Londyński piętrus XXI wieku
Londyński piętrus XXI wieku
http://www.infobus.pl/text.php?id=21962
Trzeba przyznać, ze bardzo ciekawy pomysł. Autobusy nie tylko będą stylem przypominać stare dobre Routmastery, ale również komfortowe dla kierowcy i pasażerów - to się chwali
Mi osobiście bardziej do gustu przypadła wizja Capoco Design
http://www.tfl.gov.uk/tfl/corporate/pro ... nners.aspx
W Runners Up też są ciekawe projekty. A uż na pewno ciekawsze od Astona...
Zapraszam do dyskusji
Trzeba przyznać, ze bardzo ciekawy pomysł. Autobusy nie tylko będą stylem przypominać stare dobre Routmastery, ale również komfortowe dla kierowcy i pasażerów - to się chwali
Mi osobiście bardziej do gustu przypadła wizja Capoco Design
http://www.tfl.gov.uk/tfl/corporate/pro ... nners.aspx
W Runners Up też są ciekawe projekty. A uż na pewno ciekawsze od Astona...
Zapraszam do dyskusji
Ostatnio zmieniony 2009-01-07, 23:17 przez Amalio, łącznie zmieniany 2 razy.
Chyba w ankiecie brakuje Style to Design Ltd, UK , którego projekt najbardziej przypadł mi do gustu
http://tiny.pl/63ct
http://tiny.pl/63ct
A ja jestem za czymś nieco bardziej odbiegającym od konserwatyzmu. Mój tym to Concrete All Round.
A tak w ogóle to biorąc pod uwagę, że był to konkurs designerski i to z nie byle jakimi nagrodami to się Panowie designerzy nie postarali jakoś specjalnie. A wybór Astona Martina na zwyciezcę z jego absurdalnymi pomysłami jest w ogóle jakąś pomyłką.
A tak w ogóle to biorąc pod uwagę, że był to konkurs designerski i to z nie byle jakimi nagrodami to się Panowie designerzy nie postarali jakoś specjalnie. A wybór Astona Martina na zwyciezcę z jego absurdalnymi pomysłami jest w ogóle jakąś pomyłką.
Jednocześnie Londyn zaprzestał kontraktowania nowych autobusów (każdy kontrakt z Transport of London trwa 5 lat) przegubowych, zatem prawdopodobnie do 2013 roku wszystkie Citaro G znikną ze stolicy Anglii. Cytując jednego z userów forum skyscraperCity swoją emetyrurę zakończą na skandywaskich lotniskach.
Ooops. To ciekawa zmiana. Swego czasu słyszałem taką opinię, że Londyn chce odejść od piętrusów na rzecz autobusów przegubowych.Filip7370 pisze:Jednocześnie Londyn zaprzestał kontraktowania nowych autobusów (każdy kontrakt z Transport of London trwa 5 lat) przegubowych, zatem prawdopodobnie do 2013 roku wszystkie Citaro G znikną ze stolicy Anglii. Cytując jednego z userów forum skyscraperCity swoją emetyrurę zakończą na skandywaskich lotniskach.
Ciekawy jestem czemu zmienili zdanie. I czemu nie chcą już przegubowców ? Czyżby przegubowce Citaro sprawiały problemy z manewrowaniem na ciasnych londyńskich ulicach
Zrobili za wąskie bus pasy po których jeżdżą również rowerzyści. Były wypadki z powodu zmiecenia przegubem rowerzysty i wolą zwalić na autobusy za to, że są przegubowe niż poszerzyć bus pasy. Twierdzą też, że są za długie i robią korki.J-31 pisze:
Ciekawy jestem czemu zmienili zdanie. I czemu nie chcą już przegubowców ? Czyżby przegubowce Citaro sprawiały problemy z manewrowaniem na ciasnych londyńskich ulicach
Tu chodzi o względy polityczne, boom na przeguby trwał 5 lat czyli kadencje Londyńskiego burmistrze i między innymi programy wyborcze odchodzącego i następującego burmistrza zachaczały o autobusy. Poprzedni obiecał wycofanie staruszków bo nie są ekologiczne i wprowadzenie przegubów, jego następca obiecuje wycofanie przegubów.