Konèar Tramcar TMK 2200
http://villamosok.hu/nza/kurz/zet2201-2.jpg A to nie są przypadkiem te chorwackie tramwaje?
Tak, o nie właśnie chodzi http://www.koncar.com/novost.asp?nov_id=312A to nie są przypadkiem te chorwackie tramwaje?
A dyskusja na forum o tym tramie była już zabierana jakiś czas temu - zapraszam
viewtopic.php?t=688&start=0
A jechał ktoś z was tym tramwajem w Zagrzebiu??
Ja widziałem fotki i niest to zły pojazd a na dodatek też jest 100% niskopodłogowy i aż dziw bierze, że jeszcze w żadnym przetargu w Polsce sie nie pojawili, a może juz gdzieś się preyentowali?? Tak se myslę, ze akurat w Lodzi by mogli spróbować bo tam chcą 100% niskiej podłogi .... ciekawe czy byliby tańsi niż PESA??
Ja widziałem fotki i niest to zły pojazd a na dodatek też jest 100% niskopodłogowy i aż dziw bierze, że jeszcze w żadnym przetargu w Polsce sie nie pojawili, a może juz gdzieś się preyentowali?? Tak se myslę, ze akurat w Lodzi by mogli spróbować bo tam chcą 100% niskiej podłogi .... ciekawe czy byliby tańsi niż PESA??
Znalazłem dziś stronę z licznymi zdjęciami Koncar-a. Jest pulpit motorniczego, niestety nie ma natomiast widoku części dla pasażerów. Jednak zdjęcia polecam.
http://www.skyscrapercity.com/printthre ... ge=1&pp=20
http://www.skyscrapercity.com/printthre ... ge=1&pp=20
Heh, ślicznie wygląda kokpit — opisy przycisków napisane długopisem na plastrze i nastawnik jak w 15-letnim automacie do gier firmy, która zbankrutowała 5 lat temu Designem zewnętrznym też nie urzeka.
[ Dodano: 8 Lipiec 06, 00:32 ]
No sami popatrzcie, prawie nowy tramwaj i już się zepsuł:
Ech, ta nowoczesnosć.
[ Dodano: 8 Lipiec 06, 00:32 ]
No sami popatrzcie, prawie nowy tramwaj i już się zepsuł:
Ech, ta nowoczesnosć.
Co do ceny nigdzie nie znalazłem danych. Sądziłem, że cenowo będzie konkurował z Pesą. Jednak z drugiej strony patrząc - 32 metry długości musi kosztować. Cityrunner (potocznie zwany "dżdżownicą" ) nawet zdaje się jest krótszy. A podejrzewam, że przygotują jakieś krótsze, poniżej 30 metrów, wersje.
Co do wyglądu - mnie tam się bardzo podoba. Zarówno na zewnątrz, jak i pulpit. Zadajnik jazdy jest chyba możliwie najlepszy. Nie wyobrażam sobie lepszego. No a te plastry - wiadomo. Po węgiersku były, a zagraniczni klienci za bardzo nie rozumieli.
Co do wyglądu - mnie tam się bardzo podoba. Zarówno na zewnątrz, jak i pulpit. Zadajnik jazdy jest chyba możliwie najlepszy. Nie wyobrażam sobie lepszego. No a te plastry - wiadomo. Po węgiersku były, a zagraniczni klienci za bardzo nie rozumieli.
Są rozbieżności co do ceny: 2.5mln Euro,USD.
Matthai, już podał link: http://www.skyscrapercity.com/printthre ... ge=1&pp=20
Matthai, już podał link: http://www.skyscrapercity.com/printthre ... ge=1&pp=20
A nie po chorwacku?Matthai pisze:Po węgiersku były, a zagraniczni klienci za bardzo nie rozumieli.
EDIT: Dobra, macie rację, niech wam będzie, w języku serbo-chorwackim, odmiana umożliwiająca porozumiewanie się z każdym mieszkańcem byłej Jugosławii.
Ostatnio zmieniony 2006-07-08, 22:42 przez pmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja coś dziś nie kojarzę jak należy. Stąd takie błędy. Oczywiście, że skoro tramwaje są z Chorwacji to napisy nie mogą być po węgiersku. Jutro będzie lepiej. A może nie?plocmaster pisze:A nie po chorwacku?Matthai pisze:Po węgiersku były, a zagraniczni klienci za bardzo nie rozumieli.
EDIT: Dobra, macie rację, niech wam będzie, w języku serbo-chorwackim, odmiana umożliwiająca porozumiewanie się z każdym mieszkańcem byłej Jugosławii.
Dzień dobry państwu!
Ów niskopodłogowy tramwaj to produkt konsorcjum firm Konèar i T®V Gredelj o nazwie CroTram TMK2200. Po Zagrzebiu jeździ 70 wagonów wyprodukowanych w latach 2005-2007 (2201..70)
http://img228.imageshack.us/img228/1042/s5001585su1.jpg - wnętrze
http://i161.photobucket.com/albums/t228 ... 001891.jpg - kokpit
więcej szczegółowych informacji nt. zagrzebskich tramwajów tutaj: http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=3509
Co do wrażeń z jazdy, niestety bardzo rozczarowałem się na tym wagonie. Siedzenia są niewygodne, wnętrze niefunkcjonalne i niestarannie wykonane, nie mówiąc o skrzypiącym przegubie
Ów niskopodłogowy tramwaj to produkt konsorcjum firm Konèar i T®V Gredelj o nazwie CroTram TMK2200. Po Zagrzebiu jeździ 70 wagonów wyprodukowanych w latach 2005-2007 (2201..70)
http://img228.imageshack.us/img228/1042/s5001585su1.jpg - wnętrze
http://i161.photobucket.com/albums/t228 ... 001891.jpg - kokpit
więcej szczegółowych informacji nt. zagrzebskich tramwajów tutaj: http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=3509
Co do wrażeń z jazdy, niestety bardzo rozczarowałem się na tym wagonie. Siedzenia są niewygodne, wnętrze niefunkcjonalne i niestarannie wykonane, nie mówiąc o skrzypiącym przegubie