Dwuprzegubowe turystyki
Dwuprzegubowe turystyki
Mam pytanie czy ktoś wie czy jakaś firma nie produkuje jakichś autobusów trzy przegubowych,i czy kiedykolwiek podjęto jakiekolwiek próby stworzenia czegoś takiego?
Oraz alternatywa gdyby na pierwsze pytanie nie znalazła sie żadna odpowiedź:Czy wie ktoś coś na temat czy jakaś firma nie produkowała kiedyś/produkuje obecnie/planuje wprowadzenie na rynek dwu przegubowego turystyka?
Jeśli coś znajdziecie na ten temat to piszcie?
Piszcie też jeśli macie jakieś spekulacje jak taki pojazd mógłby wyglądać i jeśli już miałby powstać to jaka firma najlepiej poradziłaby sobie z zadaniem stworzenia takiego kolosa.
Czekam na wszelkie opinie na ten temat.I z góry dzięki za wszelkie posty na ten temt
Oraz alternatywa gdyby na pierwsze pytanie nie znalazła sie żadna odpowiedź:Czy wie ktoś coś na temat czy jakaś firma nie produkowała kiedyś/produkuje obecnie/planuje wprowadzenie na rynek dwu przegubowego turystyka?
Jeśli coś znajdziecie na ten temat to piszcie?
Piszcie też jeśli macie jakieś spekulacje jak taki pojazd mógłby wyglądać i jeśli już miałby powstać to jaka firma najlepiej poradziłaby sobie z zadaniem stworzenia takiego kolosa.
Czekam na wszelkie opinie na ten temat.I z góry dzięki za wszelkie posty na ten temt
Jedyni producenci (cywilizowani) to Volvo z modelem 7500, oraz Van Hool z modelem AGG300. Ale są to pojazdy DWU przegubowe.
Volvo 7500:
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 01-_01.jpg lewy bok
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 801_02.jpg silnik
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 801_03.jpg pierwszy przegub
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 802_01.jpg tył
Van Hool AGG300:
http://sultan.kma.bme.hu/~szigdani/stadtverkehr.html Tu cała strona (po węgiersku), ale za to są dane techniczne , a pod nimi zdjęcia...
Natomiast z turystycznych to Setra, w latach 50-tych.
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=864
Istnieje jeszcze produkt Van Hool 821S Aligator, ale jego fotek nigdzie niestety nie spotkałem jest tylko grafika J-31
http://www.transport131.webpark.pl/image1196.gif
[ Dodano: 2007-08-24, 22:58 ]
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik293.jpg
Jeszcze Ikarus 293. Skleroza robi swoje...
Volvo 7500:
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 01-_01.jpg lewy bok
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 801_02.jpg silnik
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 801_03.jpg pierwszy przegub
http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 802_01.jpg tył
Van Hool AGG300:
http://sultan.kma.bme.hu/~szigdani/stadtverkehr.html Tu cała strona (po węgiersku), ale za to są dane techniczne , a pod nimi zdjęcia...
Natomiast z turystycznych to Setra, w latach 50-tych.
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=864
Istnieje jeszcze produkt Van Hool 821S Aligator, ale jego fotek nigdzie niestety nie spotkałem jest tylko grafika J-31
http://www.transport131.webpark.pl/image1196.gif
[ Dodano: 2007-08-24, 22:58 ]
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik293.jpg
Jeszcze Ikarus 293. Skleroza robi swoje...
Co do przegubowych turystyków:
MB O317 - http://www.konrad-auwaerter.de/datenban ... p?e_id=252
MB O317 - http://www.konrad-auwaerter.de/datenban ... p?e_id=252
http://www.graylineseattle.com/charters ... rter_id/10
Pięcioosiowy autobus przegubowy.
http://www.bus-charter.com/Chicago/charters.html
Tu też jest jedna fotka tego pojazdu.
Pięcioosiowy autobus przegubowy.
http://www.bus-charter.com/Chicago/charters.html
Tu też jest jedna fotka tego pojazdu.
Ostatnio zmieniony 2007-08-25, 00:38 przez ep40, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm — jakaś echosonda w autobusie, i do tego w kabinie kierowcy duuży wyświetlacz, na którym byłby kontur autobusu i obiektów znajdujących się w pobliżu, piszczący wtedy, gdy ustawienie kół przednich i samego autobusu wskazuje na to, że może dojść do kolizji i może jakoś to by jeździło. Ale nie licz na to, że będę to prowadziłFilip pisze:Według mnie takie konstrukcje są możliwe do skonstruowania biorąc pod uwagę postęp technologiczny.
Spokojnie sam bym to poprowadził.plocmaster pisze:Filip napisał:
Według mnie takie konstrukcje są możliwe do skonstruowania biorąc pod uwagę postęp technologiczny.
Hmm — jakaś echosonda w autobusie, i do tego w kabinie kierowcy duuży wyświetlacz, na którym byłby kontur autobusu i obiektów znajdujących się w pobliżu, piszczący wtedy, gdy ustawienie kół przednich i samego autobusu wskazuje na to, że może dojść do kolizji i może jakoś to by jeździło. Ale nie licz na to, że będę to prowadził
A z tą echosondą to dobry gps i tak jak powiedziałeś kamery absolutnie by wystarczyły.Albo jeśliby zastosować technologie rodem z myśliwców czyli wyświetlanie wszelkich danych technicznych na szybie pojazdu.Dzięki temu kierowca nie musiałby na zbyt długi okres czasu odrywać wzroku od drogi.
Jakiej narodowości jest marka produkująca te autobusy?http://www.graylineseattle.com/charters ... rter_id/10
Pięcioosiowy autobus przegubowy.
http://www.bus-charter.com/Chicago/charters.html
Tu też jest jedna fotka tego pojazdu.
A ja dodam także Setrę SG221 ÜLirisbus pisze:Co do przegubowych turystyków: (...)
http://www.km.wroclaw.pl/album_page.php?pic_id=1458
W Australii mają Ciągnik plus trzy naczepy. To daje Ci trzy siodła i dwa haki, bo naczepy są złączone przyczepkami co oznacza, że zestaw łamie się w pięciu miejscach plus skrętna oś w ciągniku. Inaczej mówiąc z porównaniu z tym kierowanie przegubowego turystyka czy dwu przegubowego miejskiego autobusu można uznać za dziecinną zabawęplocmaster pisze:Hmm — jakaś echosonda w autobusie, i do tego w kabinie kierowcy duuży wyświetlacz, na którym byłby kontur autobusu i obiektów znajdujących się w pobliżu, piszczący wtedy, gdy ustawienie kół przednich i samego autobusu wskazuje na to, że może dojść do kolizji i może jakoś to by jeździło. Ale nie licz na to, że będę to prowadziłFilip pisze:Według mnie takie konstrukcje są możliwe do skonstruowania biorąc pod uwagę postęp technologiczny.
Setra SG 321 UL
http://www.olafs-fotoseite.de/And112.html
A tu inny przegubowy turystyk Van Hoola
Van Hool TG822 Altano
http://www.touringcarchauffeur.nl/speci ... 143-01.jpg