Warszawskie 105-tki na pomarańczowo
Wyświetlacze czeskiej firmy BUSE,są do kitu.Szczególnie te wewnętrzne.Mierna jest wewnątrz czytelność i styl edycji przystanków.Nie mówiac już o tym,że na wewnętrznych display-boardach BUSE brakuje prezentacji trasy (jak również daty).
Opisywane powyżej (badziewne) czeskie BUSE instaluje w swoich pojazdach firma:
TRAMWAJE WARSZAWSKIE
Opisywane powyżej (badziewne) czeskie BUSE instaluje w swoich pojazdach firma:
TRAMWAJE WARSZAWSKIE
u2w pisze:Miałem okazję się przyjrzeć tym wyświetlaczom (Buse). Jakość wyswietlanych napisów jest taka sama jak w innych firmach. Wada podstawowa to wielkość. Niestety tym samym ilość informacji jest nikła.
Mam na myśli głównie podsufitowe dispay-board'y firmy BUSE.Tam edycja tekstu (lub raczej jej brak) jest żałosna.
Ostatnio zmieniony 2005-08-05, 08:51 przez 56247, łącznie zmieniany 1 raz.
No dobrze to może ja dodam małe wieście z Warszawy a propo 105-tek - pochodzące z własnych spotrzeżeń.
Otóż TW nadal modernizują swoje wagony - skład 105N2k #2010+#2011 otrzymał zewnętrzną informację elektroniczną ... co jednak dziwne... są to tablice pixelowskie. Tym samym skład 105N2k #2018+#2019 jest na razie jedynym z pomarańczowymi diodami.
Czyżby pomysł z diodami nie wypalił, czy był zbyt drogi ?
Otóż TW nadal modernizują swoje wagony - skład 105N2k #2010+#2011 otrzymał zewnętrzną informację elektroniczną ... co jednak dziwne... są to tablice pixelowskie. Tym samym skład 105N2k #2018+#2019 jest na razie jedynym z pomarańczowymi diodami.
Czyżby pomysł z diodami nie wypalił, czy był zbyt drogi ?
To prawda - pod każdym względem. Kiedy pod koniec lat 90-tych testowano w Warszawie nowoczesne konstrukcje tramwajowe, liczyłem, że Warszawa w końcu coś takiego zakupi. Tymczasem po testach tramwaje wracały do swoich miast, a TW zdecydowały wtedy o modernizacji składu... 13N Całe szczęście, że na jednym składzie poprzestali.56247 pisze:No cóż...jak to już pisałem w innym wątku.TW nie idzie do przodu-TW się cofa.