Bombardier Flexity Outlook -"Cityrunner"
Bombardier Flexity Outlook -"Cityrunner"
Bombardier produkuje tramwaje w 100% niskopodłogowe - Cityrunnery. Dwa łódzkie tramwaje z tej serii wypożyczono ostatnio na testy do Genewy, która rozważa zakup takich tramwajów.Inspektor pisze:Zarazem znaczy to że kupi lepsze...A kto wie czy Bombardier nie stworzy a całości niskopodłogowego tramwaju?
Więc może Wrocław wobec tego kupi właśnie CityrunneryThomas78 pisze:Bombardier produkuje tramwaje w 100% niskopodłogowe - Cityrunnery. Dwa łódzkie tramwaje z tej serii wypożyczono ostatnio na testy do Genewy, która rozważa zakup takich tramwajów.Inspektor pisze:Zarazem znaczy to że kupi lepsze...A kto wie czy Bombardier nie stworzy a całości niskopodłogowego tramwaju?
2 łódzkie Cityrunnery, które Łódź wypożyczyła na testy do Genewy wkrótce wracają do Łodzi. Nie jest pewne, czy Genewa zakupi Cityrunnery, chociaż na ulicach Genewy zrobiły furorę. Powodem wątpliwości władz Genewy jest cena, a Szwajcarzy jak wiadomo są wyjątkowo skrupulatni w kwestiach finansowych.Inspektor pisze:Może i wkrótce Wrocławianom...Thomas78 pisze: I w Europie. Nawet bogata Genewa zazdrości Łodzianom .
Bombardier Cityrunner
Cityrunner jest tramwajem produkowanym przez koncern Bombardier Transportation. Jedynym miastem w Polsce posiadającym te nowoczesne tramwaje jest Łódź (15 sztuk). Pierwszy egzemplarz pojawił się w Łodzi w 2001 r., pozostałe przybyły w 2002. Tramwaje przywieziono w całości zmontowane z Wiednia. "Miejski biegacz" jest tramwajem w 100% niskopodłogowym, pięcioczłonowym. Łączna długość wynosi 29,5 m. Tramwaj waży 34 tony, posiada 59 miejsc siedzących i 116 stojących, 4 silniki o mocy 100 kW każdy.
Fotka:
http://www.berliner-verkehr.de/bilder/cityrunner.jpg
Fotka:
http://www.berliner-verkehr.de/bilder/cityrunner.jpg
Jest wiele zdjęć Cityrunnerów na stronach prywatnych, kilka znajduje się w fotogalerii MPK Łódź (oprócz Cityrunnerów można zobaczyć także pozostały tabor tramwajowy i autobusowy miasta Łodzi):
http://www.mpk.lodz.pl/showarticleslist ... category=8
http://www.mpk.lodz.pl/showarticleslist ... category=8
A to nie tak dużo.
Za Siemensa Combino wołają sobie 2 miliony a po nim nie widać żeby był tego warty. Zresztą sami popatrzcie i porównajcie wygląd zewnętrzny i wnętrze:
http://www.railfaneurope.net/pix/pl/tra ... er/pix.htm
http://www.cyf-kr.edu.pl/lodzkietramwaje/cityrunner.htm
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=51608
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=54051
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=54050
Za Siemensa Combino wołają sobie 2 miliony a po nim nie widać żeby był tego warty. Zresztą sami popatrzcie i porównajcie wygląd zewnętrzny i wnętrze:
http://www.railfaneurope.net/pix/pl/tra ... er/pix.htm
http://www.cyf-kr.edu.pl/lodzkietramwaje/cityrunner.htm
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=51608
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=54051
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=54050
Cityrunnery były zakupowane przez Łódź w latach 2001-2002. Nabytki Poznania były kupowane później, co nie zmienia jednak faktu, iż powszechnie panuje opinia co do tego, że Poznań przepłacił.voy pisze:A to nie tak dużo.
Za Siemensa Combino wołają sobie 2 miliony a po nim nie widać żeby był tego warty. Zresztą sami popatrzcie i porównajcie wygląd zewnętrzny i wnętrze:
http://www.railfaneurope.net/pix/pl/tra ... er/pix.htm
http://www.cyf-kr.edu.pl/lodzkietramwaje/cityrunner.htm
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=51608
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=54051
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=54050