Krakowskie 105Na w GOP
Myślę że TŚ nie będzie cisło w farbę, zwłaszcza na tyle wozów, może tam kiedyś się wezmą za to, lub skład dostanie reklamę i po zdjęciu już go pomalują jak trzeba.Peter pisze:Uważam jednak, że powinni te wagony przemalować na czerwono. Fajnie by wyglądały. Ewentualnie można zamalować i zakleić pierwszą reklamą jaka się nadarzy.
Niebieski to pasuje do wagonów nauki jazdy.
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Całkiem możliwe, w końcu to prawie identyczne barwy, tylko krakowiaki wiadomo ładniejszePiotrek_2274 pisze:Mieszkańcy nie mylą tych wagonów ze szkoleniówkami?
Ja też byłem w szoku, ale przy obecnej sytuacji taborowej ZKT-3 uruchomienie dodatkowych składów było bardzo porządane.J-31 pisze:Niesamowite jest to, jak szybko wprowadzili te wagony do ruchu.
Teraz tylko poczekać na bytomskiego #254+255.
A jestem ciekawy który składzik dostanie numerację #250+251. Możliwe, że #444+443, bo chyba je szeregują rocznikami. Jeśli tak, to #703+704 dostałby najprawdopodobniej numery #257+258.
Dzisiaj załadowano wagon #884. Ma też przybyć do pary #883. Te egzemplarze są z 1987r. więc w całkiem przyzwoitym wieku.
704 i 703 już najprawdopodobniej są u nas. Czeka nadal w Krakowie #444+443. Póki co pewnie niedługo poznamy dwa ostatnie wagony jakie mają dopełnić liczbę 14-tu wagonów i oby na tym się nie skończyło.
A jestem ciekawy który składzik dostanie numerację #250+251. Możliwe, że #444+443, bo chyba je szeregują rocznikami. Jeśli tak, to #703+704 dostałby najprawdopodobniej numery #257+258.
Dzisiaj załadowano wagon #884. Ma też przybyć do pary #883. Te egzemplarze są z 1987r. więc w całkiem przyzwoitym wieku.
704 i 703 już najprawdopodobniej są u nas. Czeka nadal w Krakowie #444+443. Póki co pewnie niedługo poznamy dwa ostatnie wagony jakie mają dopełnić liczbę 14-tu wagonów i oby na tym się nie skończyło.
#884 przybył faktycznie na Zawodzie, ale #703 i #704 tam nie widziano. Może je przywieźli na inny zakład lub wstrzymali się z nimi.Peter pisze: Dzisiaj załadowano wagon #884. (...)
704 i 703 już najprawdopodobniej są u nas. Czeka nadal w Krakowie #444+443. Póki co pewnie niedługo poznamy dwa ostatnie wagony jakie mają dopełnić liczbę 14-tu wagonów i oby na tym się nie skończyło.
Pojawiła się informacja na portalu WPK, że jest już na Zawodziu skład #703+704, więc musieli go dobrze ukryć.luki pisze:#884 przybył faktycznie na Zawodzie, ale #703 i #704 tam nie widziano. Może je przywieźli na inny zakład lub wstrzymali się z nimi.
Dotarł też już #884 => Foto 1 Foto 2
Jak na razie ostatnim sprowadzonym składem ma być #738+739 z 1983r.
Przenumerowanie ma wyglądać tak :
#444+443 => #250+251
#703+704 => #257+258
#738+739 => #260+261
#883+884 => #262+263
Jak widać moje wcześniejsze przypuszczenia co do numeracji się dokładnie sprawdziły.
W przyszłym roku po upływie okresu wypożyczenia :
#459K => #256
#470K => #259
Nie jest ponoć wykluczone, że kolejne wagony też trafią do Stroszka.
¬ródło : wpk.katowice.pl
Jesień worek liści niesie...
Ponoć #252+253 miał już jakieś starcie na linii 9. Rozwalony przód, ale niegroźnie.
Hehe, ciekawe czy go przemalują... Czy tylko przód czerwony? U nas wszystko jest możliwe.
Z cyklu ciekawostek to #738+739, który ma do nas przybyć ma podwójne rzędy siedzeń, ale nie wiem czy w obu wagonach.
Ponoć #252+253 miał już jakieś starcie na linii 9. Rozwalony przód, ale niegroźnie.
Hehe, ciekawe czy go przemalują... Czy tylko przód czerwony? U nas wszystko jest możliwe.
Z cyklu ciekawostek to #738+739, który ma do nas przybyć ma podwójne rzędy siedzeń, ale nie wiem czy w obu wagonach.
Najprawdopodobniej tej nocy po weekendowej przerwie przybędzie wagon #883.
Nie wiem co robią z tymi przybyłymi składami, bo jeszcze nic nie widziałem jeżdżącego liniowo prócz #252+253, który jest na chwilę unieruchomiony o czym pisałem wyżej.
Możliwe, że przerabiają te kabiny, zakładają kasowniki itp.
No to pozostał jeszcze #738+739 do przywiezienia.
A u nas szaleją z kasacjami jak na razie. Może coś chcą jeszcze zakupić, bo poprzednia fala kasacji była przypuszczalnie związana z tym zakupem 14-stu stopiątek.
Nie wiem co robią z tymi przybyłymi składami, bo jeszcze nic nie widziałem jeżdżącego liniowo prócz #252+253, który jest na chwilę unieruchomiony o czym pisałem wyżej.
Możliwe, że przerabiają te kabiny, zakładają kasowniki itp.
No to pozostał jeszcze #738+739 do przywiezienia.
A u nas szaleją z kasacjami jak na razie. Może coś chcą jeszcze zakupić, bo poprzednia fala kasacji była przypuszczalnie związana z tym zakupem 14-stu stopiątek.
Dzisiaj w szkole mój kolega powiedział mi, że miał wczoraj przyjemność jechać #252+#253 i powiedział, że pierwszy wagon (#252) w ogóle nie jest zadbany w środku (pordzewiały itd.). Chyba ten #252+#253 jest pechowy Wieczorem widziałem jak ściągał jakiegoś zdechloka od strony Goduli (to był chyba #471+#478) no i tuż przed przystankiem Szombierki Frycza Modrzewskiego w #253 zaczęło się strasznie kopcić spod wózków. Obserwowałem to wszystko przez okno i przez moment tak się zrobiło szaro, że szkoda gadać. Po chwili przyjechała jakas pomoc i wzięla ich do zajezdni.
No niestety muszę to potwierdzić, bo też jechałem tym wagonem. Pod podłogą i estetycznymi laminatami kryje się kupę rdzy. Bez poważniejszego remontu te wagony mogą nie pojeździć u nas długo...Filip_2691 pisze:(...)powiedział, że pierwszy wagon (#252) w ogóle nie jest zadbany w środku (pordzewiały itd.).
Zacisnęły się pewnie szczęki hamulcowe i nie chciały puścić. Dość typowa awaria.Filip_2691 pisze:Obserwowałem to wszystko przez okno i przez moment tak się zrobiło szaro, że szkoda gadać.
Dlatego uważam za głupotę kasowanie naszych dużo młodszych wagonów #791, #792, #780 i #682, które można wyremontować i jeszcze długo by posłużyły. Póki co skreślono tylko faktycznie #792, więc mam nadzieję że się zlitują.
Lepszego stanu spodziewałbym się jedynie po krakowskich składach #883+884 i #738+739.
No nie ma sie co ludzic, ze ex krakusy to jakies cuda. Przeciez nie sprzedawali wagonow po NG/NB (jesli nawet to remonty mialy bardzo dawno), tylko te, ktorych sie chcieli pozbyc...Peter pisze:No niestety muszę to potwierdzić, bo też jechałem tym wagonem. Pod podłogą i estetycznymi laminatami kryje się kupę rdzy. Bez poważniejszego remontu te wagony mogą nie pojeździć u nas długo...Filip_2691 pisze:(...)powiedział, że pierwszy wagon (#252) w ogóle nie jest zadbany w środku (pordzewiały itd.).
Też się cudów nie spodziewałem. Trzeba się zadowolić na razie tym co jest. Być może jak dalej TŚ będzie robić zakupy w Krakowie, to trafią po prostu lepsze egzemplarze.szubak pisze:No nie ma sie co ludzic, ze ex krakusy to jakies cuda. Przeciez nie sprzedawali wagonow po NG/NB (jesli nawet to remonty mialy bardzo dawno), tylko te, ktorych sie chcieli pozbyc...
Niebawem na dniach ma pojawić się u nas oczekiwany skład #444+443.
#738+739 ponoć jeszcze hulał przedwczoraj w Krakowie.