Nowości z za wschodniej granicy
Nowości z za wschodniej granicy
Od jakiegoś czasu zaczeły mnie interesować koleje z za wschodniej granicy. Natrafiłem na kilka ciekawych lokomotyw:
Э5К-002: http://parovoz.com/gallery/RU50/20070923_97943.jpg
2ЭС5К-029: http://parovoz.com/gallery/RU38/20070907_95170.jpg
3ЭС5К-014: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070918_97166.jpg
ЭП2К-002: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070911_95821.jpg
ЭП1М-430: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070918_97174.jpg
TEP150: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 60314a.jpg
2ЭС6-001: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070911_95929.jpg
2ЭС6-002: http://parovoz.com/gallery/RU66/20070908_95321.jpg
ЭП2К-01: http://train-driver.ru/foto/details.php?image_id=92
ЭП2К-002: http://parovoz.com/gallery/RU50/20070910_95751.jpg
Czy te konstrukcje to rozwinięcie jakiś już istniejących czy całkowicie nowe?
Э5К-002: http://parovoz.com/gallery/RU50/20070923_97943.jpg
2ЭС5К-029: http://parovoz.com/gallery/RU38/20070907_95170.jpg
3ЭС5К-014: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070918_97166.jpg
ЭП2К-002: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070911_95821.jpg
ЭП1М-430: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070918_97174.jpg
TEP150: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 60314a.jpg
2ЭС6-001: http://parovoz.com/gallery/RU77/20070911_95929.jpg
2ЭС6-002: http://parovoz.com/gallery/RU66/20070908_95321.jpg
ЭП2К-01: http://train-driver.ru/foto/details.php?image_id=92
ЭП2К-002: http://parovoz.com/gallery/RU50/20070910_95751.jpg
Czy te konstrukcje to rozwinięcie jakiś już istniejących czy całkowicie nowe?
Stylistyka lokomotyw jest dosyć ciekawa. Z daleka można rozpoznać że to ruska lokomotywa po ryflowanym pudle i bucach na dachu wielkości małego fiata. Cyżby został tylko zmieniony wygląd zewnętrzny na miare XXI wieku a w środku pozostała stara ruskaja tiochnikaep40 pisze: Stare dobre tieplovozy i elektrovozy w nowym opakowaniu
Na temat DM62 znalazłem tylko informacje że była wyprodukowana w ilości 174 szt. dla Armi Radzieckiej w latach 1982-1994.ep40 pisze: Wie ktoś czym się różni M62 od DM62?
Za to TEP150-001 wygląda po prostu jak "gagarin" z wymienionym czołem i zmienioną malaturą, jak nasze "kibelki" EN57. Mogliby już zaprzestać robienia takich ryflowanych pudeł z takimi okienkami, bo to się, moim zdaniem, jednoznacznie kojarzy i kojarzyć będzie z siermiężną M62 czy BR232, nawet, jeśli przód pojazdu będzie jak TGVPaparazzi pisze:Stylistyka lokomotyw jest dosyć ciekawa.
Może ściany bocze są dla tego ryflowane że odpada proces prostowania takich ścian lub żeby nie powyginały się od tych róznych elementów na dachu . Swoją drogą czy nie można by było schować te elementy z dachu do wnętrza pudłaPAFAWAG pisze:Mogliby już zaprzestać robienia takich ryflowanych pudeł z takimi okienkami,Paparazzi pisze:Stylistyka lokomotyw jest dosyć ciekawa.
To mogliby chociaż wykonać te ryflowania jakoś inaczej, finezyjniej, bardziej wyrafinowanie - wzorem mogłaby być malatura francuskiego TGV Est 4402 .Paparazzi pisze:Może ściany bocze są dla tego ryflowane że odpada proces prostowania takich ścian lub żeby nie powyginały się od tych róznych elementów na dachu
Nawet taka duża skrajnia taboru widać Rosjanom nie wystarczaSwoją drogą czy nie można by było schować te elementy z dachu do wnętrza pudła