Konstal 105N/105Na
105Nb,105Ne,105Nb/e,105Nf,105Ng,105N1k,105N2k,105Nm,105Nz i cały alfabet którego nie wymieniłemTo w takim razie jakie wagony mają szafkę do sufitu, a nie są 105Na?
Nie nie ma takiego szczegółu, który dziś by je wyróżniał. Od początku eksploatacji były unifikowane.KKS pisze:Ja tylko chciałem spytać, czy jest jeszcze jakiś szczegół, który różni 105N od Na oprócz szafy i szybek.
Pulpitów w stopiątkach stosowanych w latach 1973-1991 był ogrom. Nawet nie potrafiłbym zliczyć. W ramach serii 105N nie wszystkie miały taki sam pulpit. A co do elektroniki to fabrycznie 105N i 105Na nie były w nią wyposażane (no może diody). Pod względem połączeń schematowych o rozwiązań elektrycznych są już duże różnice, ale za dużo opisywać i zbyt szczegółowo.ppln pisze:Chyba inny pulpit. A niemal na pewno jeszcze coś z elektroniki.
[ Dodano: 2008-04-13, 20:39 ]
To jeśli już prostujesz to zrób to prawidłowo. Ani w 105N, ani 105Na nie występuje układ równoległy silników tylko szeregowo-równoległy.Ryszard49 pisze:Kolega *TLG napisał:
Chciałbym tą wypowiedź sprostować.
W momencie, gdy spadek napięcia na rezystorach RG rozrusznika zmniejszy się do wartości ok. 300 V lub gdy rozrusznik osiągnie 41 pozycję otwierają się styczniki SR2 i SR1 a zamykają się styczniki SG1, SG2, SG4, powodując przełączenie silników z układu szeregowego na równoległy.
Tak więc przełączenie z układu szeregowego na równoległy nie zależy od prędkości z jaką porusza się tramwaj.
A tu powinno zniknąć słow LUB."W momencie, gdy spadek napięcia na rezystorach RG rozrusznika zmniejszy się do wartości ok. 300 V lub gdy rozrusznik osiągnie 41 pozycję otwierają się styczniki SR2 i SR1 a zamykają się styczniki SG1, SG2, SG4, powodując przełączenie silników z układu szeregowego na równoległy."
To tak jak z ustawą LUB CZASOPISMA
TLG - czy Możesz Orientujesz się co oni kombinują ?
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... pos=-13464
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... pos=-13464
http://tramwar2.republika.pl/tw-dwukier.htmlJ-31 pisze:TLG - czy Możesz Orientujesz się co oni kombinują ? http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... pos=-13464
Mnie się podoba. Brakuje mu co prawda kilku rzeczy, ale moim zdaniem zmiany poczynione w tych wagonach poprawiły ich wzornictwo i zyskały nieco elegancji. Prosty zabieg bez zabaw w wszczepy z laminatów.PAFAWAG pisze:Czy warszawskie stopiątki muszą stale "brzydnąć na twarzy"?... Nie można im zostawić klasycznego wyglądu (a przynajmiej bardziej do niego zbliżonego - jak np. w Poznaniu)?