[Śląskie] Infrastruktura tramwajowa
http://phototrans.eu/14,324081,0.html
Rozumiem, że to jazda testowa, ale czemu aż dwa samochody techniczne asystowały temu "wrasowi" ?
.. a może coś na postrach kolegów z Wrocławia. Wygląda na to, że "TeŚie" ostro testują tego Protrama
http://phototrans.eu/14,324338,0.html
Rozumiem, że to jazda testowa, ale czemu aż dwa samochody techniczne asystowały temu "wrasowi" ?
.. a może coś na postrach kolegów z Wrocławia. Wygląda na to, że "TeŚie" ostro testują tego Protrama
http://phototrans.eu/14,324338,0.html
Wiesz, jedna z wersji niegdyś głosiła, że mityczny wówczas 206WrAS to właśnie wagon oparty o koncepcje 116N. Jednak koszty projektu, budowy i homologacji prototypu to jednak ma wpływ na cenę, dlatego nie wierzę w powstanie takiej koncepcji i wystawienie jej w przetargu przez PROTRAM, który w tej chwili ma wystarczająco duży portfel zamówień z Wrocławia.J-31 pisze:Protram mógłby zmodyfikować - specjalnie dla Tramwajów Śląski - 205WrAs
Dobrze, że chociaż zostaną one tylko skrócone... chociaż zastanawiam się jak długo jeszcze Zabrze pozostanie przy tramwajach, przy tej tendencjiTigin pisze:Z Gliwic znikną 2 linie: 1 i 4. Aczkolwiek najprawdopodobniej całkiem istnieć nie przestaną. Ponieważ obie linie zapewniają komunikacje także w Zabrzu, które ani myśli pozbywać się tramwajów, pewnie tylko zostaną skrócone o odcinek gliwicki
Oj długo. Mamy całkiem myślącą panią prezydent .J-31 pisze:Dobrze, że chociaż zostaną one tylko skrócone... chociaż zastanawiam się jak długo jeszcze Zabrze pozostanie przy tramwajach, przy tej tendencjiTigin pisze:Z Gliwic znikną 2 linie: 1 i 4. Aczkolwiek najprawdopodobniej całkiem istnieć nie przestaną. Ponieważ obie linie zapewniają komunikacje także w Zabrzu, które ani myśli pozbywać się tramwajów, pewnie tylko zostaną skrócone o odcinek gliwicki
1 i 4 zostanie po prostu skrócona i będzie zawracała na zajezdni. Na zajezdni jest pętla więc całkiem prawdopodobne .
Jeden motorniczy opowiadał mi historyjkę, w którą nie uwierzę, mianowicie że niby 1 ma być na trasie:
Zajezdnia Gliwice - Chorzów Metalowców .
A 11 skrócona o ten odcinek
http://www.tvs.pl/informacje/11421/
Poza tym wątpię, aby te wizje jakoś się sprawdziły.
Szkoda tylko, że późniejsze przywrócenie tej linii będzie miasto sporo kosztować.Pan Frankiewicz pisze:I Gliwice co ciekawe te nadzieje też podzielają. - My nie wykluczamy w przyszłości wprowadzenia tramwajów do Gliwic - dodaje Zygmunt Frankiewicz.
Poza tym wątpię, aby te wizje jakoś się sprawdziły.
Jezus Maria. Milion, dwa miliony, trzy miliony oszczędności... ufff dobrze, że ten materiał jest taki krótki, bo pewnie doszlibyśmy do miliardów złotych, które Gliwice oszczędzą rocznie
I jeszcze pan Prezydent, głupio tłumaczy, że... cytuję "wszyscy likwidują tramwaje"... kto "wszyscy" ?
Cóż. Pozostaje mi tylko współczuć mieszkańcom Górnego Śląska. Jeśli teraz nie ma pieniędzy na remonty, to tym bardziej nie znajdą się pieniądze na odtworzenie linii tramwajowych... ¯egnacie się z nimi już na stałe
I jeszcze pan Prezydent, głupio tłumaczy, że... cytuję "wszyscy likwidują tramwaje"... kto "wszyscy" ?
Cóż. Pozostaje mi tylko współczuć mieszkańcom Górnego Śląska. Jeśli teraz nie ma pieniędzy na remonty, to tym bardziej nie znajdą się pieniądze na odtworzenie linii tramwajowych... ¯egnacie się z nimi już na stałe
Oo, no jak to, przecież przykładowo taka Konstanca to niemal świat cały... Tylko, czy naprawdę musimy brać przykład z Rumunii?J-31 pisze:I jeszcze pan Prezydent, głupio tłumaczy, że... cytuję "wszyscy likwidują tramwaje"... kto "wszyscy" ?
Albo tragiczna infrastruktura domagająca się natychmiastowego remontu (i, a jakże, porządnego zastrzyku gotówki), którego oczywiście przeprowadzić się nie chciało, bo lepiej tramwaje zlikwidować, a ludzi najwyżej potem mamić kiełbasą wyborczą.OPi pisze:Rozumiem że zlikwidowali 12 bo tam nie musiał być zbyt duży ruch.
Ale jednak sporo ludzi tą linią dojeżdżało codziennie do szkoły, pracy, itd.OPi pisze:Rozumiem że zlikwidowali 12 bo tam nie musiał być zbyt duży ruch.
Prawda zapewne jest taka, że nie stać ich na remont infrastruktury tramwajowe w Gliwicach i lepiej opłaca im się ją zlikwidować i puścić "tańszy" autobus, który będzie zaoszczędzał wydatki miasta.OPi pisze:A co oni uczepili się tak tych tramwajów w Gliwicach? Naprawdę jest tam aż tak pusto w tramwajach?
Tak na uspokojenie:
http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1303
Inne miasta w tramwaje inwestować chcą.
http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1303
Inne miasta w tramwaje inwestować chcą.