Konstal 102N/102Na/803N i in
http://www.phototrans.eu/14,343157,0.html
1105 ma już nowe wdzianko i reklamę sponsora jego transportu z Wrocławia.
1105 ma już nowe wdzianko i reklamę sponsora jego transportu z Wrocławia.
i tak nic nie przebije tego...
http://www.phototrans.eu/14,332616,0,Ko ... 3N_37.html
no może poza inną łódzką pomysłową "modernizacją"
http://www.phototrans.eu/14,332616,0,Ko ... 3N_37.html
no może poza inną łódzką pomysłową "modernizacją"
i tak nic nie przebije tego...
http://www.phototrans.eu/14,332616,0,Ko ... 3N_37.html
no może poza inną łódzką pomysłową "modernizacją"
Myślałem, że to jakiś ukraiński tramwaj
jeszcze parę pięknych 803 z Łodzi ;p
http://www.phototrans.eu/14,260341,0,Ko ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,66485,0,Kon ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,141371,0,Ko ... 3N_37.html
Niemniej trzeba być zdolnym, żeby po modernizacji tramwaj wyglądał A¯ TAK źle. Ładny w gruncie rzeczy tramwaj jakim jest 803N przerobiono na takie paskudztwo. Najfajniejsza jest ta blacha falista nad tablicą... wygląda jakby to sklepał jakiś kowal na zapadłej ukraińskiej wsi...
http://www.phototrans.eu/14,260341,0,Ko ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,66485,0,Kon ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,141371,0,Ko ... 3N_37.html
Niemniej trzeba być zdolnym, żeby po modernizacji tramwaj wyglądał A¯ TAK źle. Ładny w gruncie rzeczy tramwaj jakim jest 803N przerobiono na takie paskudztwo. Najfajniejsza jest ta blacha falista nad tablicą... wygląda jakby to sklepał jakiś kowal na zapadłej ukraińskiej wsi...
TLG pisze:Panowie, zważcie, że te remonty były wykonywane w zajezdni na Helenówku w warunkach niemal polowych. To, co dało się z tym zrobić to zrobiono, jeżeli ktoś się spodziewał cudów po takim remoncie - no cóż - spotka go rozczarowanie.
Hmmm czyli aż tak bardzo nie przestrzeliłem z tym ukraińskim kowalem...
Jeśli nie było warunków to trzeba było poprzestać na wnętrzu, nie brać się za zmianę designu i pozostawić oryginalny wygląd. Nikt się nie spodziewa cudów ale przynajmniej tego, żeby tramwaj nie wyglądał gorzej niż przedtem a takie paskudztwo to ewenement.
Ostatnio zmieniony 2009-07-25, 22:21 przez Hussar, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak byłem mniejszy, to wydawało mis się, że budują to na bazie pudła GT6M (gdzieś podobne jeździły - na wzór tych GT8NF z Grazu, tylko GT6 i wąskotorowe) i podwozia 102Na... Wszystko się zmieniło, jak pięknego dnia pojechałem do łodzi i zobaczyłem, jak zrywają z 803N poszycie i dospawowywują jej tył zrobiony z kilku pospawanych ze sobą kątowników...Hussar pisze:jeszcze parę pięknych 803 z Łodzi ;p
http://www.phototrans.eu/14,260341,0,Ko ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,66485,0,Kon ... 3N_37.html
http://www.phototrans.eu/14,141371,0,Ko ... 3N_37.html
Niemniej trzeba być zdolnym, żeby po modernizacji tramwaj wyglądał A¯ TAK źle. Ładny w gruncie rzeczy tramwaj jakim jest 803N przerobiono na takie paskudztwo. Najfajniejsza jest ta blacha falista nad tablicą... wygląda jakby to sklepał jakiś kowal na zapadłej ukraińskiej wsi...
Oj, tutaj chyba stosują jednak profile zamknięte.Coffee pisze:dospawowywują jej tył zrobiony z kilku pospawanych ze sobą kątowników...
Wiesz, biorąc pod uwagę, że w Warszawie konstrukcje stopiątek prostowano za pomocą dwóch Starów...Hussar pisze:Hmmm czyli aż tak bardzo nie przestrzeliłem z tym ukraińskim kowalem...
W sumie trochę szkoda, ale takie to były czasy, że nikt o tym nie myślał w ten sposób (koniec lat 90 nie uchodzi u mnie za czas dobry dla tramwajów). Natomiast przytoczę przykład Filadelfii, gdzie z powodu braku taboru powyciągano z krzaków wagony PCC, do których zamontowano zestawy falowników i silników asynchronicznych zostawiając nieruszoną "skorupę".Hussar pisze:Albo dokonać tych napraw w normalnych warunkach zamiast próbować oszczędzić parę zł
http://images.nycsubway.org/i37000/img_37467.jpg
http://images.nycsubway.org/i37000/img_37466.jpg
http://images.nycsubway.org/i37000/img_37445.jpg
http://images.nycsubway.org/i38000/img_38674.jpg
I kto by pomyślał...?