Idea reaktywacji linii trolejbusowych w Warszawie
Jakich znowu "ekoświrów z Rozpudy"? Co oni tu mają do powiedzenia?Filip7370 pisze:ekoświrów z rozpudy
Stanowisko konserwatora jest już określone.Filip7370 pisze:konserwatora zabytków
Oni nie mogą miasta zmusić do niczego jeśli chodzi o taką inwestycję.Filip7370 pisze:Oni mogą zmusić (mała szansa, ale może coś) miasto to ponowienia pomysłu
Ile można powtarzać? Zapomnijcie o trolejbusach w Warszawie, zwłaszcza na Trakcie Królewskim!
Wybaczcie że się wtrącę ale pchanie się w piąty system komunikacyjny jakim były by trolejbusy byłby dużym błędem. Warszawa już ma elektryczną komunikację, tyle że szynową i to ją powinna rozbudować. Koszty utrzymania sieci przy tak jednostkowej inwestycji były by zbyt duże, tak że jest to bardzo nie trafiony pomysł.
Bzdurzysz pan panie dobrodzieju. Nie mogą nikogo zmusić do zrealizowania inwestycji, mogą zablokować. Nie wypisuj tu takich rzeczy. Jak widać kompletnie nie rozumiesz o czym piszesz.Filip7370 pisze:No właśnie pokazali jak mogą.
I znowu trafiłeś kulą w płot. Plany inwestycyjne wybiegają na tyle daleko w przyszłość, że można powiedzieć to, co napisałem wyżej: zapomnijcie o trolejbusach w Warszawie.Filip7370 pisze:Poczekajmy parę lat jak ruch podskoczy i zanieczyszczenie.
Od tego się zaczęło, więc kontynuuję ten temat.Filip7370 pisze:A kto tu coś mówi o trakcie królewskim.
W Dębicy trolejbusy kursowały od 1988 roku, do kombinatu spożywczego Igloopol, który był też ich właścicielem. Niestety po jego upadku, w październiku 1990 roku trolejbusy zjechały z linii. Likwidacja fizyczna nastąpiła w 1992 roku .tczewianin pisze: Kiedyś chyba była komunikacja trolejbusowa w Dębicy do pobliskiego kombinatu rolnego, ale nie jestem pewien. Zlikwidowano ją chyba zaraz na początku lat 90-tych.
ep40 pisze:Ze Słupskiem jest podobnie i też tam trajtki zlikwidowali.
Dobra, to prostujemy, bo ktoś tu głupoty pisze - sieć była w stanie b.dobrym, nie wiem kto Ci głupot nagadał. Propaganda miasta mówiła, że wszystko się sypie, co było kłamstwem i manipulacją. Linie A,B i C były rentowne, linia C potrzebowała jedynie przebudowy - czyli lekką zmianę trasy, konkretnie wydłużenie. Na liniach B i C pojawiały się autobusy, bo w 1997 roku sprzedano pierwszą partie trolejbusów do Tych - i to te najlepsze w tamtym okresie, bo w 1994/95 roku przechodziły NG w Kapenie - 624,625,626,627,628,630,640. Zaczęło brakować pojazdów więc były autobusy. I wtedy ruszyła propaganda z likwidacją sieci. Były plany budowy linii D i E - pierwsza do Kobylnicy oraz Akademii Pomorskiej, druga do Ustki oraz ogrodów działkowych przy ul. 3 Maja.tczewianin pisze:W Słupsku zlikwidowano trolejbusy, bo nie było opłacalne utrzymanie sieci (zresztą bardzo zniszczonej) i z powodu częstego zastępowania linii B czy C autobusami postanowiono zlikwidować te linie, po czym zaczęto zwijać trakcję dla tych linii. Po paru miesiącach zlikwidowano również ostatnią linię trolejbusową w Słupsku - linię A. Kiedyś nawet planowano stworzenie linii trolejbusowej do Ustki, ale ten plan nigdy nie został zrealizowany.
Coś podobnego jak w Jeleniej Górze, gdzie nieprzychylność burmistrza do tramwajów doprowadziła w końcu do ich likwidacjiMercury pisze:I wtedy ruszyła propaganda z likwidacją sieci.
Poza tym kiedyś nawet z Gdyni chciano wyrzucić trolejbusy, ale te jednak przetrwały i mają się dzisiaj bardzo dobrze.
Szkoda Słupska...
Po tej wypowiedzi kolegi TLG chyba tak.TLG pisze:Filip7370 napisał:
ekoświrów z rozpudy
Jakich znowu "ekoświrów z Rozpudy"? Co oni tu mają do powiedzenia?
Filip7370 napisał:
konserwatora zabytków
Stanowisko konserwatora jest już określone.
Filip7370 napisał:
Oni mogą zmusić (mała szansa, ale może coś) miasto to ponowienia pomysłu
Oni nie mogą miasta zmusić do niczego jeśli chodzi o taką inwestycję.
Ile można powtarzać? Zapomnijcie o trolejbusach w Warszawie, zwłaszcza na Trakcie Królewskim!
Po tej wypowiedzi kolegi PAFAWAG, to już na pewno mogę zamknąć. Mod. J-31