Pytanie do mieszkańców GOP'u

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
luki

Post autor: luki »

J-31 pisze:...

Czyli póki nie zmienią się lokalni politycy i w samorządach GOP nie pojawią się uczciwi radni, którzy zrobili by "porządek", to KZK GOP będzie sobie "kwitł" dalej i nic się nie zmieni w KM ? :(
KZK też nieładnie postępuje i zamierza tramwaje zastąpić busami, czyli nowe linie busów i kilka przystanków linii bedzie pusta tramwajowa, więc od razu dadzą solówkę zamiast składu, a potem bedzie odcinek bez busa i bedzie w solówce tłok.

KZK GOP pogrąża tramwaje.

Ciekawe czy wykupienie akcji tramwajów przez gminy coś da.

Ja proponuje oddzielenie tramów od KZK - bo jest gorzej nim tramwaje były bez KZK GOP.

Pozdrawiam :shock:

[ Dodano: 2005-04-27, 10:26 ]
W GOP-ie mogą zniknąć tramwaje na terenie miast Będzin, Dąbrowa Górnicza i Wojkowice.
Do tego przyczyliły się kretyńskie władze tych miast które nie wykupiły akcji tramwajów.
W przypadku pozostałych 11 gmin tramwaje mają szansę na przyszłość.
Możliwe jest też że 11 gmin rozdzieli po siebie akcjie z terenów Dąbrowy, Będzina i Wojkowic, jednak dlaczego mają oni inwestować w coś co nie leży na ich granicy.

Szczegóły - http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,2677033.html
Ostatnio zmieniony 2006-02-27, 19:03 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.

szubak

Post autor: szubak »

Na Slasku glownym problemem jest cena wozokilometra, jaka przewoznikom placa wladze miast. I wynika to nie tylko z bezmyslnosci poszczegolnych urzednikow co rowniez z zasobnosci poszczegolnych miast. Niestety Slask w ostatnich latach stal sie ejdnym z biedniejszych regionow, zaczely upadac kopalnie itd. Powoli sie to zmienia, ale przez te wszystkie lata doprowadzilo do wielu zaniedban w sektorze publicznym.
Druga sprawa jest fakt, iz Tramwaje Slaskie sa chyba jedyna taka firma ktora jest panstwowa a nie samorzadowa i rowniez z tego moze wynikac taki, a nie inny sposob jej zarzadzania...

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

szubak pisze: Tramwaje Slaskie sa chyba jedyna taka firma ktora jest panstwowa a nie samorzadowa i rowniez z tego moze wynikac taki, a nie inny sposob jej zarzadzania...
To faktycznie anachronizm...

DoMANik287

Post autor: DoMANik287 »

105Na pisze:Na dzień dzisiejszy 16 linii kursuje po trasach z odcinkami jednotorowymi z mijankami (1,3,4,5,6,7,8,9,11,12,13,14,15,17,18,19,22,24,25,26,27,32)+38 ;)
wiec tak :
1. Bytom Olimpijska,Sikorskiego,Gojny
2. Gliwice Zameczek leśny,Muzeum,Sowińskiego
3. Ruda Śląska Tuneliki
4. Zabrze Biskupice pętla

(Podaje tylko nazwy przystanków po których zaczynają się jednotory)

Peter

Post autor: Peter »

Niestety obawiam się, że do czasu przekazania TŚ samorządom, może upłynąć jeszcze wiele czasu, szczególnie gdy Ministerstwo Skarbu zechce aby miasta wykupiły akcje przedsiębiorstwa :|

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

Tą linię na Miechowice mieli budować już w 2002 r. ale coś mieszkańcy Miechowic zrobili protest i przełożyli tą budowę.

Peter

Post autor: Peter »

Nareszcie udało się coś wyremontować. :)
Dowiedziałem się na forum WPK, że wyremontowanno wreszcie po przeszło 3 latach :!: w Chorzowie wagon #785 , który się spalił. Wcześniej wagon jeździł w składzie #785+786 .
Dzisiaj ma już wyjechać na trasę (informacja od povo).
Wagon ma zainstalowane ogrzewanie nawiewne, nowe laminaty i ogólnie wnętrze zrobione na wzór tyrystorów. Ostatnio czekał na nowe siedzenia, które już niedawno zamotowano. Fajnie by było jakby to były takie jak w #692. :mruga:

W Chorzowie na remont czeka jeszcze parę wagonów: będziński 105NT #790, prawdopodobnie gliwicki powypadkowy #476 (ważą się jego losy), i powypadkowy chorzowski #594. Krzaki grzeją 105N 554 i 555 i 102Na #163. Też nie wiadomo co z nimi będzie. Najprawdopodobniej również stoi tam katowicki #728 i czegoś oczekuje, ale nie wiem dlaczego :?:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Wow. :shocked: No to gratulacje. Nareszcie TŚ coś zaczynają remontować. Mam nadzieję, że będzie więcej takich dobrych nowin :)

luki

Post autor: luki »

230 po pożarze też jest w odstawce, i od dobrych miesięcy nie kursuje 195 :cry:

Peter

Post autor: Peter »

J-31 pisze:Wow. :shocked: No to gratulacje. Nareszcie TŚ coś zaczynają remontować. Mam nadzieję, że będzie więcej takich dobrych nowin :)
Tym bardziej trzeba się cieszyć, że doszło do realizacji tego remontu, bo dużo wagonów skasowano z dość błahych powodów wskutek braku środków, np. 105Na #423 (spalony) i potem jego doczepkę do składu #346 po zderzeniu czołowym w Biskupicach (uszkodzenia nie były aż tak wielkie). :cry:

Bardzo mocno trzymam kciuki za 111N #373. Nie wiem czy czytałeś to co pisałem wcześniej, ale miał porządne zderzenie z T.I.R.-em (drugie zderzenie w tym roku) i nie wiadomo czy go uratują. Byłoby przykro, bo w końcu to wagon do jazdy w dwóch kierunkach... :|

luki

Post autor: luki »

Zasłyszałem że 373 jakoś przeżyje, co prawda wypadek i uszkodzenia można by zaliczyć do poważnych, ale konstrukcja pudła chzba wytrzymała.... mam nadzieję na naprawę i powrót.

Peter

Post autor: Peter »

Uff... Dzięki. To mnie pocieszyłeś. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”