FPS 118N -"Puma"
Caponeal, a czy Orientujesz się, co mogłoby się stać z tym wagonem po roku 2012 ? Czyżby kontynuacja dzierżawy ?Caponeal pisze:ylko co mieliby z nią zrobić jak nie dalej wydzierżawić? Postawić sobie przed brama FPSu jako swój szczyt techniki...o ile pamiętam to umowa dzierżawy opiewa do końca 2012 roku.
http://www.lepszypoznan.pl/2011/12/21/p ... erwca.html
Nieszczęsna Puma nawet na lawecie sprawia problemy
Nieszczęsna Puma nawet na lawecie sprawia problemy
Blacharkę po kolizji to naprawili ponad pół roku temu a teraz ją zabrali, bo po naprawie przejechała 18 km i skończyła się umowa dzierżawy z MPK, które nie ma na razie po co jej przedłużać, skoro tramwaj nie jeździ. "Układ sterowania i zasilania" to tajemnicze określenie, które może oznaczać pół tramwaju do wymiany jak nie cały
Ale Puma już ostatnie miesiące w Poznaniu nie jeździła tylko parkowała na zajezdni, coś się mówiło o konieczności wymiany jakiejś instalacji, która jest nieopłacalna, więcej pewnie TLG będzie wiedział.
[ Dodano: 23 Lip 2012 09:07 ]
[ Dodano: 23 Lip 2012 09:07 ]
O, nawet parę postów wyżej jest napisane, co padło.Coffee pisze:posypał się układ sterowania i zasilania.
Tam problemem jest tak na prawdę cała aparatura z IELu, która - mimo, że wcześniej testowana w jednym z warszawskich u-bootów (3015), to jednak wciąż jest prototypowa, co wiąże się z brakiem części zamiennych (to samo było problemem pierwszych polskich tyrystorów z lat 70). Nie wiem jak wygląda sprawa od strony mechanicznej i konstrukcyjnej (w 123N wymieniono już wały przegubowe, które się ukręcały z powodu zmieniającej się geometrii wózków, w tej chwili mówi się o wymianie wózków na konstalowskie).
Tam już nie ma aparatury z IEl-uTLG pisze:Tam problemem jest tak na prawdę cała aparatura z IELu, która - mimo, że wcześniej testowana w jednym z warszawskich u-bootów (3015), to jednak wciąż jest prototypowa, co wiąże się z brakiem części zamiennych (to samo było problemem pierwszych polskich tyrystorów z lat 70).