Konstal 102N/102Na/803N i in
Akurat to, czy coś jest brzydkie czy nie jest kwestią gustu, a nie przyzwyczajenia Ale o gustach się nie dyskutuje, podobnoInspektor pisze:Heh,to już kwestia przyzwyczajenia.Całe życie je widze na codzień prawie i nie zwracam na to już tak uwagi,co innego gdzy ktoś jest z innego miasta gdzie ich nie widzi na codzień...
Stodwójki, czy 13N na tabor muzealny nadają się jak najbardziej, ale nie do codziennych podróży po mieście. Od chwili powstania tych tramwajów minęła cała epoka, zmieniło się wszystko, są inne parametry, inne rozwiązania techniczne... Dlaczego z Polski chcecie robić skansen? Jednym żal 102N, drugim 13N - weźcie pod uwagę, że nie każdy chce żyć w skansenie
Bombardiery może i nie są polskim wytworem, ale montowano je już w Krakowie, więc jakaś inwestycja w nasz przemysł jednak byłaWilchelm pisze:Ale przynajmniej Konstale były produkowane w Polsce. A te nowoczesne tramy gdzie sa robione. Czy np. Krakowskie Bombardiery były produkowane we Wrocławskiej fabryce Bombardiera??? niestety nie. Ja jednak ciesze się , że w moim mieście jeździ 102-ki i 105-tki
A co to za różnica, gdzie są produkowane? Skoro polscy producenci nie oferują zbliżonego standardu, kupuje się za granicą. Przed wojną polskie miasta (np. Łódź i Warszawa) też miały tramwaje zachodnie i nikt nie widział w tym nic złego. Komuna nas niestety odizolowała od nowych technolodgii, tworząc swoisty skansen technologiczny. Np. tramwaje 13N z lat 60-tych miały rozwiązania stosowane na zachodzie w latach 30-tychWilchelm pisze:Ale przynajmniej Konstale były produkowane w Polsce. A te nowoczesne tramy gdzie sa robione.