[Grudziądz] Tabor tramwajowy
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
No ja mam jednak nadzieję na cud i wierzę, że tramwaje z Grudziądza nie znikną.
Dzięki Damhan za zdjęcia. Bardzo ładne. A i faktycznie Grudziądz robi sympatyczne wrażenie...
Dzięki Damhan za zdjęcia. Bardzo ładne. A i faktycznie Grudziądz robi sympatyczne wrażenie...
Ostatnio zmieniony 2005-11-29, 10:23 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Helmuty są z końcówki lat 60-tych. A MANów się obawiamy, gdyż ich sprzedaż ZALECIŁ (pewnie przez jakiś układ "pod stołem") wielebny prof. Wyszomirski po swoich "profesjonalnych" badaniach ;/ Z tego co wiem tam, gdzie Wyszomirski prowadził badania, tam trafiały MANy NL202 z BVG Poza tym, może nam grozić rzeź peerek, zwłaszcza tych z 85 roku, a także kasacja ostatniego MIGa, co byłoby katastrofą... A stare wagony z Niemiec chcą sprowadzić "żeby pojeździły chociaż 3 lata", wtedy mają być jakieś 10 letnie potworki z Bielefeldu (widziałem jena własne oczy).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
http://www.phototrans.eu/2-202871.html Te? Nie są złe.JasinGDZ pisze:wtedy mają być jakieś 10 letnie potworki z Bielefeldu (widziałem jena własne oczy).
GT4 - Obecnie jeżdżą w Stuttgarcie, jednak miasto likwiduje tramwaje wąskotorowe, przebudowuje torowiska na szersze, dlatego chcą się pozbyć GT4.Mógłbyś napisać więcej szczegółów na temat austriackiego szrotu?
Co do specyfikacji - zacytuję naszego "eksperta" - wiceprezydenta Marka Sikorę:
Te, które zamówiliśmy w Stuttgarcie są zupełnie inne, niż jeżdżące u nas GT6. Wyprodukowane na początku lat 60. są o wiele cichsze, z drzwiami otwieranymi pneumatycznie, na zewnątrz wagonu. Motorniczy będzie miał coś w rodzaju komputera pokładowego, którym przekaże dane o kursie do dyspozytorni. Te tramwaje nie są specjalnie wyeksploatowane, gdyż mieszkańcy Stuttgartu, miasta bardzo bogatego, korzystają z nich raczej rzadko. Bywa, że w szczycie jedzie tramwajem zaledwie kilkunastu pasażerów.
Ekspert jakich mało - wszyscy MKM-owie z Grudziądza szydzą z jego tekstów i pomysłów...
Mówiąc w skrócie - GT4 to prawie to samo co GT6, tylko że jest krótszy, posiada inaczej otwierane drzwi i (jak podczas prezentacji multimedialnej podkreślał nasz wice) mają nowe światła i pantografy
http://www.youtube.com/watch?v=ZodqBojdTMU
Ot, ciekawe spojrzenie na Grudziądz i tamtejsze tramwaje.
Ot, ciekawe spojrzenie na Grudziądz i tamtejsze tramwaje.
Te cuda mają być zamiast 805N czy helmutów? CZy jakies dodatkowe?JasinGDZ pisze:Najpierw obiecywano nam 6 NOWYCH tramwajów - wyszło to, że wiceprezydent pojechał zakupić 50-ci letnie GT4 ze Stuttgartu
Autobusy - miało być 20 fabrycznie nowych - przyjedzie 10 używanych i 8 nowych Używane miały być z lat 97-98 a co mamy? 92- 93
Tak to jest, gdy za reformę w Zakładzie Komunikacyjnym biorą się nie mający żadnego pojęcia urzędnicy