Metro Warszawskie (temat do podzielenia)
Pomimo mojego sceptycyzmu zarówno wobec metra, jego II linii i NEWAGU jednak kibicuję tutaj z całą stanowczością Siemensowi. To są wagony, których nie powstydziłby się żaden magistrat, zaprojektowane z rozmysłem i klasą. Niestety, obawiam się, że zwycięstwo konsorcjum jest raczej mało prawdopodobne (przy czym wobec CAFu nie mam zarzutów, po prostu na temat oferty Hiszpanów na chwilę obecną niewiele wiadomo)
Wy tu gadu gadu a tu już się III linia Metra planuje... a z tego co im wychodzi to nawet i IV będzie:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... dzaja.html
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... dzaja.html
Zbytnio bym się nie rozpędzał. Owszem są prowadzone wstępne prace projektowe nad przebiegiem III linii, ale tak naprawdę nie wiadomo kiedy i czy w ogóle ona powstanie. O IV linii możemy chyba zapomnieć...irisbus pisze:Wy tu gadu gadu a tu już się III linia Metra planuje... a z tego co im wychodzi to nawet i IV będzie:
... a na razie jeszcze dopiero skromnie zaczyna się budowa centralnego odcinka II linii.
Wizualizacja wagonów CAF dla Metra Warszawskiego:
http://www.rynek-kolejowy.pl/19010/Poci ... izacje.htm
http://www.rynek-kolejowy.pl/19010/Poci ... izacje.htm
Nawet fajnie ten skład wygląda na wizualce, ale ciekawy jestem czy CAF spodobał by się ludziom ze Służby Utrzymania Ruchu na STP.
Ostatnio zmieniony 2010-10-14, 07:46 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakkolwiek wytwór CAF-u nie jest jakoś specjalnie wyróżniający się, to jednak to jego stonowanie jakoś bardziej mi przypadło do gustu niż design Siemensa. Ja bym nie miał nic przeciwko takim wagonom Ciekawie brzmi to "egzotyczne połączenie" Skoda-Wagonmasz, jestem bardzo ciekawy, co oni przedstawią.
OPi pisze:Ciekawi mnie jakie propozycje przedstawią kolejni konkurenci.
Skoda już pokazała swój wynalazek.PAFAWAG pisze:Skoda-Wagonmasz, jestem bardzo ciekawy, co oni przedstawią.
http://www.metro2.ztm.waw.pl/download/n ... odawiz.jpg
Ja oceniam ich pociąg pomiędzy CAFem a Siemensem, jednak w porównaniu z INSPIRO i tak zostaje daleko w tyle.
Nie wiem czy Widzieliście tą wizualkę Siemensa. Możną ją zobaczyć w artykule Gazety Stołecznej
Jeśli rzeczywiście Siemens wyprodukuje takie wagony z takimi detalami, to czeka nas totalny odjazd. Normalnie kosmos pod ziemią
Jeśli rzeczywiście Siemens wyprodukuje takie wagony z takimi detalami, to czeka nas totalny odjazd. Normalnie kosmos pod ziemią