Tramwaje w Poznaniu - tabor, infrastruktura
Poznańczyk widzę że masz jakieś uprzedzenie do stopiątek. Wg. Ciebie najlepiej ściągnąć z zachodu 40-50 letni złom który powoli staje się nie opłacalny. Mimo wszystko częśći to 105Na są o wiele tańsze niż do takiego helmuta. Jak już kupować to tylko T6A2 bo to są nowsze wagony które dłużej pobędą na polskich torach.
Tylko co daje niskacz na GTRze? Skoro niepełnosprawny nawet nie wejdzie na jego przystanek ? A "1" to po co skoro to jeździ gdzieś tam obwodnicą tramwajową. Już lepiej 2 albo 6.
Z tym placem to nie wiem co będzie, bo zanim z UE dostaniemy pieniądze (2010?) na budowę trasy to będzie trza go wyremontować.
Z tym placem to nie wiem co będzie, bo zanim z UE dostaniemy pieniądze (2010?) na budowę trasy to będzie trza go wyremontować.
Jak byście korzystali tyle co ja z MPK to byście widzieli te błędy, choć i tak jest coraz lepiej bo MPK podjęło sporo trafnych decyzji: Komkarta, zakup Combino, negocjacje z Siemensem, masowe zakupy nowych busów nawet na kredyt, nowa trasa 11 i 3/4 (którą potem zmarnowano wydłużajać 17). ale błędów jest więcej: dzisiaj uruchomiona np. linia 20marcinc pisze:tym Podi nie jest wiecznym krytykiem poczynań MPK
A używane tramwaje z byłego ZSRR są jeszcze tańsze. A jakby tak kupić 13N z Warszawy? To dopiero okazja! Tramwaje za ćwierćdarmo. Albo pójść na całość i zlikwidować tramwaje, będzie jeszcze taniej…Poznańczyk pisze:a jestem realistą i wiem ze 50letni "złom" GT8 jest tańszy od T6A2 i to jego MPK raczej kupi.
No, to w sumie daje ponad 90 składów do zestawienia. Przy założeniu ceny końcowej (optymistycznej) 500 000 zł za wagon, daje to nam cenę ok. 93 mln zł za w/w składy.
10 nowych niskaczy kosztuje ok. 60-70 mln zł. Oj, kupienie wszystkiego to byłby duży koszt dla MPK, ale pozbytoby się (i to nie za darmo) prawie wszystkich 105-tek. Tylko co, jeśli okaże się, że Tatry wcale nie są od nich dużo lepsze, a nawet pod jakimś względem gorsze?
No tak, nie tędy droga,ty tam nie mieszkasz...Poznańczyk pisze:Tylko co daje niskacz na GTRze? Skoro niepełnosprawny nawet nie wejdzie na jego przystanek
Błędem nowej linii jest jak zawsze tylko i wyłącznie brak informacji w mediach na ten temat.Poznańczyk pisze:ale błędów jest więcej: dzisiaj uruchomiona np. linia 20
Taa raz w tygodniu mam około sześciogodzinny wypad komunikacją miejską nie wliczając nocek. A ty? Pewnie chodzi tylko o dojazd do szkoły tylko jedną linią z tym samym taborem...Poznańczyk pisze:Jak byście korzystali tyle co ja z MPK to byście widzieli te błędy
Może jeszcze Sczaniecką na dodatek
A propos trasy na Wilczak - znalazłem dwa różne plany rozwoju sieci tramwajowej: jeden przewiduje jej likwidacje a drugi - wydluzenie do Naramowic (z budową łącznicy do Małych Garbar albo nawet do placu Bernardyńskiego)
Idźmy dalej - przywróćmy połączenie z Golęcinem
A propos trasy na Wilczak - znalazłem dwa różne plany rozwoju sieci tramwajowej: jeden przewiduje jej likwidacje a drugi - wydluzenie do Naramowic (z budową łącznicy do Małych Garbar albo nawet do placu Bernardyńskiego)
Idźmy dalej - przywróćmy połączenie z Golęcinem
W mediach można o niej się dowiedzieć. To raczej psychika ludzi...Podi pisze:jak zawsze tylko i wyłącznie brak informacji w mediach na ten temat
Uważasz, że ruch zostanie tam naprawdę zawieszony?marcinc pisze:Może jeszcze zrobić remont kapitalny Strzeleckiej i Górnej Wildy??
Aktualnie tylko ten wchodzi w grę...marcinc pisze:drugi - wydluzenie do Naramowic (z budową łącznicy do Małych Garbar albo nawet do placu Bernardyńskiego)
Nie jestem niepełnosprawny Ale przynajmniej myślę...Podi pisze:ty tam nie mieszkasz...
Ostatnio zmieniony 2006-05-27, 17:22 przez Poznañczyk, łącznie zmieniany 1 raz.