Tramwaje w Warszawie - tabor, infrastruktura
Spokojnie. Oni chyba sami tego nie rozumieją, już jakiś czas temu obrali taktykę na litość - tyle, że w Warszawie to na pewno nie przejdzie. Gorzej, jak tak będzie w Poznaniu.Tweety_8205 pisze:Nie rozumiem tylko tego uporu poznaniaków, przecież nie mają nam czego zaoferować, a czasu było dosyć sporo na to żeby stworzyć choćby byle jaki tramwaj ale żeby spełniał warunki, jednak oni tego czasu nie wykorzystali
Punkt widzenia FPS za dużo z biznesem wspólnego nie ma.Z biznesowego punktu widzenia: trzeba być idiotą, żeby nie spróbować skoro to nic nie kosztuje
Citadisów w świecie wiele.A co do tego Citadisa - on już gdzieś jeździ? Chyba nie, więc teoretycznie TW też nie powinno go kupować, bo to w końcu prototyp
Ale chyba jak tak ciągle będą się odwoływać, to coś zapłacąLopez pisze:Z biznesowego punktu widzenia: trzeba być idiotą, żeby nie spróbować skoro to nic nie kosztuje
Stworzyli byle jaki tramwaj, tylko jak mieli przewidzieć, że trzeba będzie niskacza? Zresztą, i tak nie mieli szans, bo musieli sprzedać gdzieś x tramwajów przedtem, a nawet gdyby to zrobili, to TW zażyczyłoby sobie x+5Tweety_8205 pisze:czasu było dosyć sporo na to żeby stworzyć choćby byle jaki tramwaj ale żeby spełniał warunki, jednak oni tego czasu nie wykorzystali
No tu jesteś w błędzie, bo poznaniacy zaoferować mogą bardzo wiele, ale niestety nie tramwajeTweety_8205 pisze:Nie rozumiem tylko tego uporu poznaniaków, przecież nie mają nam czego zaoferować
Jak kolego można stworzyć coś spełniającego warunki, których się nie znaTweety_8205 pisze:żeby stworzyć choćby byle jaki tramwaj ale żeby spełniał warunki
Przeciwko nieścisłościach w przetargu, albo może bardziej niejasnościach, które można interpretować jako stronniczość.Tweety_8205 pisze:tylko przeciwko czemu?
Chcą osiągnąć możliwość wejścia do rozgrywkiTweety_8205 pisze:Co chcą osiągnąć?
Tak, nawet w Polsce ich całkiem całkiem.plocmaster pisze:Citadisów w świecie wiele.
Reasumując taką dyskusję można toczyć bez końca. Panowie poczekajmy troszkę. Chociażby do drugiej tury. Wtedy już chociażby jakiś zarys będzie widać. Teraz to jest zawracanie kijem Wisły
Popieram i apeluję o cierpliwość. Do 26 września już niedługo, a ta dyskusja i tak do niczego nie prowadzi.Bąbel pisze:Panowie poczekajmy troszkę.
Niestety, ale brakuje w Polsce sądów wyspecjalizowanych m.in w zamówieniach publicznych. Stąd nieraz wyroki o powtórzeniu długotrwałej procedury.Bąbel pisze:Przeciwko nieścisłościach w przetargu, albo może bardziej niejasnościach, które można interpretować jako stronniczość.
Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że sąd ma w zasadzie 1 miesiąc na rozpoznanie skargi. Trudno, żeby w tym czasie można było się dokładnie przyjrzeć procedurze, więc najprostsze to znaleźć błąd i wysłać wszystkich w diabły.TLG pisze:Niestety, ale brakuje w Polsce sądów wyspecjalizowanych m.in w zamówieniach publicznych. Stąd nieraz wyroki o powtórzeniu długotrwałej procedury.
Ja od kiedy zobaczyłem PESę, polubiłem Cityrunnera Więc co by było gdybym zobaczył tę pumę? :>J-31 pisze: Nie wiem czy Miałeś okazję ją zobaczyć na żywo - bo ja owszem - i choćby na podstawie tego zo widziałem, wolałbym, żeby jej nie było w ilości 186 sztuk. Napiszę więcej. Od tego czasu znacznie bardziej polubiłem PESę 120N
Niech spokojna twoja rozczochrana. Ja tam jestem dumny, że Poznań jak zawsze czeka aż inni się sparzą i dlatego żal mi, że Warszawa Cegłowstyda na testy eksploatacyjne nie wzięła.TLG pisze:Niech się Poznań zajmie Poznaniem, bo plotka głosi, że w przeciągu paru najbliższych dni MPK ogłosi wszczęcie procedurę zamówienia.
To cienko się interesujesz , bo jeśli już dyrektor to Jan Firlik, a jak Wojciech Tulibacki to prezes.KKS pisze:Owszem, ale taką plotkę słyszę odkąd się interesuję poważniej KM w Poznaniu - wciąż przetarg ma być ogłoszony na dniach, ale tu uwaga: tym razem zapowiedział to dyrektor MPK, pan Tulibacki, więc może rzeczywiście coś się kroi Jak będzie coś wiadomo, to założę osobny temat, a tymczasem EOT.
No nie, nie rozważajmy zakupu tramwajów przez Poznań w tej kategorii. Zwłaszcza, że misiowe źródła mówią o jakiejś tajemniczej delegacji z Poznania u innego krajowego producenta.Bąbel pisze:Poznań jak zawsze czeka aż inni się sparzą i dlatego żal mi, że Warszawa Cegłowstyda na testy eksploatacyjne nie wzięła.