"Unijne" trolejbusy w Gdyni
"Unijne" trolejbusy w Gdyni
4(3unijny) z zamówionych 11 trolejbusów jest już w bazie w redłowie
I już nigdy nie wpadną O405NE będą w Gdyni jeżdziły tylko przez kilka lat (max. 10). Podejrzewam, że najpóźniej w 2008 roku zaczną przerabiać jakieś nowsze nadowzia i być może zmienią napęd lub chociaż unowocześniąmeteor pisze:Przynajmniej nie wpadli jeszcze na pomysł przerobienia H9-21 na trolejbus
Wolałbym MB Citaro, Solaris fajny, ale to już byłoby nudneW 2008 roku to może się wam dostanie jakiś ex-niemiecki Urbino 12
Raczej nie, 10 lat to i tak będzie dużo. Mercedesy są tylko po to by zastąpić NG Jelczy, tak więć głównie będzie się stawiało na nowe pojazdy...ppln pisze:A może będą je chcieli zatrzymać na co najmniej 12 lat
No to jest oczywiste... Mercedesy O405N też zanim zostaną przerobione przechodzą szereg napraw...To może chcecie kupić łódzkie, ale NG będziecie musieli zrobić sami (bo chociażby stale psujący się przystankowy, czy wspaniałe zawieszenie tego wymagają)
Byłoby ciekawie Do mnie doszły słuchy, że trolejbus (być może 2 sztuki), które mają przyjść pod koniec roku będą III generacją...u2w pisze:Chociaż chodzą słuchy, że ostatni ma być III... ale tego się zapewne dowiemy pod koniec terminu realizacji kontraktu.
Zgadza się. PKT nie zgodziło się na III generację m.in. z dwóch powodów: ceny i fatalnego układu wewnętrznego.kombino pisze:"Co się zaś tyczy trolejbusów to kontrakt dotyczył Solarisów Trollino II generacji i takie też zostaną dostarczone do Gdyni."
Proponuję położyć kres zasadzie "słuchów" i poczekać na efekty. Wg "słuchów" to na bazie stoją dwa Merce czekające na przeróbkęB.A. Baracus pisze:Do mnie doszły słuchy, że trolejbus (być może 2 sztuki), które mają przyjść pod koniec roku będą III generacją...
Raczej w trakcie...wcześniej B.A. Baracus pisze:Mercedesy O405N też zanim zostaną przerobione przechodzą szereg napraw...
Rozwinięcie jest tutaj