UrbanCard. Takie linie jak 117, 123, 137, 138 wciąż są traktowane pod tym względem po macoszemu.
Komplet pełnowymiarowych wysokiej rozdzielczości wyświetlaczy z każdej strony pojazdu (od strony kierowcy też). Drzwi Rawaga, deska rozdzielcza Actia. Autobusy posiadają system informacji pasażerskiej SiMS z wyświetlaczami 200x24px.
12 miejsc z poziomu niskiej podłogi w SU12IV - dla porównania SU12 z MPK: 4.
http://infobus.pl/dla-i-nowe-urbino-10- ... 17931.html
Poza tym, standard znany od lat, jak w autobusach MPK i ajentów:Autobusy są napędzane silnikami wysokoprężnymi typu Cummins ISB6.7E6C 250B. Jednostki są zblokowane z automatami Voith D854.6. W "dwunastkach", które Solaris dostarcza do polskich klientów to komplet niespotykany.
- ładowarki USB,
- fotele Ster ze znaną tapicerką 3D - to akurat nowość na liniach strefowych, ale na liniach miejskich już nie,
- 22-calowy ekran LCD systemu informacji pasażerskiej,
- znane z SOR-ów Kłosoka, żółte kasowniki SiMS,
Cieszy fakt, że poręcze są w kolorze żółtym, bo ostatnimi czasy zamiast nich stosuje się poręcze ze szczotkowanej stali nierdzewnej, które są mniej widoczne dla osób mających wady wzroku.
Wciąż tylko nie rozumiem braku kasowników UrbanCard. Takie linie jak 117, 123, 137, 138 wciąż są traktowane pod tym względem po macoszemu.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2017-08-07, 20:31
Re: Tabor DLA
Od jakiegoś czasu na linii 865 kursuje Sprinter #1327. Ma odskokowe pierwsze (i jedyne) drzwi z prawej strony.
Z kolei na 845/4 można spotkać często Solarisa Urbino 12 #2013, który po wielu latach niełaski wrócił do eksploatacji we wrześniu. Myślałem, że czasy gdy DLA kursowało liniowo 20-letnim taborem już minęły
Z kolei na 845/4 można spotkać często Solarisa Urbino 12 #2013, który po wielu latach niełaski wrócił do eksploatacji we wrześniu. Myślałem, że czasy gdy DLA kursowało liniowo 20-letnim taborem już minęły
- vernalisadonis
- Posty: 282
- Rejestracja: 2019-10-22, 21:12
Re: Tabor Michalczewskiego
Cztery "nowe" Many, które były przez 2,5 roku u Michała teraz trafiły do DLA.
https://www.facebook.com/Komunikacja-Gm ... 8HzjAF_QpE
https://www.facebook.com/Komunikacja-Gm ... 8HzjAF_QpE
Re: Tabor DLA
Co ciekawe, że nawet ich nie przemalowali, ale z tego co widzę, to chyba w ogóle nic przy nich nie robili, a jeden z tych autobusów wygląda na nieco "zużytego". Czyli rozumiem, że miało być tanio, a najlepiej jeszcze taniej.