Pytanie do mieszkańców GOP'u
KZK też nieładnie postępuje i zamierza tramwaje zastąpić busami, czyli nowe linie busów i kilka przystanków linii bedzie pusta tramwajowa, więc od razu dadzą solówkę zamiast składu, a potem bedzie odcinek bez busa i bedzie w solówce tłok.J-31 pisze:...
Czyli póki nie zmienią się lokalni politycy i w samorządach GOP nie pojawią się uczciwi radni, którzy zrobili by "porządek", to KZK GOP będzie sobie "kwitł" dalej i nic się nie zmieni w KM ?
KZK GOP pogrąża tramwaje.
Ciekawe czy wykupienie akcji tramwajów przez gminy coś da.
Ja proponuje oddzielenie tramów od KZK - bo jest gorzej nim tramwaje były bez KZK GOP.
Pozdrawiam :shock:
[ Dodano: 2005-04-27, 10:26 ]
W GOP-ie mogą zniknąć tramwaje na terenie miast Będzin, Dąbrowa Górnicza i Wojkowice.
Do tego przyczyliły się kretyńskie władze tych miast które nie wykupiły akcji tramwajów.
W przypadku pozostałych 11 gmin tramwaje mają szansę na przyszłość.
Możliwe jest też że 11 gmin rozdzieli po siebie akcjie z terenów Dąbrowy, Będzina i Wojkowic, jednak dlaczego mają oni inwestować w coś co nie leży na ich granicy.
Szczegóły - http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,2677033.html
Ostatnio zmieniony 2006-02-27, 19:03 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Na Slasku glownym problemem jest cena wozokilometra, jaka przewoznikom placa wladze miast. I wynika to nie tylko z bezmyslnosci poszczegolnych urzednikow co rowniez z zasobnosci poszczegolnych miast. Niestety Slask w ostatnich latach stal sie ejdnym z biedniejszych regionow, zaczely upadac kopalnie itd. Powoli sie to zmienia, ale przez te wszystkie lata doprowadzilo do wielu zaniedban w sektorze publicznym.
Druga sprawa jest fakt, iz Tramwaje Slaskie sa chyba jedyna taka firma ktora jest panstwowa a nie samorzadowa i rowniez z tego moze wynikac taki, a nie inny sposob jej zarzadzania...
Druga sprawa jest fakt, iz Tramwaje Slaskie sa chyba jedyna taka firma ktora jest panstwowa a nie samorzadowa i rowniez z tego moze wynikac taki, a nie inny sposob jej zarzadzania...
wiec tak :105Na pisze:Na dzień dzisiejszy 16 linii kursuje po trasach z odcinkami jednotorowymi z mijankami (1,3,4,5,6,7,8,9,11,12,13,14,15,17,18,19,22,24,25,26,27,32)+38
1. Bytom Olimpijska,Sikorskiego,Gojny
2. Gliwice Zameczek leśny,Muzeum,Sowińskiego
3. Ruda Śląska Tuneliki
4. Zabrze Biskupice pętla
(Podaje tylko nazwy przystanków po których zaczynają się jednotory)
Nareszcie udało się coś wyremontować.
Dowiedziałem się na forum WPK, że wyremontowanno wreszcie po przeszło 3 latach w Chorzowie wagon #785 , który się spalił. Wcześniej wagon jeździł w składzie #785+786 .
Dzisiaj ma już wyjechać na trasę (informacja od povo).
Wagon ma zainstalowane ogrzewanie nawiewne, nowe laminaty i ogólnie wnętrze zrobione na wzór tyrystorów. Ostatnio czekał na nowe siedzenia, które już niedawno zamotowano. Fajnie by było jakby to były takie jak w #692.
W Chorzowie na remont czeka jeszcze parę wagonów: będziński 105NT #790, prawdopodobnie gliwicki powypadkowy #476 (ważą się jego losy), i powypadkowy chorzowski #594. Krzaki grzeją 105N 554 i 555 i 102Na #163. Też nie wiadomo co z nimi będzie. Najprawdopodobniej również stoi tam katowicki #728 i czegoś oczekuje, ale nie wiem dlaczego
Dowiedziałem się na forum WPK, że wyremontowanno wreszcie po przeszło 3 latach w Chorzowie wagon #785 , który się spalił. Wcześniej wagon jeździł w składzie #785+786 .
Dzisiaj ma już wyjechać na trasę (informacja od povo).
Wagon ma zainstalowane ogrzewanie nawiewne, nowe laminaty i ogólnie wnętrze zrobione na wzór tyrystorów. Ostatnio czekał na nowe siedzenia, które już niedawno zamotowano. Fajnie by było jakby to były takie jak w #692.
W Chorzowie na remont czeka jeszcze parę wagonów: będziński 105NT #790, prawdopodobnie gliwicki powypadkowy #476 (ważą się jego losy), i powypadkowy chorzowski #594. Krzaki grzeją 105N 554 i 555 i 102Na #163. Też nie wiadomo co z nimi będzie. Najprawdopodobniej również stoi tam katowicki #728 i czegoś oczekuje, ale nie wiem dlaczego
Tym bardziej trzeba się cieszyć, że doszło do realizacji tego remontu, bo dużo wagonów skasowano z dość błahych powodów wskutek braku środków, np. 105Na #423 (spalony) i potem jego doczepkę do składu #346 po zderzeniu czołowym w Biskupicach (uszkodzenia nie były aż tak wielkie).J-31 pisze:Wow. No to gratulacje. Nareszcie TŚ coś zaczynają remontować. Mam nadzieję, że będzie więcej takich dobrych nowin
Bardzo mocno trzymam kciuki za 111N #373. Nie wiem czy czytałeś to co pisałem wcześniej, ale miał porządne zderzenie z T.I.R.-em (drugie zderzenie w tym roku) i nie wiadomo czy go uratują. Byłoby przykro, bo w końcu to wagon do jazdy w dwóch kierunkach...