CN94UB
Wiem, że na zasadzie eksperymentu stworzono rzeczywiście M183.Wiśnia pisze:Może chodzi Ci o M183? To był niskopodłogowy odkurzacz, wyprodukowany w 1999r, był na testach w GOPie, teraz jeździ w PKS ¯ary. Podobno M185 będzie nieprędko, bo w JZS nie ma środków.J-31 pisze:Nie wiem co się stało z tym autobusem, ale pamiętam, że ZS pokazywał wersję demonstracyjną M185...
Natomiast ja widziałem w miesięczniku "Autobusy" zdjęcia z jakichś Targów, nie pamiętam, czy to było w Kielcach, czy jeszcze gdzieś. I na jednym ze zdjęć pokazano przegubową wersję M125, czyli jelcza M185 - bynajmniej nie był to fotomontarz. ZS Jelcz przymierzał się do jego promocji i sprzedaży. Postaram się odszukać ten numer, to napiszę coś więcej...
A wracając do tematu, czy wydaje Wam się, że przegubowa Scania Omni City Artic, jest lepsza czy gorsza od np. MAN-a NG313 ?
[ Dodano: 2004-12-02, 09:58 ]
Rozumiem, że w najbliższej przyszłości będą one wypierać Ikarusy przeguboweszubak pisze:Pewnie jeszcze kupia omnie, bo watpie zeby MPK wycofalo sie z polityki ujednolicania taboru w obrebie danej zajezdni. A jak beda kasowac/sprzedawac alby to powinni w zamian kupic nowe scanie. To samo dotyczy CLLek, ale one jeszce dluuuugo pojezdza.
Omnicity <b>napewno</b> nie beda kupowane za ikarusy, bo ikary sa na woli i w bienczycach, a tam zadnej scanii nie ma. A MPK nie kupi scanii do innych zajezdni niz plaszow, bo to wiaze sie dodatkowo ze stworzeniem w nastepnej zajezdni zaplecza do ich obslugi. Ikary zostana wyparte przez jelcze (najprawdopodobniej Wola), solarisy (Bienczyce) lub many(watpie). A nowe omnicity powinny sie zaczac pojawiac dopiero jak beda sie pozbywac scanii 113ALB. Wczesniej nie, gdyz w Plaszowie podobno juz nie ma miejsca na wiecej pojazdow.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
W ostatni czwartek (17.03), będąc we Włoszech na nartach, przejechałem się w Livigno Scanią Omni City wyprodukowaną w Szwecji. Autobus wywarł na mnie dobre wrażenie, według mnie jest to coś pomiędzy Solarisem a Citaro. Jest cichy, trzeszczy tylko trochę, a zawieszenie jest w sam raz. Jego wadą były twarde siedzenia, z którymi spotkałem się w większości włoskich Ski-busów, ale to już wybiera przewoźnik.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt: