Konstal 111N
Ja mam nadzieję, że wrócą nawet gdybyśmy mieli oddać te krakowskie 105-tki, bo te wagony są jednak potrzebne znając specyfikę naszej sieci. Mają już długą i krętą historię => Link
Co do siedzeń w #3501+3502 to myślę, że poprzednie fabryczne były jednak lepsze... i te pomarańczowe drzwi od wewnątrz... - te rzeczy mi się nie podobają.
Rzeczywiście grzybki to nowość, bo u nas to są jedyne składy jeżdżące na dwóch patykach. Wynika stąd, że kable WN nie są konieczne (lub zalecenia Konstalu ?).luki pisze:Zauważyłem że grzybki są na dachu, czyli 111N będą mogły na jednym patyku jechać.
Co do siedzeń w #3501+3502 to myślę, że poprzednie fabryczne były jednak lepsze... i te pomarańczowe drzwi od wewnątrz... - te rzeczy mi się nie podobają.
Sądze że to czasowo zamontowano te siedzenia na wszelki wypadek gdyby zostały oddane a co do drzwi to można je przeboleć, najważniejsze ze od początku eksploatacji wreszcie jakis porządny remont dostały i wyglądają prawie jak nowePeter pisze:Co do siedzeń w #3501+3502 to myślę, że poprzednie fabryczne były jednak lepsze... i te pomarańczowe drzwi od wewnątrz... - te rzeczy mi się nie podobają.
Podczas gdy w GOP-ie 111-tki jeżdżą zawsze "po warszawsku" na dwóch patykach
(przykład), to w Krakowie na jednym - po to oczywiście zrobili kabel WN.
Przez lata patrzenia na te wagony z dwoma pantografami w górze podobny widok jest trochę dla mnie niecodzienny => Foto z forum EKK.
Niestety 111-tki sprawiają trochę kłopotów w Krakowie, ale z doświadczenia na Śląsku wiemy że nie są to łatwe wagony w eksploatacji szczególnie w składach i nie wynika to tylko z ich stanu technicznego...
(przykład), to w Krakowie na jednym - po to oczywiście zrobili kabel WN.
Przez lata patrzenia na te wagony z dwoma pantografami w górze podobny widok jest trochę dla mnie niecodzienny => Foto z forum EKK.
Niestety 111-tki sprawiają trochę kłopotów w Krakowie, ale z doświadczenia na Śląsku wiemy że nie są to łatwe wagony w eksploatacji szczególnie w składach i nie wynika to tylko z ich stanu technicznego...
Połączyć kablami sterowania można, ale takie coś raczej nigdy by nie ruszyło .ep40 pisze:Mam takie pytanie odnośnie 111N, czy da się połączyć stojedenastkę sterowaniem wielokrotnym ze stopiątką?
111N można spinać jedynie w trzy ustalone z góry przez KONSTAL składy, inaczej też nie można ich ukratniać. Po za tym w TŚ są problemy z ich eksploatacją w poprawnych składach, nie mówiąc już o łączeniu ich z innymi wozami rodziny 105N.