Projekty nowych wagonów tramwajowych
Powinno Ci wystarczyć moje zapewnienie. Wykończenie wnętrze to nie jest jedyny wyznacznik. Na litość boską: nie żyjemy już w czasach, gdy rozwój krajowego przemysłu opierał się na "zżynaniu" i szpiegostwie przemysłowym. Teraz nawet polska firma może zaprojektować tramwaj na miarę konstrukcji zachodnich.bystrzak2000 pisze:Siedząc we wnętrzu 120N ma się wrażenie jakby się siedziało w Citurunerze
Miło wiedzieć. A może coś więcej szczegółów? Czy to tylko wstępna wizualizacja czy realny projekt, który chce wcielić w życie Modertrans? Jak długo mają potrwać prace? Czy zbudowanie tramwaju LF znajduje się w ogóle w zasięgu możliwości technologicznych tej firmy wedle Twojej oceny?timtheenchanter pisze:A tą wizualizację gammy robił mój kumpel co w modertransie robi
Gajową to już sprzedano za całkiem grubą kasę ale nie pamiętam gdzie się mają przenieść. Ta wizualizacja jest wstępna aczkolwiek chcą się tego trzymać. Moderus alfa ma najpierw wychodzić z charakterystycznymi dla 105na oknami i drzwiami przez co nie będzie zbyt estetyczny - dopiero później (ale raczej nie wiadomo kiedy) ma się pojawić z wklejanymi oknami i nowymi, pokrytymi w całości szkłem drzwiami, takimi jak w wizualizacjach.
Nie "nie wiadomo kiedy", tylko właśnie powstają: pierwsze dwa w malowaniu klasycznym (są na etapie zaawansowanego montażu "białego", który w tej chwili jest daleko bardziej posunięty niż na tym zdjęciu http://www.pgk.webd.pl/details.php?image_id=5336 ) i dwa kolejne pomalowane w zielono-żółte wzory typu "falki" (gotowe pomalowane pudła). Oba składy mają być wyposażone w silniki klatkowe wraz z konieczną aparaturą. Masz jakieś nieaktualne informacje.timtheenchanter pisze:Moderus alfa ma najpierw wychodzić z charakterystycznymi dla 105na oknami i drzwiami przez co nie będzie zbyt estetyczny - dopiero później (ale raczej nie wiadomo kiedy) ma się pojawić z wklejanymi oknami i nowymi, pokrytymi w całości szkłem drzwiami, takimi jak w wizualizacjach.
Do Biskupic...timtheenchanter pisze:ale nie pamiętam gdzie się mają przenieść.
Piszesz o HF-04, które były produkowane dla TŚ i tylko dlatego, że TŚ sobie takie a nie inne zamówiły. W Poznaniu "czwórek" nie będzie, z wyglądu nie będą się różnić od tych na wizualizacjach poza modelem HF-06 wzbogaconym o kabinę i drzwi z drugiej strony...timtheenchanter pisze:Moderus alfa ma najpierw wychodzić z charakterystycznymi dla 105na oknami i drzwiami przez co nie będzie zbyt estetyczny
I w ogóle zastanów się nad tym, gdzie co piszesz - to jest temat o Moderusie Gamma a nie Alfa.
Re: Projekty nowych wagonów tramwajowych
Coś chyba jest na rzeczy: http://www.protram.com.pl/TLG pisze:Czyżby projekty dla legendarnego 206WrAs?
To samo jest również tutaj: http://www.ec-engineering.pl/index.php?a=63 a Protram jest na liście referencyjnej: http://www.ec-engineering.pl/index.php?a=8
Re: Projekty nowych wagonów tramwajowych
Jeżeli to ma być Protram 206 WrAs to wygląda naprawdę świetnie, na pewno dużo lepiej od 118N i 122N itp.bystrzak2000 pisze: Coś chyba jest na rzeczy: http://www.protram.com.pl/
Jeśli ten tramwaj miałby tak wyglądać w realu jak na wizualizacji to ja trzymam kciuki, żeby jednak ten projekt nie trafił na "śmietnik niezrealizowanej polskiej myśli technicznej"bystrzak2000 pisze:Coś chyba jest na rzeczy:http://www.protram.com.pl/
Interesujący, interesujący...bystrzak2000 pisze:Fotka w dużym formacie: http://i250.photobucket.com/albums/gg25 ... tram_2.jpg
Generalnie ładny - mi nie podobają się tylko reflektory - te "zmrużone oczka"...
Ale całość prezentuje się całkiem nieźle, trzymam kciuki za powodzenie projektu
A według mnie nie, gdyż trzeba zmieniać stylistykę na ładniejszą, a dzięki tej zmianie wygląda bardziej nowocześnie a nie jak tramwaj z przed 10 lat.plocmaster pisze:Tramwaj bardzo ładny, ale wolałbym, żeby 206WrAs był utrzymany w takiej samej stylistyce jak inne modele — jest ładny, i byłoby taniej.
Takie jest moje zdanie.
Wydaje sięLopez pisze:Nie wydaje Wam się, że przydałyby się jeszcze jedne podwójne drzwi?