Konstal N
Widzę że o 4N #20 na forum się tu nic nie rozwija więc poinformuję że na galerii km-forum zamieściłem 4 fotki tego wagonu, więcej fotek oraz filmiki krótkie pod adresem: www.tramwaje1.za.pl/25.html
A tak od siebie to dodam że to 25 mi się nawet podba, szkoda tylko że tak rzadko i na takiej krótkiej trasie.
Jeszcze będzie atrakcyjniejsze dla MKM (i nie tylko) bardziej niż 38
A tak od siebie to dodam że to 25 mi się nawet podba, szkoda tylko że tak rzadko i na takiej krótkiej trasie.
Jeszcze będzie atrakcyjniejsze dla MKM (i nie tylko) bardziej niż 38
UM Będzin zrobiło sobie tramwaj historyczny, więc pomalowali sobie go wg. uznania, przecież rycerzy i innych postaci na szybach też nie woziły
A ten wagonik dużo ma od oryginału, hamulec szynowy, dwa reflektory, kierunkowskazy, więc jako historyczny to nie do końca, bardziej liniowy jak #954.
Co innego już #1100.
A ten wagonik dużo ma od oryginału, hamulec szynowy, dwa reflektory, kierunkowskazy, więc jako historyczny to nie do końca, bardziej liniowy jak #954.
Co innego już #1100.
Nie, gdzieś na forum WPK czytałem, że stała unieruchomiona z powodu, który zapomniałem. Być może usunięte ślizgacze, ale nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Ale mogę Cię pocieszyć, bo już jakiś tydzień temu widziałem #1118 na trasie. Mało tego, zdawało mi się, że została odświeżona, czyli na nowo pomalowana piękną i głęboko czerwoną farbką.
Obawiam się jednak, iż jest to powolny koniec kariery liniowej tego wagonu . W przypadku oddawania części eNce o nr. 954 po pewnym czasie 1118 nie będzie posiadał większości potrzebnych części i w efekcie może zostać skasowany, choć niewykluczone, ze TŚ inaczej zagospodarują ten wagon, albo też jeszcze będą starać się utrzymywać go w ruchu liniowym .luki pisze: Potem pewnie #1118 pojdzie znów w odstawkę, lepsze części będą zarezerwowane dla #954 gdyby coś.
Na rok czasu myślę że bez przeszkód by odstawili #1118. Spokojnie mogli by sobie pożyczać części w razie potrzeby. Jedynie nie mogą go skreślić z faktu że będzie kolejne Wszystkich Świętych za rok. Więc póki istnieje ta linia i założenie że jest bardzo potrzebna w taki dzień to zawsze trzeba mieć dwie eNki. Pamiętam że jak #954 miał kapitalny remont (2000~2001) to #1118 kursował wraz z zabytkową eNką #1100.Adrian_ pisze:Obawiam się jednak, iż jest to powolny koniec kariery liniowej tego wagonu . W przypadku oddawania części eNce o nr. 954 po pewnym czasie 1118 nie będzie posiadał większości potrzebnych części i w efekcie może zostać skasowany, choć niewykluczone, ze TŚ inaczej zagospodarują ten wagon, albo też jeszcze będą starać się utrzymywać go w ruchu liniowym .luki pisze: Potem pewnie #1118 pojdzie znów w odstawkę, lepsze części będą zarezerwowane dla #954 gdyby coś.
To pewnie teraz po niedawnym uruchomieniu. W końcu #954 kursował dość długo sam i należy mu się przerwa na przeglądy czy jakieś drobne prace naprawcze.Filip_2691 pisze:No tak, normą na 38 jest #954 ale #1118 też bardzo często pojawia się na 38
4N to jest na 25. Ale on ani liniowy, ani zabytek, bardziej roboczy bo na takiego go przed laty remontowali, ale Będzin uważa go za te dwie pierwsze wymienione przeze mnie statusy. (a za tablicą chyba wciąż kryje się kogut )7370 pisze:Ja tak na boku dziwie się że 2 Enki są w ruchu a nie 4N lub Ni 4N. Przecież bezpieczniejsza jest 4N i nowocześniejsza .
A te N-ki i tak przeszły już wiele modernizacji i są chyba jedyne w swoim rodzaju. Najlepsza jak wiadomo jest #954, miała dwa remonty kapitalne już, jeden w latach 90-tych, a drugi na początku wieku.
No to ładnie, tym razem ja się bawię w górnika.
Nie wiem czy Mieliście okazję zajrzeć na stronę Przegubowca. Można tam znaleźć niedawno przesłane unikatowe zdjęcia wnętrza warszawskiego przegubowego PN
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=36
I od zewnątrz
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=37
Nie wiem czy Mieliście okazję zajrzeć na stronę Przegubowca. Można tam znaleźć niedawno przesłane unikatowe zdjęcia wnętrza warszawskiego przegubowego PN
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=36
I od zewnątrz
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=37
To ja proponuję nieco lepszą wersję: http://tramwar.republika.pl/u0-603-1.htmlJ-31 pisze: Nie wiem czy Mieliście okazję zajrzeć na stronę Przegubowca. Można tam znaleźć niedawno przesłane unikatowe zdjęcia wnętrza warszawskiego przegubowego PN
http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=36
I tu też ładniejsza wersja: http://tramwar.republika.pl/u0-603-4.htmlJ-31 pisze:I od zewnątrz http://www.przegubowiec.pl/galeria/disp ... 288&pos=37
Zresztą pod adresem http://tramwar.republika.pl/twpn.html jest tego więcej
Hmmm. Ok, nie wszystkich, ale zabudowa frontów kilku wagonów jednak się różniła. Popatrz na fotkiAmalio pisze:Front z czego wiem to jest jeden...
http://tramwar.republika.pl/u0-603-4.html
http://tramwar.republika.pl/u0-601-2.html
http://tramwar.republika.pl/u0-610-4.html
http://tramwar.republika.pl/u0-602-2.html
Co prawda pierwszy przykład - wagon nr 603 - przebudowano mu później front