Duewag N8x/M8x
Skoro są siedzenia i "siedzenia", to helmuty i beynesy w Poznaniu mają te drugie.
Zresztą, sam zobacz:
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=2526 - "zwykły" (wprawdzie dwukierunkowy, ale siedzenia ma takie same)
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=3298 - #668. Dodam tylko, że #668 został wyremontowany na jazdę na linię nocną...
Zresztą, sam zobacz:
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=2526 - "zwykły" (wprawdzie dwukierunkowy, ale siedzenia ma takie same)
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=3298 - #668. Dodam tylko, że #668 został wyremontowany na jazdę na linię nocną...
Skoro mamy już tutaj OT, to może i ja coś jeszcze dodam. A dodam, że jestem niezwykle zdziwiony Twoim postem KKS. Ponieważ ja, akurat jechałem zarówno GT8 jaki i Beynesem 3G. I wcale nie narzekam na ich fotele. Tak więc, co jak co, ale na to nie Powinieneś był narzekaćKKS pisze:Skoro są siedzenia i "siedzenia", to helmuty i beynesy w Poznaniu mają te drugie.
Co do N8 dla Gdańska, to chyba jednak będą miały naprawdę przyjemne, wygodne fotele.
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale pierwszy N8C jest już na pomorskiej ziemi:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-136415.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-136416.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-136415.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-136416.html
No, proszę, w końcu dojechały Na kiedy planowany jest wyjazd na trasę?Damhan pisze:Nie wiem czy ktoś zauważył, ale pierwszy N8C jest już na pomorskiej ziemi:
#668 jeszcze chyba po modernizacji nie wyjechał, a ja nocami nie bywam w Poznaniu, więc za szybko tych siedzeń też nie "przetestuję"Lopez pisze:Mi się właśnie bardziej podobają "dechy" w #668. Najważniejsze to czy są dobrze wyprofilowane (nie miałem niestety okazji jeździć tramwajami w Poznaniu), nawet jeśli twarde.
Może masz krótkie nogi i nie narzekasz na bóle plecówJ-31 pisze:Ponieważ ja, akurat jechałem zarówno GT8 jaki i Beynesem 3G. I wcale nie narzekam na ich fotele. Tak więc, co jak co, ale na to nie Powinieneś był narzekać
Ciekawy artykuł o gdańskich nabytkach zamieściła strona Trójmiasta. http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/new ... news=22058.
Jeśli faktycznie Dortmund wystawi te 40 sztuk N8C i Gdańsk o nie powalczy to zrobi się tu ciekawie. Ciekaw jestem tylko czy te tramwaje będą tak dobrym zakupem jak dotychczasowe autobusy mercedesy.
Nawiasem mówiąc ostatni przetarg na 3 używane autobusy wygrał Neoman - ciekawe co z tego będzie...
Jeśli faktycznie Dortmund wystawi te 40 sztuk N8C i Gdańsk o nie powalczy to zrobi się tu ciekawie. Ciekaw jestem tylko czy te tramwaje będą tak dobrym zakupem jak dotychczasowe autobusy mercedesy.
Nawiasem mówiąc ostatni przetarg na 3 używane autobusy wygrał Neoman - ciekawe co z tego będzie...
Ja też oglądałem "Panoramę TVP3" to że w Gdańsku pojawi się tramwaj dwukierunkowy i że będzie miał po jednej stronie drzwi i po drugiej się nie nie spodziewałem tramwaj nawet ma sterowane elektrycznie, lusterka wnętrze tramwaju takie sobie pulpit motorniczego nie jest duży mało przycisków nie co w pozostałych tramwajach.
Nie łaska było jakiejś kropki postawić pomiędzy?- mod. Damhan
Nie łaska było jakiejś kropki postawić pomiędzy?- mod. Damhan
Ostatnio zmieniony 2007-02-13, 19:38 przez Dominik, łącznie zmieniany 1 raz.
Podziwiać.J-31 pisze:A co oni będą robić z tym tramwajem przez miesiąc ?Damhan pisze:Tak mówili i taka jest prawda.
A tak poważnie - jak pisali czy to na stronie Trójmiasta, czy ostatnio także ZKM-u Gdańsk, tramwaj czekają teraz szczegółowe badania techniczne zmierzające do uzyskania polskiej homologacji. Osobiście mam też nadzieję na wprowadzenie dwóch kosmetycznych poprawek.
Miałem dziś okazję zobaczyć z bardzo bliska N8C (szkoda, że się nie spodziewałem tego i nie miałem aparatu... ). Tramwaj ogólnie wygląda całkiem nieźle. W czasie krótkiego obejrzenia nie zauważyłem jakichś wad blach czy porysowanych szyb. Do wnętrza niestety nie miałem dostępu. Widziałem jedynie skrawek siedzenia - przypomina nasze z Jelczy, no i część pulpitów sterowniczych - nie wydają się zbyt skomplikowane, ale wydają się znacznie lepsze niż w 105N(a). A co bym zmienił? Pantograf powinien oddać Bergmannowi. No i sprzęgi są jakieś niezbyt "tramwajowe". Mam nadzieję, że będą jakoś zamaskowane czy schowane...
Już w aktualnościach na stronie zkm też piszą Oto link:
http://www.zkm.pl/visualsys/indexht.php?index=352
http://www.zkm.pl/visualsys/indexht.php?index=352